Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Liikunta
> Tavoitteena 5 km:n hölkkälenkki
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Tavoitteena 5 km:n hölkkälenkki
Sivu:
<
1
2
3
4
...
50
51
52
53
54
55
56
...
64
65
66
67
>
Siirisikuriina
Hitaasti muttei varmasti...
torstaina, 11. helmikuuta 2010 klo 07:05
Piipahdin tänne pitkästä aikaa... harkitsen taas noiden juoksuharjoitusten aloittamista... mutta kun se on niin vaikeaa... syksylä meni jo hyvin mutta tuo talvi sai aikaan jonkinlaisen talviunen...
*Marita*
torstaina, 11. helmikuuta 2010 klo 07:23
Kevättä kohti mennään. Kunhan tuo aurinko alkaa kunnolla lämmittää (lämmittää muuten nyt jo !!!) niin eiköhän sitä itse kullekin löydy se energia juoksuun ja talviuni on taakse jäänyttä elämää
Mama Alligator
torstaina, 11. helmikuuta 2010 klo 09:09
Kyllä on peppu kipee eilesestä juoksusta ja sitte vielä sellasella laitteella pakaroita ja mietin vielä että eihän tää edes tunnu pahalta (3x 15)
No eihän se nytkään pahalta tunnu ainoastaan tietää tehneensä jotain.
etiiti
vielä mä nousen ja maailmalle nauran
torstaina, 11. helmikuuta 2010 klo 11:05
Ohoi, kaikki!
Nyt vasta huomasin tämän ketjun, vaikka itsekin tuota porin kaupungin sivujen kautta löytämääni juoksuohjelmaa olen jo kolme viikkoa noudattanut
Itse juoksentelin kesällä jo ehkä n. 4 km:n lenkkejä (en mitannut peruslenkkini pituutta), mutta nyt otin tavoitteekseni jaksaa juosta 10 km joskus keväällä. Sillä tiellä nyt sitten...
Tsemppiä kaikille!
pullapupu
perjantaina, 12. helmikuuta 2010 klo 20:43
Jeee eka 10 minuutin juoksupätkä, ja yllättävän kevyesti meni! Tossa ajassa kiersin läheisen pikkujärven kokonaan, ajattelin joskus et siihen menis ainakin 20 minsaa... Että en ihan paikallani hölkkää
Alan vissiin jäädä oikein kunnolla koukkuun tähän.
mulindsni
Kaikki on mahdollista jos olet itse valmis tekemään työtä sen eteen.
lauantaina, 13. helmikuuta 2010 klo 19:25
No niin, mulla tämä viikko on mennyt ihan pipariksi. Käynyt olen vain 20 minuutin kävelyllä ja risteilyllä, jossa vähän tanssahtelua (syke nousi kyllä korkeelle, kun oli niin vetävä viejä =)). Tänään oli sitten paluu arkeen. Piti mennä palauttelukävely risteilystä aiheutuneesta uupumuksesta johtuen, mutta kuuden minsan töpöttelyn jälkeen kyllästyin ja juoksin 30 minuuttia. lopuksi sitten kävelyä nelisen minsaa. Huomenna oonkin sitten varmaan kipiä...
Mama Alligator
sunnuntaina, 14. helmikuuta 2010 klo 14:52
Mulla tuli tälle viikolle vaan 1 ja puoli lenkkiä. Olin tosin pe 3h Jumppailemassa Nike Conventionissa ja vikalla tunnilla syke lähes yli150 koko ajan. Nyt la ja su ollu jotenki tukkonen olo koko ajan ja aika väsy ja kylmäkin. Toivottavasti ei olis flunssa tulossa. No ens viikolla sit taas juoksentelua.
mulindsni
sunnuntaina, 14. helmikuuta 2010 klo 17:50
1. Tavoite lähestyy... Juoksin 35 minuuttia. Mitattu matka oli 4,7 km!!!! Menisköhän matka rikki ensi viikolla?
Eli 10km menis tolla vauhdilla 1h15 min. Vauhti ei siis vieläkään päätä huimaa. Minulle tosin vielä tärkeintä on, että juoksu on sujuvaa ja vauhti tasaista (paitsi ylämäissä).
Mama Alligator
maanantaina, 15. helmikuuta 2010 klo 12:34
Tänään oli juoksu päivä. 3x8min ja 1min kävelyillä. Oli kiva kun huomasi taas jaksavansa. Tälle viikolle olisi vielä 3 jäljellä. Hyvin jaksaa!!
Mulindsni hienoa ihan varmasti menee rikki toi tällä viikolla. Onko sulla sellanen jalassa oleva mittari, vai miten mittaat matkan?
mulindsni
tiistaina, 16. helmikuuta 2010 klo 20:15
Juoksen tolla samalla tiellä, josta päivittäin joudun ajamaan asemalle. Mittaan matkan matkan aina kun kotiin palatessani muistan (siis jos jotain muutosta on tullut). Juoksen siis tietä pisteeseen A ja palaan samaa reittiä takaisin.
Niin ei toi auton mittari mikään satavarmaole, mutta ainakin suuntaa antava. Riittää mulle, kun tiiän ees suunnilleen missä kilometrimäärissä mennään.
Tällä viikolla ei matka täyty. Iski hirveä flunssa, pää täynnä tavaraa. Harmissani sairastan ja jatkan risteilyllä aloitettua syöpöttelyä
... Nyt ei kyllä jaksa keskittyä oikein mihinkään. Ärsyttävää!!!!
Sivu:
<
1
2
3
4
...
50
51
52
53
54
55
56
...
64
65
66
67
>
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Liikunta
»
Syyskauden liikuntahaaste, 80 liikuntakertaa 1.8.-31.12.
tänään
kello 17:36
Aloittelijat
»
Edelleen kysymys energialaskelmasta
tänään
kello 17:28
Painonhallinta
»
Jouluksi 2010 pois -10kg! Kuka lähtee mukaan?
tänään
kello 17:28
Painonhallinta
»
Miten irti syyllisyydestä?
tänään
kello 17:15
Painonhallinta
»
Yli 60-vuotiaat
tänään
kello 17:15