Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Liikunta
> Tavoitteena 5 km:n hölkkälenkki
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Tavoitteena 5 km:n hölkkälenkki
Sivu:
<
1
2
3
4
...
51
52
53
54
55
56
57
...
64
65
66
67
>
Mama Alligator
keskiviikkona, 17. helmikuuta 2010 klo 13:58
Voi harmi kun olet Mulindsni kipee, toivottavasti paranet piean!!
Mä löysin ittelleni tavotteen tohon juoksuun. Olis likkojen lenkki, se on 7,5 km ja siihen jos nyt sais aikaseks juostua/hölkättyä. Se olis hienoa.
Nyt vaan kovaa reeniä seuraavat 3kk
Toivottavasti pysyy terveenä.
Elsiina
1.9.09 >>76kg 5.2.10 73,5kg 10.6.10 67,1kg
torstaina, 18. helmikuuta 2010 klo 09:30
Täältähän löytyi sopiva keskustelu...
Juoksun aloitin 1.kerran eläessäni viime keväänä Porin juoksukoulun ohjeilla, hyvin 'kurinalaisesti' noudatin lepopäiviä ym. Ja elokuussa juoksin kympin - 10km - 1h 15min aikaan eli tosi rauhallista vauhtia. Pääsin tavoitteeseen, mutta tykkäsin enemmän juosta 5-6km vauhtilenkkejä. Lonkassa alkava nivelrikko, mutta on lääkärin lupa juosta. Minulla nimittäin lihasten vahvistumisen myötä myös nivelkivut hellitti... Lopulta oli sellainen olo, että haluaa juoksemaan, endorfiinit teki tehtävänsä!
Viimeksi juoksin lokakuulla ja sitten talvi tuli vastaan. Ei huvittanut eikä uskaltanut. Nyt ostin IceBug piikkilenkkarit ja kokeeksi juoksin ensin 4km lenkin - meni kolmella 1-2minuutin kävelyllä välillä eli suht hyvin parinkymmenen pakkasessa. Ja kengistä tykkäsin.
Nyt flunssa iski ja tietenkin pidän juoksutaukoa, kunnes olen parantunut. Tavoitteena on ensin päästä takaisin 5km juoksukuntoon ja sitten kerätä 10km kunto toukokuuhun mennessä. Jos siihen laittais tavoitetta, niin 10km taittaminen tunnissa ois hienoa!
*Tavoite 162/63, BMI 24*
Mama Alligator
torstaina, 18. helmikuuta 2010 klo 11:43
Mä mittasin vihdoin tänään että kuinka paljon etenen tolla nyky vauhdilla. Oli 5x1min kävely ja 5min hölkkä. Etenin tällä matkalla 3,4km. Olen puolessa välissä ohjelmaa ja vähän yli puolen välin matkassa. Hyvältä siis näyttää. Vielä vika lenkki joka huomena tai la.
sarppi1986
torstaina, 18. helmikuuta 2010 klo 21:11
tällä viikolla alotin ton saman juoksuohjelman
Hyppäsin kyllä siihen kakkosviikolle ku sen verran pysty hyvin juoksemaan. Ei kait siitä mitää haittaa oo jos vähä etuilee tuota ohjelmaa?!
saas nähdä kauanko jaksan tuota noudattaa.. tahtoo olla niin että innostuu uudesta jutusta ja parin viikon jälkeen siihen kyllästyy
pullapupu
torstaina, 18. helmikuuta 2010 klo 21:28
No nii, nyt tulee taas tyhmiä pakkasia niin ei pääse juoksemaan
Ehkä sunnuntaina kumminkin. Tänään kävin vaihtelun vuoksi reilun tunnin kävelylenkin metsäpoluilla, vähän sellasta "palauttavaa" liikuntaa sitten.
Taika*
Tämä on minun elämäni ja elän sitä niin kun ite haluun!
sunnuntaina, 21. helmikuuta 2010 klo 10:01
Hohoi!
Täällä yks, joka on päättänyt oppia rakastamaan pyhää vihollistaan; juoksemista.
Jostain kumman syystä oon alkanu haaveileen juoksulenkeistä luonnonhelmassa, ja päätin, että kesään mennessä kykenen juoksemaan sen 5km kerralla. Lähtötilanne on se, että en jaksa juosta 4minuuttia pitempään...
Toisaalta taas mä kävelen nopeemmin ku moni hölkkää, ja kävellä voin vaikka puolitoista tuntia. Kumpaako sitten laskee? Mua onkin joskus kiusallaan kiusattu kävelyvauhtini vuoksi konoseksi, kun kuulemma mä aina pikakävelen
Mutta joo, nyt on tarkotus oppia juoksemaan, ja varmasti tarvin tsemppiä ja paljon...
Maailmassa on kahdenlaisia ihmisiä. Niitä, jotka voi lannistaa. Ja niitä joita ei voi. Ei koskaan!
Mama Alligator
tiistaina, 23. helmikuuta 2010 klo 09:51
Sitä tältä porukalta toivottavasti löytyy. Ainakin itse on ollu kiva kun muut kannustaa. Mä jaksoin aluks juosta noin minuutin ja olin sit ihan puhki. Nyt menee jo 3x8min. Joten kyllä se siitä kun jaksat vaan jatkaa!!! Näillä oakkasilla tosin ei ihan niin fantsuu.. Paljon tsemppiä!
SriSari
keskiviikkona, 24. helmikuuta 2010 klo 12:21
Täällä yksi joka myös haaveilee 5 km hölkästä. Vielä en ole tehnyt ulkona juoksemalla lenkkiä ollenkaan. Rasitusastma ei siedä pakkasta ollenkaan... Mutta kotona olen harjoitellut tuon NiceRun-ohjelman mukaan Crosstrainerillä nyt viikon.
Voi kunhan kelit lauhtuu ja pääsee ulos rehkimään!
Lisäksi 2-3 kertaa viikossa salitreeni 1 h ja joka ilta noin puoli tuntia Crossarilla fiilistelyä telkun katselun lomassa. Sillai ihan kevyesti, mutta että tulee pieni hiki pintaan. Ja tietysti kevyttä kävelyä koiran kanssa kolme kertaa päivässä, mutta niitä en edes laske liikunnaksi kun hän on sellainen nuusku... Mutta ihanaa kun päivät pitenee, virtaa on ihan erilailla kuin talvipimeällä!!
katiiam
Onnistuminen on kiinni siitä kuinka paljon haluaa onnistumista ja kuinka tekee töitä unelmien eteen.
keskiviikkona, 24. helmikuuta 2010 klo 12:35
mä kesällä kanssa aloitin juoksemaan 1min ja kävely 4min ja se x10 jne , mutta ongelma mulla on että henki meinaa loppua ihan väkisin ja kun ilmat vähän syksyllä viileni, en enää pystynyt kun kauhea yskä siitä seurasi, kurkkukipua yms. Nyt sitten tilasin ajan terveyden hoitajlle jos saisin astmatestauksen, oon jo pitkään pelännyt et mun allergia muuttuu astmaksikin vielä
. Mut jos keväällä taas pääsis juoksemaan. Nyt kylmällä oon pari kertaa juossut bussiin, ja melkein loppu ilma kokonaan (kotona piti lapsen ventolineä ottaa että henki alkoi taas kulkemaan, se kyllä auttoi
)
Jalat jaksais juosta mutta keuhkot ei. Voi tietty olla että on väärä hengitystyyli tai jotain :S
Aloituspaino 77,8kg/Bmi 30,4 30.3.09(paino 4.1.-10 70,5kg), tavoite 60kg/Bmi 23,4. 7.5. 68,8kg; 17.5. 67,7kg; 23.5. 66,9kg/Bmi 26,1=yhteensä -10,9kg
Mama Alligator
keskiviikkona, 24. helmikuuta 2010 klo 14:01
Mulla oli eilen ekaa kertaa lenkillä pohkeet ihan tukossa. Sattu niin paljon toisen 9min aikana ettei ollu todellista. en uskaltanu juosta enää kolmatta, vaikka kokeilin kyllä, pätkää ettei tulis mitään pahempaa. Onneks illalla jo helpotti. Nyt tänään tauko ja huomena taas uus yritys.
Sivu:
<
1
2
3
4
...
51
52
53
54
55
56
57
...
64
65
66
67
>
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Painonhallinta
»
Jouluksi 2010 pois -10kg! Kuka lähtee mukaan?
tänään
kello 15:32
Painonhallinta
»
Mikä laukaisee syömishimonne?
tänään
kello 15:11
Painonhallinta
»
Punnitusketju: 20kg jouluksi
tänään
kello 15:02