Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Liikunta
> Tavoitteena 5 km:n hölkkälenkki
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Tavoitteena 5 km:n hölkkälenkki
Sivu:
<
1
2
3
4
...
50
51
52
53
54
55
56
...
66
67
68
69
>
mulindsni
Jos tarkoituksenani olisi olla laiskiainen, olisin syntynyt sellaisena
lauantaina, 13. helmikuuta 2010 klo 19:25
No niin, mulla tämä viikko on mennyt ihan pipariksi. Käynyt olen vain 20 minuutin kävelyllä ja risteilyllä, jossa vähän tanssahtelua (syke nousi kyllä korkeelle, kun oli niin vetävä viejä =)). Tänään oli sitten paluu arkeen. Piti mennä palauttelukävely risteilystä aiheutuneesta uupumuksesta johtuen, mutta kuuden minsan töpöttelyn jälkeen kyllästyin ja juoksin 30 minuuttia. lopuksi sitten kävelyä nelisen minsaa. Huomenna oonkin sitten varmaan kipiä...
Mama Alligator
sunnuntaina, 14. helmikuuta 2010 klo 14:52
Mulla tuli tälle viikolle vaan 1 ja puoli lenkkiä. Olin tosin pe 3h Jumppailemassa Nike Conventionissa ja vikalla tunnilla syke lähes yli150 koko ajan. Nyt la ja su ollu jotenki tukkonen olo koko ajan ja aika väsy ja kylmäkin. Toivottavasti ei olis flunssa tulossa. No ens viikolla sit taas juoksentelua.
mulindsni
sunnuntaina, 14. helmikuuta 2010 klo 17:50
1. Tavoite lähestyy... Juoksin 35 minuuttia. Mitattu matka oli 4,7 km!!!! Menisköhän matka rikki ensi viikolla?
Eli 10km menis tolla vauhdilla 1h15 min. Vauhti ei siis vieläkään päätä huimaa. Minulle tosin vielä tärkeintä on, että juoksu on sujuvaa ja vauhti tasaista (paitsi ylämäissä).
Mama Alligator
maanantaina, 15. helmikuuta 2010 klo 12:34
Tänään oli juoksu päivä. 3x8min ja 1min kävelyillä. Oli kiva kun huomasi taas jaksavansa. Tälle viikolle olisi vielä 3 jäljellä. Hyvin jaksaa!!
Mulindsni hienoa ihan varmasti menee rikki toi tällä viikolla. Onko sulla sellanen jalassa oleva mittari, vai miten mittaat matkan?
mulindsni
tiistaina, 16. helmikuuta 2010 klo 20:15
Juoksen tolla samalla tiellä, josta päivittäin joudun ajamaan asemalle. Mittaan matkan matkan aina kun kotiin palatessani muistan (siis jos jotain muutosta on tullut). Juoksen siis tietä pisteeseen A ja palaan samaa reittiä takaisin.
Niin ei toi auton mittari mikään satavarmaole, mutta ainakin suuntaa antava. Riittää mulle, kun tiiän ees suunnilleen missä kilometrimäärissä mennään.
Tällä viikolla ei matka täyty. Iski hirveä flunssa, pää täynnä tavaraa. Harmissani sairastan ja jatkan risteilyllä aloitettua syöpöttelyä
... Nyt ei kyllä jaksa keskittyä oikein mihinkään. Ärsyttävää!!!!
Mama Alligator
keskiviikkona, 17. helmikuuta 2010 klo 13:58
Voi harmi kun olet Mulindsni kipee, toivottavasti paranet piean!!
Mä löysin ittelleni tavotteen tohon juoksuun. Olis likkojen lenkki, se on 7,5 km ja siihen jos nyt sais aikaseks juostua/hölkättyä. Se olis hienoa.
Nyt vaan kovaa reeniä seuraavat 3kk
Toivottavasti pysyy terveenä.
Elsiina
torstaina, 18. helmikuuta 2010 klo 09:30
Täältähän löytyi sopiva keskustelu...
Juoksun aloitin 1.kerran eläessäni viime keväänä Porin juoksukoulun ohjeilla, hyvin 'kurinalaisesti' noudatin lepopäiviä ym. Ja elokuussa juoksin kympin - 10km - 1h 15min aikaan eli tosi rauhallista vauhtia. Pääsin tavoitteeseen, mutta tykkäsin enemmän juosta 5-6km vauhtilenkkejä. Lonkassa alkava nivelrikko, mutta on lääkärin lupa juosta. Minulla nimittäin lihasten vahvistumisen myötä myös nivelkivut hellitti... Lopulta oli sellainen olo, että haluaa juoksemaan, endorfiinit teki tehtävänsä!
Viimeksi juoksin lokakuulla ja sitten talvi tuli vastaan. Ei huvittanut eikä uskaltanut. Nyt ostin IceBug piikkilenkkarit ja kokeeksi juoksin ensin 4km lenkin - meni kolmella 1-2minuutin kävelyllä välillä eli suht hyvin parinkymmenen pakkasessa. Ja kengistä tykkäsin.
Nyt flunssa iski ja tietenkin pidän juoksutaukoa, kunnes olen parantunut. Tavoitteena on ensin päästä takaisin 5km juoksukuntoon ja sitten kerätä 10km kunto toukokuuhun mennessä. Jos siihen laittais tavoitetta, niin 10km taittaminen tunnissa ois hienoa!
Mama Alligator
torstaina, 18. helmikuuta 2010 klo 11:43
Mä mittasin vihdoin tänään että kuinka paljon etenen tolla nyky vauhdilla. Oli 5x1min kävely ja 5min hölkkä. Etenin tällä matkalla 3,4km. Olen puolessa välissä ohjelmaa ja vähän yli puolen välin matkassa. Hyvältä siis näyttää. Vielä vika lenkki joka huomena tai la.
sarppi1986
torstaina, 18. helmikuuta 2010 klo 21:11
tällä viikolla alotin ton saman juoksuohjelman
Hyppäsin kyllä siihen kakkosviikolle ku sen verran pysty hyvin juoksemaan. Ei kait siitä mitää haittaa oo jos vähä etuilee tuota ohjelmaa?!
saas nähdä kauanko jaksan tuota noudattaa.. tahtoo olla niin että innostuu uudesta jutusta ja parin viikon jälkeen siihen kyllästyy
pullapupu
torstaina, 18. helmikuuta 2010 klo 21:28
No nii, nyt tulee taas tyhmiä pakkasia niin ei pääse juoksemaan
Ehkä sunnuntaina kumminkin. Tänään kävin vaihtelun vuoksi reilun tunnin kävelylenkin metsäpoluilla, vähän sellasta "palauttavaa" liikuntaa sitten.
Sivu:
<
1
2
3
4
...
50
51
52
53
54