Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Liikunta
> Vyötärö pienemmäksi ja vatsamakkarat pois - kerro omat superliikkeesi!
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Vyötärö pienemmäksi ja vatsamakkarat pois - kerro omat superliikkeesi!
limee
keskiviikkona, 1. helmikuuta 2012 klo 23:11
Oliskos kellään hyviä vinkkejä minkälaisilla liikkeillä saisi vatsapömppistä pienenemään? Itsellä on tuo yksi makkara tuossa joka lähtee kyljeltä ja kulkee navan alapuolelta toiselle kyljelle. Se ei ole iso mutta roikkuu tuossa inhottavasti ja haluaisin sen pienenemään.
Makkara syntyi raskauden aikana ja vaikka kaikki raskauskilot ovat lähteneet ja enemmänkin, makkara on jäänyt. Ennen raskautta oli ihana pyykkilauta ja sitä on kyllä ikävä
Olen aloittanut juoksemisen monen vuoden tauon jälkeen uudestaan, se on ilmeisesti hyvä keino polttamaan rasvaa vyötäröltä. Tai näin olen saanut vinkkejä että aamulenkki tyhjään vatsaan. Valitettavasti en tätä pysty toteuttamaan taaperon takia mutta lenkkeilen sitten juoksumatolla puolisen tuntia ennen salitreeniä.
Vatsalihaksia olen tehnyt ja paljon.Vatsalihakset mulla on aina olleet todella vahvat ja ovat edelleen mutta eihän ne ton rasvan alta näy. ilmeisesti jotain sivukiertoja pitäis tehdä enemmän? Niitäkin teen laitteella ja ilman salilla.
Nyt kaikki superit vinkit kehiin jotta saadaan tuo yks ylimääräinen kaistale tuolta pois!!
Zami
Vähemmän on enemmän.
torstaina, 2. helmikuuta 2012 klo 07:57
Minun käsityksen mukaan raskan polttamista ei voi kohdentaa, sitä lähtee laihtumisen myötä ympäri kroppaa ja valitettavasti nämä vatsaröllykät on sitten niitä viimeisiä näkyvän rasvan "tukikohtia", jotka sinnittelee näkyvillä
Keskivartalon lihaksia voi tietysti treenata erilaisilla liikkeillä ja kyllä tuo juoksukin ottaa kivasti keskivartalon ja kiinteyttää sitä.
Milla1981
torstaina, 2. helmikuuta 2012 klo 10:39
Mulla olisi yksi
Siinä mennään kylkilankkuun eli ensin kyljelleen, sitten nostat lantion ilmaan niin, että jalat jää suorina päällekkäin. Toisen käden kyynärvarsi tukee lattiaan. Sitten pujotat toisen käden kyljen alle ja taas suoristat ylös ja taakse ilmaan. Tähtää 10-15 toistoon.
Osasinkohan yhtään selittää
Mut tuntuu tosi tehokkaalta ja koko ajan lantion pitäis pysyä ylhäällä ja kroppa tiukkana.
MizzLolita
maanantaina, 6. helmikuuta 2012 klo 07:23
limee, kuinka kauan sinulla on raskaudesta aikaa? siitä löllykästä ei pääse helposti eroon. Kaverilla 4 vuotias poika ja ei ole päässy vatsalöllykäst eroon vieläkään
Itsellä myös sama edessä, mutta kyllä se siitä ajan myötä kiinteytyy, joten ei muuta kuin esim. pilatesta, joogaa ja muuta kiinteyttävää
ikikilot
Kilot kuriin vaikka väkisin
maanantaina, 6. helmikuuta 2012 klo 08:03
Minusta tuo Millan ehotus tuntuu hyvälle, pilates liike. Aion itsekin kokeilla. Olen ollut pilates-harrastaja, mutta puoli vuotta harjoittamatta sitä. Jatkaa pitäisi, tekee hyvää koko kropalle.
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Vertaisryhmät
»
Verkkiksen laihdutusryhmä
tänään
kello 01:18
Vertaisryhmät
»
-20 kg 2012 loppuun mennessä!!!
tänään