Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Liikunta
> Tavoitteena 5 km:n hölkkälenkki
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Tavoitteena 5 km:n hölkkälenkki
Sivu:
<
1
2
3
4
...
47
48
49
50
51
52
53
...
64
65
66
67
>
pullapupu
sunnuntaina, 31. tammikuuta 2010 klo 21:14
Olipa ihanaa juosta taas, melkein viikon tauko oli tuossa välissä! Jos ei oo huonot kelit niin sitten on itellä vaivaa (esim. kova korvakipu esti perjantain lenkin...), mutta nyt sitten pääsi taas. Kauhea hinku ois edetä nopeemmin kun ohjelma neuvoo, mutta sillä tavalla oon kyllä monta kertaa aiemmin pilannut tän harrastuksen... Malttia vaan.
Mulla ei oo mitään nastoja tai liukuesteitä kengissä. Enpä juokse hiekoitetuilla teilläkään, täällä päin on tosi hyvin ulkoilureittejä ja niiden pinta on sellasta hyvää kimmoisaa pakkautunutta lunta, ei kovin kovaa eikä kovin liukasta. Siinä on hyvä juosta, eikä satu niveliinkään niinkuin itellä ainakin tuppaa tekemään asvaltilla.
Mama Alligator
maanantaina, 1. helmikuuta 2010 klo 07:41
Heipsan!
Ei mullakaan nastoja tms eikä sen puoleen hiekkaakaan. Oon nyt menny salin juoksumatolla enimmäkseen kun on tiet niin pehmosta ja upottavahkoa lunta ettei nilkat tahdo pysyä suorana.
Ei mull apakkaset pukeutumisen puolesta huonoa tee. Ainoa on että liian kylmällä hengästyminen ei ole enää mukavaa. Tekee kipeetä.
Oli oikein teho viikonloppu kun lauantaina oli 5h liikunta rykäys. 3h Aerobiciä ja vesijuoksua ja hydrospinningiä. Eilen 30min lenkki mutta juosta ei voinu ku oli niin pehmeää lunta poluilla.
Tänään taas sisä lenkki.
mulindsni
Kaikki on mahdollista jos olet itse valmis tekemään työtä sen eteen.
tiistaina, 2. helmikuuta 2010 klo 23:22
Mulla oli eilen 30 minuutin juoksulenkki ja tänään 20 minuutin.
Lauantaina ostan uudet lenkkarit.
Mama Alligator
keskiviikkona, 3. helmikuuta 2010 klo 09:42
Onneks lääkäri sano ettei jalassa suurempaa vikaa. Tämä viikko lepoa ja ens viikolla taas jatketaan.
Slank
keskiviikkona, 3. helmikuuta 2010 klo 10:11
Hieno ketju, laitan suosikkeihin ja seuraan katseella. Hieman kateellisena.
Olisin onnellinen, jos voisin ilman vaivoja pehmeällä alustalla hölkätä 500 metriä. Pitäisikö perustaa semmoinen ketju
.
Mama Alligator
keskiviikkona, 3. helmikuuta 2010 klo 12:10
Perusta ihmeessä.
Aina on uusia halukkaita jotka ei pysty ihan tekemään kovimman kautta juttuja..
mulindsni
Kaikki on mahdollista jos olet itse valmis tekemään työtä sen eteen.
keskiviikkona, 3. helmikuuta 2010 klo 21:05
Tänään 35 minuutin kävelylenkki. Eilen tuli juoksulenkin lisäksi ratsastettuakin eli olin aikas ahkera. Nyt onkin takamus kipeä
.
Mittasin piruuttaan autolla maanantain lenkin, jolloin juoksin noin 30 minuuttia. Matka oli 4 kilometriä! Enää kilsa ja eka tavoite saavutettu.
Onko teillä juoksemisen myötä muokkaantunut vartalo? Hämmästyksekseni mulla on käsivarret kaventuneet, mutta muuta näkyvää ei ole tapahtunut. Vissiin tämä ei vielä näy, mutta oishan toi kiva seurata jos vaikka takapuoli kaventus. Painokaan ei ole pudonnut pitkään aikaan, suuntaus on ollut enemmänkin ylöspäin. Mahtaakohan olla turvotusta? En ole jaksanut murehtia, kun paino ei ole noussut 78 kiloon ja välillä putoaa miltein samaan kuin muutama viikko sitten eli 76,2 kg. Kivempihan se ois, että tipahtais reilummin tuonne normaalipainon puolelle (mulla 76,6 kg), että ois sallituilla rajoilla. Ehkäpä sitten joskus...
Bahaya
Eteenpäin - sanoi mummo lumessa...
torstaina, 4. helmikuuta 2010 klo 22:16
Hyvä idea Slank!
Minäkin haaveilen 5 km:n lenkistä joskus, mutta kun en ole oikein ollenkaan juoksua harrastanut, niin eihän sitä nyt heti kannata ottaa tavoitteeksi, vaan siinä pitää olla välietappeja - kuten laihtumisessakin
Minä ainakin tulisin siihen ensin mukaan ja sen jälkeen 1 km...
mustikkainen
perjantaina, 5. helmikuuta 2010 klo 07:29
Eilen kokeilin pikaisesti juoksumatolla juoksemista, mutta aika takkuista tuo oli. Mieluummin juoksen kyllä ulkona. Mutta eipä taitaisi ihan vielä tuo viisi kilometriä taittua... No, kunhan tässä nyt ensin keräilen tuon pohjakuntoni kevääseen mennessä
Slank
perjantaina, 5. helmikuuta 2010 klo 07:45
Äskenkin herätessä ajattelin, että jos lähtisi edes sadan metrin lenkille...menin puurolle.
Minä en osaa perustaa semmoista uutta ketjua.
Jos joku osaa, niin yhden tati kahden kilometrin hölkän (ei ehkä edes juoksun) tavoitteilijoiden ketju olisi hyvä.
Se töyssyliike on hyvä luillle, mutta ach, rasittaa polvia. Enempää ei voisikaan juosta, kai.
Sivu:
<
1
2
3
4
...
47
48
49
50
51
52
53
...
64
65
66
67
>
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Painonhallinta
»
Jouluksi 2010 pois -10kg! Kuka lähtee mukaan?
tänään
kello 16:15
Painonhallinta
»
Yli 60-vuotiaat
tänään
kello 16:13
Liikunta
»
Selkävaivaisen liikunta
tänään
kello 16:10