Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Liikunta
> Tavoitteena 5 km:n hölkkälenkki
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Tavoitteena 5 km:n hölkkälenkki
Sivu:
<
1
2
3
4
...
79
80
81
82
83
84
85
...
96
97
98
99
>
Eeva K.
tiistaina, 3. heinäkuuta 2012 klo 20:53
Onnea!
Sinähän olet jo juossut kympin!
Kukahan minut pakottaisi juoksemaan, kun kerroit että naapuri pakotti sinut.
Tällä hetkellä kävelen reipasta vauhtia ---tänään kävelin 50 minuuttia, en edes ehtinyt maisemia matkalla katsella, kun piti mennä niin lujaa.
Jospa sitä muutaman hölkkäaskeleenkin ottaisi vaikka seuraavalla kerralla........
pike08
tiistaina, 3. heinäkuuta 2012 klo 22:40
Hei,
täällä kanssa yksi, joka on päättänyt opetella juoksemaan. Ihan alusta aloittelen. Olen noita netistä löytyviä ohjelmia selaillut ja tuon alunperin Kuntoplussan ohjelman pohjalta tehnyt oman suunnitelman. Hyvin maltillisesti aloittanut toista viikkoa. Paikat kestää hyvin ja lenkit maittaneet mukavasti. Lepopäivien pitäminen tuntuu hankalalta
En jaksanut ihan koko ketjua vielä lukea, mutta sen verran kuitenkin, että tuo ohjelma on kehuja saanut.
Keveitä askeleita kaikille!
Fieldfare
keskiviikkona, 4. heinäkuuta 2012 klo 16:59
Tänä aamuna juoksin 3 km.
Ei enää pitkä matka vitoseen.... Ensimmäistä kertaa kävin juoksemasa kolmisen viikkoa sitten ja silloin jaksoin 1,5 km. Tässä välissä oli vielä viikon sairasloma ja viime viikolla liikunta jäi hyötyliinkuntaa, joka parina päivänä käsitti 10 km pyöräilyn suuntaansaa. Nopeasti se kunto lähtee nousemaan kun aloittaa nollasta.
Iceleaf
sunnuntaina, 22. heinäkuuta 2012 klo 14:34
Jos joku vielä etsii ohjelma tai vastaavaa niin olen kuullut hyviä tästä ohjelmasta:
http://www.c25k.com/c25k_finnish.html
Ajattelin piakkoin itse aloittaa myös tuota ohjelmaa
http://icedfitblog.tumblr.com/
motivaatiota, ruokakuvia, resepetejä, englantia/kuvia. Voi sisältää uimahousuisia/salivaatteisiä ihmisiä
EvB
sunnuntaina, 22. heinäkuuta 2012 klo 16:54
Hei, täälläpä onkin loistava ketju. Haluan ihan hirveästi entisen kuntoni takaisin, jolloin hölkkäsin reippaasti muistaakseni 3-5 kertaa viikossa 5-6km lenkin. Silloin tosin harrastin vielä taekwondoa ja taitoluistelua (ja kuntosalia, jota nykyisinkin) niin kunto oli huipussaan verrattuna nykyiseen. Toistaiseksi seurassa harrastaminen on jäänyt ja käyn vain kuntosalilla, kun ehdin, ja juoksen silloin tällöin. Tavoitteena olla yhtä reipas juoksija kuin tuolloin nuorempana. Haasteelliseksi tämän tekee se, että kesätyöni on todella epäsäännöllinen ajoiltaan, joten liikuntaan on vaikea luoda rutiineja. Onneksi syyskuussa helpottaa, kun pääsee istumaan ekaa vuotta yliopiston penkille.
Peppermint Patty
23.6.2012 91,6 kg 3.7.2012 89,6 kg 19.7.2012 88,6 kg 1.8.2012 87,1 kg
sunnuntaina, 22. heinäkuuta 2012 klo 17:44
Uskaltautuisikohan mukaan? Oma juoksukunto on alle nollan. Jaksan kävellä ripeää vauhtia vaikka kuinka pitkään mutta juokseminen ei onnistu laisinkaan. Vasemman jalan reisilihas on auttamattoman huono, voimaton. Lenkkeily olisi aivan loistava lisä.
peikkiss
BMI 27,8
sunnuntaina, 22. heinäkuuta 2012 klo 18:01
Toukokuussa kirjoitin, että naapuri pakotti juoksemaan. Silloin juoksimme noin kolme kilometriä.
Sitten ajattelin niin että kesäkuun juoksen kolmea kilometriä ja heinäkuussa ajattelin juosta neljää ja elokuussa viittä. Noh nyt ollaan heinäkuun puoliväli ylitetty ja jaksan juosta vitosen (paitsi meidän seudun tosi kovat mäet kävelen, syke ei juurikaan laske vaikka vaihdan kävelylle välillä).
Juoksulenkillä olen käynyt kolmena päivänä viikossa. Muuten kävellyt ja joka viikko olen pitänyt yhden lepopäivän. Jos vastaan tulee kova nousu sen aina kävelen ylös. Silti siis väitän juoksevani!
Huonossa kunnossa on yksi ehdottoman hyvä puoli, se nousee nopeasti.
pike08
sunnuntaina, 22. heinäkuuta 2012 klo 19:26
Mukavsti sujuu, mutta on vähän tiukkaa noiden mäkien kanssa. Sykkeet nousee sen verran, että siirryn kävelyyn. Juoksentelen täällä kesämökin ympäristössä, mutta lähti suuntaan tai toiseen niin mäkiä riittää... Uskoisin, että tasamaalla menisi jo 3-4 km.
Ohjelmani viides viikko alkamassa. Pitäisi käydä auton kanssa mittaamassa jostain sopiva 5km pätkä
Uskomattoman nopeasti on kunto noussut. On kyllä ollut näin lomalla aikaa treenatakin.
« Muokattu viimeksi: sunnuntaina, 22. heinäkuuta 2012 klo 19:28 muokkaaja: pike08 »
Milla_Magia
tiistaina, 7. elokuuta 2012 klo 22:42
On motivoivaa lukea, että juoksukunto kasvaa nopeasti. Mä olen yrittänyt alkaa juoksuohjelmaa (juurikin tuota couch to 5 k) mutta tuo minuutin juoksu on kyllä ihan ehdoton maksimi, jonka tällä hetkellä jaksaa.
Mutta sisulla vaan eteenpäin
Milla_Magia
keskiviikkona, 8. elokuuta 2012 klo 13:46
Neljän tähden M
: Olet kyllä oikeassa - välillä olen miettinyt, että pitäisikö odottaa, että bmi olisi vaikka alle 30. Vielä nyt kun juoksumatka ei ole kovin suuri, niin ei varmaan suurta vahinkoa kerkeä tulemaan, mutta ehkä jatkossa sitten?
Mutta toisaalta olen miettinyt sitäkin, että esim. Suurimmassa pudottajassa laitetaan näitä 200-kiloisiakin juoksemaan tuosta vaan - tosin ohjelmat on taitavasti leikattu, että mistä sitä tietää, kuinka kauan ne todellisuudessa juoksevat ja sitten lopun ajan käyttävät muita laitteita salilla.
Mulla on onneksi crosstrainer kotona, se ei ainakaan satuta niveliä ja saan siinä sykkeet korkeammalle kuin sauvakävelyllä.
Sivu:
<
1
2
3
4
...
79
80
81
82
83
84
85
...
96
97
98
99
>
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Vertaisryhmät
»
TAVOITEPAINO 70 KILOA JA RISAT ENSI KESÄÄN MENNESSÄ (2013)
tänään
kello 10:49
Terveys
»
Ehkäisykeskustelu
tänään
kello 10:42
Vertaisryhmät
»
-5 KG KESÄN AIKANA (kesä-elokuu 2013)
tänään
kello 10:37