Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Liikunta
> Tavoitteena 5 km:n hölkkälenkki
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Tavoitteena 5 km:n hölkkälenkki
Sivu:
<
1
2
3
4
...
44
45
46
47
48
49
50
...
66
67
68
69
>
ninam
Kolmas kerta toden sanoo?
perjantaina, 15. tammikuuta 2010 klo 07:55
Minua ei täältä katoamaan saa, koska en ehtinyt kunnolla kesän ja syksyn aikana saada sitä rutiinia tuohon 5km:n lenkkiin, kun kylmät ja lumet tuli esteeksi.
Nyt puoli tuntia on helpohko juosta sellasella hiljaisella vauhdilla juoksumatolla (maton mukaan n. 8,3km/h). Vaikkakaan tuo ei vastaa sitä 5 kilsaa, mutta tuo menee lämmittelystä ennen punttia. Liitän toki mukaan aina mäkispurttia. Toivottavasti menee helpommin kevään juoksukeleillä sitten se 5km, kun on talvella harjoittanut tasaisuutta matolla.
Vaan ilman kaltereita tästä saa ei vankilaa
mulindsni
Jos tarkoituksenani olisi olla laiskiainen, olisin syntynyt sellaisena
perjantaina, 15. tammikuuta 2010 klo 08:35
Minä olen laittanut noi omat harjoitukset aina tuohon muokkaamaani omaan viestiin. Pystyn siitä seuraamaan oonko oikeesti tehnyt jotain.
Tänään suunnistan taas lyhyelle pyrähdykselle. On taas sellainen päivä ettei huvittais, mutta lenkin jälkeen on aina ollut hyvä mieli. Mulle näyttää sopivan toi ohjelma, jossa ensin mennään ajallisesti toiseen suuntaa tietyn aikaa ja sitten takaisin. Vielä kun noi ajat ovat olleet suht samoja niin on huomannut, että edistystä on tullut. On jaksanut juosta reippaammin eli on kauempana ja sitten aina ohjelman jälkeen on kotona eikä tuolla jossain metsän keskellä rämpimässä.
Hoksasin tuossa, että viimeksi kun harrastin juoksemista minua häiritsi pomppivat rinnat. Nyt kaksi vuotta sen jälkeen ja kymmenisen kiloa alaspäin rinnat eivät enää haittaavasti pompi. Rintaliivit ovat pienentyneet 80E/F:stä 75E:n. Varsinaiset patalaputhan noi ovat, mutta eivätpähän ole tiellä. Isäntäkin sanoi, että ne sopivat mukavasti käteen nykyisin eikä ole harmissaan vaikka ne eivät ole kiinteät ja pulleat. Oikeastaan olen liivit päällä sivuprofiilista katsottuna aika sopuhuhtaisen näköinen enkä sellainen hirveät ryntäät omaava matami. Jotain hyötyä laihtumisesta.
mulindsni
Jos tarkoituksenani olisi olla laiskiainen, olisin syntynyt sellaisena
lauantaina, 16. tammikuuta 2010 klo 11:34
Oon ruvennut miettimään, että jos sais niin paljon itseään niskasta kiinni ja lähtis huhtikuussa tai toukokuussa juoksemaan jonnekin tapahtumaan kympin lenkin. Oikeasti halu oi juosta joskus puolimaraton, mutta sitä en viitsi vielä kovin mietiskellä.
Onko kellään näin suuria haaveita?
Mama Alligator
maanantaina, 18. tammikuuta 2010 klo 11:19
Mäki haluisin johonkin tapahtumaan hölkkäilemään.
Olen niin ylpeä ittestäni ku sain viime viikolla kaikki 4 lenkkiä suoritetuksi ja kaikissa jaksoin juosta sen mitä pyydettiin. ilman miestäni eilen lenkki olis loppunu juoksun osalta lyhyeen. Pieni lumi sohjo ja muutama ylämäki otti tosi koville. Onneks jaksoin loppuun. Sen jälkeen oli aika voittaja olo!!
Tällä viikolla 3 lenkkiä.
Jolanda78
maanantaina, 18. tammikuuta 2010 klo 15:27
Mä aion mennä toukokuun lopussa naisten kympille. Ihan vielä en ole uskaltanut ilmoittautua, kun en tiedä mihin ryhmään menisi. Hölkkääjien ryhmä olis kuitenkin tavoitteena.
VIime viikon lenkit oli aika tuskaisia ja mä mietin, että näinkö nopeasti se kunto taas tippuu, kun oli n. kuukauden tauko. Mutta sunnuntaina tuntui taas aika hyvältä ja sain vähän vauhtiakin lisää. 3,8km meni lopulta aika kevyesti. Ja taas muistui mieleen minkä takia tätä jaksaa jatkaa.
Mutta on siihen kymppiin vielä matkaa...
Mama Alligator
maanantaina, 18. tammikuuta 2010 klo 16:22
Mäki ajattelin kymppiin osallistua ja siihen hälkkä porukkaan. Viime vuonn akuntokävelijöissä enkä oikein saanu ihan niin paljon irti ku olisin halunnu.
Tai ainakin nyt ajattelen niin. Voihan siinä sitten hiipua kun hölkkä vauhti loppuu. Viimeks vauhti oli vähän yli 2 h. Ajattelin kuitenkin ilmottautua nyt kun se on vielä helmikuun(?) halpaa.
Mama Alligator
tiistaina, 19. tammikuuta 2010 klo 17:07
Tänään oli tämän viikon ensimmäinen lenkki aluksi pelotti hurjasti kun siinä oli 4x4min juoksuja ja vaan 1 min välissä. Mutta jaksoin kaikki 4 pätkää ja koko sen ajan mitä pitiki kyllä tuli voittaja olo.
pullapupu
tiistaina, 19. tammikuuta 2010 klo 17:32
Heipä hei!
Voisin itsekin liittyä tähän porukkaan, nimittäin viiden kilometrin juoksuohjelma on mullakin päällä. Tää on nyt kolmas viikko, tähän ohjelmaan kuuluu lenkki kolme kertaa viikossa mutta joskus juoksen kyllä useamminkin...
Nää parinkymmen minsan harjotuslenkit tuntuu itestä vähän hupsuilta, kun joskus kymmenen vuotta sitten juoksin 4-6 kertaa viikossa 45 minuutin lenkin
Mutta niin vaan on ikää karttunut ja kunto huonontunut, alusta pitää aloittaa. Ja kun malttaa mennä tarpeeks rauhallisesti niin kunto kasvaa samassa tahdissa, ei mee paikat rikki (mulla kun on tapana reuhtoa aina äärirajoilla...).
Toukokuussa vois kyllä mennä Likkojen Lenkille! Työporukan kanssa varmaan mennään, viime vuonna ihan vaan kävelin...
Mama Alligator
torstaina, 21. tammikuuta 2010 klo 16:39
Tänään taas menin ohjelman mukaan ja jaksoin hienosti aamulla. Hienosti tosin ei tarkoita että ei tuntunu miltään. En ole vieläkään keksiny miks just noin toiseks viimeset pätkät (oli pätkiä sitten 3 tai 6) on vaikeimpia. Ehkä vikassa tuntuu jo helpotus kun on melkein lopussa ja sitä ennen tuntuu että eikö tää lopu ikinä.
pullapupu
sunnuntaina, 24. tammikuuta 2010 klo 10:35
Hitsi että on ollut kovia pakkasia taas! Mulla juoksemiseen pakkasraja on -17, tänään mennään siinä rajoilla, mutta pakko päästä illalla juoksemaan. Saan edes ne kolme lenkkiä tälle viikolle.
Juoksuohjelmassa kyllä sanotaan, että yhden lenkin viikosta voi korvata tunnin aerobisella liikunnalla, mutta jotenkin en usko siihen
Juoksemaan täytyy päästä.
Sivu:
<
1
2
3
4
...
44
45
46
47