Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Liikunta
> Tavoitteena 5 km:n hölkkälenkki
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Tavoitteena 5 km:n hölkkälenkki
Sivu:
<
1
2
3
4
...
53
54
55
56
57
58
59
...
64
65
66
67
>
tinttari
tiistaina, 9. maaliskuuta 2010 klo 09:09
Moikka!
Sullahan Saksanpähkinä on hienot tavoitteet! Paljon tsemppiä ja onnea tulevien maisterinpapereiden johdosta ja kyllä se 5 km:n hölkkälenkki varmasti menee kesään mennessä!! Tähän ketjuun vaan antamaan aina välillä väliaikatietoja!
sannu80
keskiviikkona, 10. maaliskuuta 2010 klo 22:35
Moi!
Täällä kans yks uus 5 kilsan juoksulenkin tavoittelija
Joskus teininä olen satunnaisesti lenkkeillyt, mutta siitä on jo iäisyys.. Syksystä lähtien olen painoa pikkuhiljaa pudotellut ja kuntoa kohottanu sauvakävellen, jumpaten ja salilla rehkien.
Viikonloppuna sitten kokeilin varsin sauvakävelyllä hölkätä hyvin kevyesti ja jaksoinkin juosta vaikka kuinka kauan
Joten tänään piti käydä kokeilemassa uudestaan ja totta se oli, jaksoin kuin jaksoinkin hölkätä
Sykemittarin kans hölkkäsin ja tarkkailin, ettei syke nousis liian kovaksi, kävellen ja hölkäten meni eka vartti ja sen jälkeen hölkkäsinkin sitten koko loput 25 minuuttia putkeen
Aivan ihanaa! Minä olen koukussa
Möhköruusu
Kaikilla on ihannevartalo - joillakin se vain on piilossa :)
torstaina, 11. maaliskuuta 2010 klo 13:04
WAUTSI..no kyllähän tämmönen kiinnostaa..tuo yksi linkki ei toiminu mutta yhden harjotusohjelman sai kyllä auki ja näyttäs ihan mahdolliselta
Eipä ole koskaan oikein tullut juostua..mutta sitä haluaisi harrastaa...joten juoksu-/hölkkäkuntoa nostamaan! Ilman muuta mukana!!
HIeman vaan hankalaa kun osassa paikoissa todella liukasta...täytyy koittaa ettii vähän sulammat tiet jostain!
tinttari
perjantaina, 12. maaliskuuta 2010 klo 12:45
Huomasitteko tänään aamulla MTV3:n Huomenta Suomi ohjelmassa haastateltiin Naisen juoksukirjan kirjoittanutta Kirsi Valastia aiheesta
Kesäksi maratonkuntoon
...kannattaa käydä vilkaisemassa maikkarin nettisivuilta, jos haluaa ammattilaisen vinkkejä...itse en jostain syystä kyllä saanut Katsomossa tuota ohjelmapätkää auki...
Taika*
Tämä on minun elämäni ja elän sitä niin kun ite haluun!
lauantaina, 13. maaliskuuta 2010 klo 11:37
Piti tulla hehkuttamaan tännekin ihmettä! Olin ihan varma, että viikon pakkotauko juoksusta sairastelun merkeissä vie mut kauemmas ku alkuun juoksun kanssa, mutta oikeesti mun juoksu kulki paremmin ku vuosiin! Ihme ja kumma. Ehkä mulla on vielä toivoa sen vitosenki suhteen!
Maailmassa on kahdenlaisia ihmisiä. Niitä, jotka voi lannistaa. Ja niitä joita ei voi. Ei koskaan!
pullapupu
tiistaina, 16. maaliskuuta 2010 klo 21:48
Ootteko miten päässeet juoksemaan nyt kun kelit on mitä on? Ite en oo yli viikkoon päässyt, tiet on sellaista jäistä kökköä, sulaa on siellä täällä, samoin ihan peilijäätä... Oon koittanu kyllä kävelylenkeillä vähän kompensoida, mutta ei tahdo työ- ja opiskelukiireiden takia olla aikaa millekään reilun tunnin lenkeille... Höh ja pöh. Sulais nyt loputkin jäät!
Sehn
keskiviikkona, 17. maaliskuuta 2010 klo 10:30
Pakko avautua, sillä olen niiiin iloinen
Syksyllä olin ketjussa mukana ja motivaatio oli korkea, mutta kunto ei vaan tuntunut riittävän tietyn pisteen jälkeen eikä edistystä tullut - no kappas kappas, yllättäen ilmenikin että minulla oli sydänlihastulehdus ja sittenhän siinä menikin useampi kuukausi kuumeillessa. Jäi vähän ikävä maku koko hommasta, olin kaiketi aloittanut liian innokkaasti...
Mutta sitten viime viikolla lähdin lenkille ja ihan yllättäen päätin kokeilla hölkkää usean kuukauden tauon jälkeen ja kepoisesti meni 5 kilsaa! Olin niin ylpeä itsestäni, loppuun jaksoin vielä revitelläkin. Yleisesti ottaen vauhti oli tosi kevyt, hengitys kulki hyvin ja ennen kaikkea tuntui tosi luonnolliselta. Tästä on hyvä jatkaa
Nyt haaveilen naisten kympin juoksemisesta, jospa se menisi
tinttari
keskiviikkona, 17. maaliskuuta 2010 klo 13:00
Mahtavaa Sehn! Tosi paljon onnea!!! Sydänlihastulehdus ei varmaan olekaan ihan mikään pikkujuttu! Onneksi olet toipunut hyvin! Saitko lääkäriltä jotain täsmäohjeita, miten aloittaa liikunta toipumisen jälkeen? Miten muuten alunperin huomasit sen sydänlihastulehduksen, millaisia oireita siinä on?
Sehn
keskiviikkona, 17. maaliskuuta 2010 klo 15:30
tinttari, tosiaan tuo sydänlihastulehdus tuli ihan omaa tyhmyyttäni, kun menin lihaskuntojumppiin vaikka oli pientä lämpöä. Oireena oli tajuton väsymys, rytmihäiriöt ja kummalliset tuntemukset sekä pieni kuume noin kahden kuukauden ajan. Väsymys tosiaan oli niin voimakasta ja yleiskunto heikko, ettei liikuntaa tehnyt mieli harrastaa, kuten ei oikein mitään muutakaan. Sitten kun aikani lepäilin ja kuume pysyi poissa, saatoin aloittaa liikunnan.
Oppia tuli siis, että aina pitää kuunnella omaa kroppaa ja jos sitä ei osaa, niin korkea aika opetella
Ja ei missään tapauksessa sairaana liikunnan harrastamista...
SriSari
torstaina, 18. maaliskuuta 2010 klo 09:34
No hyvä että olet toipunut Sehn ja onnittelut
Itse pidin kans juuri tauon raskaammasta liikunnasta noro-viruksen takia. Eilen sitten kun oli vain vähän pakkasta uskalsin lähteä ihan ulos lenkille koittamaan kuinka se juoksu (lue hölkkä) sujuu. Miehän oon harjoitellu sen NiceRun-ohjelman mukaisesti, mutta sisällä crossarilla. (rasitusastman takia) Mutta kuinka ollakaan, kun alussa otin reippaamman kävelyn ja lähdin hölkkäämään niin hölkkäsinkin koko loppumatkan! Eli mullakin meni tauon jälkeen nyt jo se nelisen kilsaa vaikka olen vasta alle puolessa välissä tuota ohjelmaa. Mutta crossarilla tehdessä se on ehken raskaampi kuin kävellen/hölkäten, joten kunto on noussut ihan kivasti.
Juoksu on kuitenkin se mun mielilaji ja tiedän että kroppa alkaa kiinteytymään vauhdilla kun sitä pääsee harrastamaan oikein kunnolla.
-Hymisee tyytyväisenä-
Sivu:
<
1
2
3
4
...
53
54
55
56
57
58
59
...
64
65
66
67
>
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Painonhallinta
»
Jouluksi 2010 pois -10kg! Kuka lähtee mukaan?
tänään
kello 15:32
Painonhallinta
»
Mikä laukaisee syömishimonne?
tänään
kello 15:11
Painonhallinta
»
Punnitusketju: 20kg jouluksi
tänään
kello 15:02