Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Liikunta
> Tahdon kiinteytyä!
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Tahdon kiinteytyä!
Sivu:
<
1
2
3
4
...
11
12
13
14
merkkuv
keskiviikkona, 8. helmikuuta 2012 klo 19:47
Eihän mikään laite ikuisuutta kestä. Mun kaverilla on sama sykemittari kun mulla, noin 2vuotta vanha. Hän sanoi mulle että kyllä siinäkin vähän alkaa vikaa olla ettei löydä sykettä. Sen takia sykevyö kannattaa pestä kerran viikossa pesukoneessa (mä en oo tehny tarpeeks hups) ja aina käytön jälkeen (sekin tuppaa välillä mulla unohtumaan) niin käyttöikä pitenee. Mä oon huomannu kans että hävittää kyllä sykkeen jos se ei ole tasan oikeessa paikassa. Kannattaa siis testata että toimii ennen jumppaan yms menoa (sen saa laitettua päälle jotta näkee sykkeet ja itse treeni aloitetaan painamalla samaa nappia uudestaan polar ft60), mä laitan kans kotona koska kävelen ilman mitaan kamoja puol minuuttia salille niin ei tarvi sit siellä alkaa säätää jos onkin liian ylhäällä/alhaalla. Ja onneks noita sykevöitä saa kyllä kans uusia sitten kun tarvii jos laite toimii noin muuten.
Gjestal
Saako raskauskiloista syyttää lasta? :D
keskiviikkona, 8. helmikuuta 2012 klo 20:47
Mä en ees tienny, et sitä pitää pestä, saati et pesukoneessa
mä just kävin polarin sivuilla ja taidan valita tuon ft60:n, vaikuttaa sopivalta mulle.
Terttuli8
"The only place where success comes before work is dictionary"
torstaina, 9. helmikuuta 2012 klo 09:17
Se, saako sykemittaria pestä koneessa riippuu ihan siitä, millainen sykevyö siinä on. Omassani on muovinen se sykettä mittaava osa, ja ainoastaan rinnan ympäri takaa menee kankainen nauha. Omaani en ainakaan pesukoneeseen laittaisi... Suosittelisin lukemaan ohjeet huoltoon ennen pesukoneen käynnistämistä.
merkkuv
torstaina, 9. helmikuuta 2012 klo 12:48
NIIIN! siis anteeks jos tuli väärinkäsitys, puhuin nimenomaan ft60 ja mun isällä on kanssa siitä bluetooth versio, sellainen mistä sen sykettä mittaavan osan irti että vyön saa pesukoneeseen
ELI OHJEET TIETTY LUKEKAA! sorry
tosin kyllä mun saa ainakin käyttää myös uidessa, mut ehkä ne pesuaineet ei kauheen hyvää tekis sille laitteelle
lahjaunelma
maanantaina, 5. maaliskuuta 2012 klo 19:53
Nyt on sykevyö ollut kolme viikkoa käytössä ja oon ihan koukussa. Treenien laatu muuttui melkein samantien. Mulle selvisi, että kävellen ei mun suorituskyky juuri parane, mun pitää juosta tai uida sen sijaan
Salitreenit menee edelleen vanhaan tapaan, kerran pari viikossa, mutta siihen lisäksi käyn sitten uimassa ainakin kerran ja kerran pari yritän käydä kävelemässä. Mutta liian epäsäännöllistä tää vielä on.
Lucky Bamboo
Se on eteenpäin, vaikka nenälleen kaatuu.
maanantaina, 5. maaliskuuta 2012 klo 19:56
Piti kävelystä maininta, että siinäkin pystyy parantamaan tekniikkaa ja sitä kautta nopeutta aika paljonkin. Kannattaa kuukletella, itse lainasin kirjastosta kirjan "tehokävelystä", jossa väitettiin, että niillä ohjeilla voi päästä jopa 9 km/h kävelyvauhtiin. Hiukan skeptinen olen, mutta siis pointtina, että kyllä kävelystäkin saa huimasti tehoja irti, varsinkin sauvakävelystä.
Gjestal
Saako raskauskiloista syyttää lasta? :D
tiistaina, 6. maaliskuuta 2012 klo 12:33
Mä oon nyt nautiskellut uudesta mittarista (ostin siis sen polarin ft60:sen) ja tykkään siitä ihan valtavasti! Nyt vaan sit oon ollu useamman viikon kipeänä niin ei oo oikein päässyt liikkumaan. Mies lupasi tuossa, että kun tulee töistä niin mää saan mennä salille ja mies jää vahtimaan lasta. On kyllä ihan räätynyt olo, viime viikonkin olin maalla ja hiihdin mitä sielu sieti vaikka kipeä olinkin... Nyt pitää vaan päästä liikkumisen makuun uudestaan ettei tää nyt jymähdä tähän.
lahjaunelma
maanantaina, 2. huhtikuuta 2012 klo 16:08
Tulinpa vain ilahtuneena kertomaan, että vaikka paino ei putoa (onneksi ei ole noussutkaan), niin läski on vähän sulanut - jenkkakahvat on pienemmät ja reisissä ei ole ollenkaan niin paljon muhkuroita kuin vielä syksyllä oli.
Sivu:
<
1
2
3
4
...
11
12
13
14
Sivun alkuun