Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Liikunta
> Tavoitteena 5 km:n hölkkälenkki
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Tavoitteena 5 km:n hölkkälenkki
Sivu:
<
1
2
3
4
...
52
53
54
55
56
57
58
...
66
67
68
69
>
Taika*
Tämä on minun elämäni ja elän sitä niin kun ite haluun!
sunnuntaina, 7. maaliskuuta 2010 klo 11:00
Tää on niin mun tuuria! Just kun olin ehkä oppinu osittain nauttimaan kävely-hölkkä lenkeistä niin mulla pahamahtaa huonoon kuntoon vievä nuha!
Ja arvatkaapa ketuttaako? Tulee sotkemaan mun hienon suunnitelman hölkän kehitykseen ja sitä myöten siihen vitosen saavuttamiseen... Että mua sapettaa!!
Ja mulindsni; täällä on toukokuussa naisten vitonen tms. siitä mä oon haaveillu, mutta pitää kattoa miten tää juoksukyky kehittyy. Jos ei tänä vuonna vitosta, niin ens vuonna sitten kymppi
« Muokattu viimeksi: sunnuntaina, 7. maaliskuuta 2010 klo 11:03 muokkaaja: Taika* »
Maailmassa on kahdenlaisia ihmisiä. Niitä, jotka voi lannistaa. Ja niitä joita ei voi. Ei koskaan!
*MaLa*
tiistaina, 9. maaliskuuta 2010 klo 08:36
Pari sanaa lenkkareista:
Jos hiukankaan on kipuja nivelissä (ja niitähän ylipainoisilla usein on) ei kannata ostaa juoksukenkiä mistään marketin alesta.
Kengät ovat juoksijan tärkein väline, siksi ne kannattaa ostaa urheiluvälineliikkeestä myyjän opastuksella.
Itsellä oli polvi mäsä 2000-luvun alussa ja nyt lonkassa alkavaa kulumaa. Juoksusta ei tulisi mitään ilman kunnollisia kenkiä. Ostin ne Intesrport.... no, ei kaupalla väliä. Maksaessa kyllä kirpaisi (125 eur) mutta ovat olleet hintansa arvoiset. Kunnon vaimennus kantapäässä ja holvituki jalkapöydälle.
Enää ei ole kipuja ja kolotuksia lenkkin jälkeen niinkuin ennen oli
Vanhat verkkarit ja T-paita käy juoksuvaatteiksi, mutta kengistä ei kannata pihistää !!!
ninam
Kolmas kerta toden sanoo?
tiistaina, 9. maaliskuuta 2010 klo 09:03
Kyllä, itsenikin pitäisi ostaa uudet juoksukengät. Tämänhetkiset on Niken liikkeestä ostettu ja myyjä opasti niihin kyllä tarkoin. Hyvät on, mutta käymässä vanhoiksi, voin käyttää matolla juostessa.
Voi että kun odotan niitä kevätilmoja, että tuo mun 5km:n lenkki kutsuu taas! Puoli tuntia matolla alkaa olla jo tylsää
Taidan mennä Turun omaan tapahtumaan, Naisten kuntovitoselle. Katselin, että siellä olisi ennen lenkkiä zumbaa
Vaan ilman kaltereita tästä saa ei vankilaa
Saksanpähkinä
tiistaina, 9. maaliskuuta 2010 klo 09:03
Heippa, täällä kuikuilee uusi juoksija. En ole aikaisemmin harrastanut minkäänlaista juoksua, pyöräilyä kyllä ja kävelyä. Juokseminen on jotenkin ollut vastenmielistä, en ole saanut hengitettyä oikealla tavalla, johtunee ilmeisesti lapsena sairastetuista keuhkosairauksista ja rasitusastmasta joka jäi kuitenkin murrosiän pyörteisiin. En ole jaksanut juosta, mitä lasten perässä kesällä vähän hippaleikkiä, ja silloinkin on saanut hetken päästä puhaltaa naama tulipunaisena.
Nyt ei ole enää ylipainoa, sen olen karistanut täällä Kiloklubissa, mutta kunnon kohotus ja painon säilyttäminen nykylukemissa pidättelee vielä klubin jäsenyydessä. Harrastan tällä hetkellä säännöllisesti uimista, spinningiä, salia ja Mills-treenejä kaikenlaisia.
Uusin villitys tuli, kun luin KuntoPlus-lehdestä juoksukoulusta, oli kyllä puolimaratoonareille tarkoitettu, mutta mikäs estää soveltamasta lyhyempään tavoitteeseen! Nyt sitä ohjelmaa toteutettu viikko, eilen olin ensimmäisellä "kunnon" hölkkälenkillä, jossa oli tarkoitus hölkätä 15 min putkeen + alku- ja loppuverryttelyt 5 min molempia reippaasti kävellen. No, meikäläisellä on puhelimessa ajastusohjelma näille lenkeille, kun sykemittari ei tällä hetkellä toimi. Laitoin puoleen väliin hölkkää hälytyksen, eli 7,5min kohdalle, ja arvatkaapa mitä... jaksoin kuin jaksoin hölkätä aina sinne asti!!! Mulle tosi saavutus! Senkin jälkeen kyllä hölkkäsin, ettei loppulenkki mennyt pelkäksi kävelyksi, enkä kävellessäkään antanut sykkeen kovin laskea.
Eli tällä hetkellä tavoitteena tuo 5 km hölkäten, ja sen tahtoisin voida toteuttaa kesän korvalla. Ehkä samaan aikaan maisterin tutkintopapereiden kanssa...!
Luin tuolta edeltä että kannattaa aloittaa harjoittelut juoksumatolla. Tuo tuli eilen mieleen kun karkailin jäisellä maantiellä, että ehkä oliskin parempi aloitella sisätiloissa... Töiden jälkeen pikku lenkille oman salin juoksumatolle.
tinttari
tiistaina, 9. maaliskuuta 2010 klo 09:09
Moikka!
Sullahan Saksanpähkinä on hienot tavoitteet! Paljon tsemppiä ja onnea tulevien maisterinpapereiden johdosta ja kyllä se 5 km:n hölkkälenkki varmasti menee kesään mennessä!! Tähän ketjuun vaan antamaan aina välillä väliaikatietoja!
sannu80
keskiviikkona, 10. maaliskuuta 2010 klo 22:35
Moi!
Täällä kans yks uus 5 kilsan juoksulenkin tavoittelija
Joskus teininä olen satunnaisesti lenkkeillyt, mutta siitä on jo iäisyys.. Syksystä lähtien olen painoa pikkuhiljaa pudotellut ja kuntoa kohottanu sauvakävellen, jumpaten ja salilla rehkien.
Viikonloppuna sitten kokeilin varsin sauvakävelyllä hölkätä hyvin kevyesti ja jaksoinkin juosta vaikka kuinka kauan
Joten tänään piti käydä kokeilemassa uudestaan ja totta se oli, jaksoin kuin jaksoinkin hölkätä
Sykemittarin kans hölkkäsin ja tarkkailin, ettei syke nousis liian kovaksi, kävellen ja hölkäten meni eka vartti ja sen jälkeen hölkkäsinkin sitten koko loput 25 minuuttia putkeen
Aivan ihanaa! Minä olen koukussa
Möhköruusu
Kaikilla on ihannevartalo - joillakin se vain on piilossa :)
torstaina, 11. maaliskuuta 2010 klo 13:04
WAUTSI..no kyllähän tämmönen kiinnostaa..tuo yksi linkki ei toiminu mutta yhden harjotusohjelman sai kyllä auki ja näyttäs ihan mahdolliselta
Eipä ole koskaan oikein tullut juostua..mutta sitä haluaisi harrastaa...joten juoksu-/hölkkäkuntoa nostamaan! Ilman muuta mukana!!
HIeman vaan hankalaa kun osassa paikoissa todella liukasta...täytyy koittaa ettii vähän sulammat tiet jostain!
tinttari
perjantaina, 12. maaliskuuta 2010 klo 12:45
Huomasitteko tänään aamulla MTV3:n Huomenta Suomi ohjelmassa haastateltiin Naisen juoksukirjan kirjoittanutta Kirsi Valastia aiheesta
Kesäksi maratonkuntoon
...kannattaa käydä vilkaisemassa maikkarin nettisivuilta, jos haluaa ammattilaisen vinkkejä...itse en jostain syystä kyllä saanut Katsomossa tuota ohjelmapätkää auki...
Taika*
Tämä on minun elämäni ja elän sitä niin kun ite haluun!
lauantaina, 13. maaliskuuta 2010 klo 11:37
Piti tulla hehkuttamaan tännekin ihmettä! Olin ihan varma, että viikon pakkotauko juoksusta sairastelun merkeissä vie mut kauemmas ku alkuun juoksun kanssa, mutta oikeesti mun juoksu kulki paremmin ku vuosiin! Ihme ja kumma. Ehkä mulla on vielä toivoa sen vitosenki suhteen!
Maailmassa on kahdenlaisia ihmisiä. Niitä, jotka voi lannistaa. Ja niitä joita ei voi. Ei koskaan!
pullapupu
tiistaina, 16. maaliskuuta 2010 klo 21:48
Ootteko miten päässeet juoksemaan nyt kun kelit on mitä on? Ite en oo yli viikkoon päässyt, tiet on sellaista jäistä kökköä, sulaa on siellä täällä, samoin ihan peilijäätä... Oon koittanu kyllä kävelylenkeillä vähän kompensoida, mutta ei tahdo työ- ja opiskelukiireiden takia olla aikaa millekään reilun tunnin lenkeille... Höh ja pöh. Sulais nyt loputkin jäät!
Sivu:
<
1
2
3
4
...
52
53
54
55
56