Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Liikunta
> Ratsastuksen harrastajat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Ratsastuksen harrastajat
Sivu:
<
1
2
3
4
...
20
21
22
23
24
>
kittn
No one ever achieved anything by giving up
lauantaina, 4. helmikuuta 2012 klo 13:48
Eikös se niin mennyt, että naisen on erittäin vaikea tehdä lihasta ja että painoa pudottaessa miinuskaloreilla lihaksia ei ainakaan saa pumpattua isommiksi. Noilla eväillä ainakin itse uskaltaisin tehdä reisiliikkeet salilla, vaikka itselläni on myös runsain mitoin lihasta ja ylimääräistä reisissä.
stick
lauantaina, 4. helmikuuta 2012 klo 14:16
Jos sitten miinuskaloreilla ei lihaskasva, niin tapahtuuko kuitenkin kiintetymistä?
kittn
No one ever achieved anything by giving up
tiistaina, 7. helmikuuta 2012 klo 16:40
Olen vähän ulalla siitä, mitä ihmiset "kiinteytymisellä" oikeastaan tarkoittavat, joten en sinänsä osaa vastata tuohon.
Siis kyllähän sitä tulee timmimmäksi, jos rasvaa hupenee ympäriltä, ja lihakset alkavat näkyä paremmin. Luin myös jostain että lihasta treenatessa lihassyyt jotenkin menevät lähemmäs toisiaan ja lihaksesta tulee tavallaan tiiviimpi eli "kiinteä", mutta ihan varmaksi en tätä mene vannomaan kun lähde oli joku tyyliin keskustelupalsta tms...
Tänään taas hevosen selkään, jes.
Viime viikon tunti meni enemmän tai vähemmän pieleen, kun yksi ratsastaja jouduttiin pistämään ambulanssikyytiin, toivottavasti tällä kertaa sujuu paremmin.
Eeyore
"Joka ei osaa, opettaa."
torstaina, 9. helmikuuta 2012 klo 11:40
Minäkin olen taas kiivennyt hevosen selkään. Elämäntilanne muuttui niin pääsin taas ratsastamaan.
Yhden kymppikortin verran kävin tunneilla, mutta en oikein tykännyt paikasta. Ihana mies kustansi nuo tunnit. Syksyllä aloitan tunnit toisessa paikassa varmaan taas, kun pääsen itse tienaamaan.
Tällä hetkellä ratsastan taas sen kolme kertaa viikossa. Mulla on kaksi vuokrapollea. Aika kevyesti mennään tunteihin verrattuna, kun toinen vuokris on vanhus ja toinen adhd-nuori. Pääasia olla taas satulassa ja hevosten kanssa.
Kaikille ratsastelijoille aurinkoista kevättä!
stick
torstaina, 9. helmikuuta 2012 klo 14:03
Eilen olin illalla ratsastelemassa ja vään hyppäsin kaverin ponilla, joka on vähän raaka. Päätti laukata ympyrältä pois ja tietenkin tolppaa päin. Kaadoin polvellani tolpan, poniin ei onneksi sattunut
ei polvikaan kyllä kipeä ole
Ja tänään taas tunnille, viime viikolla jäikin pois pakkasen vuoksi.
Emmake
Elämä ei ole aina sotaa ja taistelua. Välissä on vaikeampiakin päiviä. -Harald Hirmuinen-
perjantaina, 10. helmikuuta 2012 klo 09:48
Moi, täällä taas!
Kesällä vikisin tällä palstalla hevospuutetta ja syksyllä sitten kävikin ihmeellinen tapaus: minulle tarjottiin vuokralle puolikasta lämppäriä! No, nyt olen sitten nelisen kuukautta käynyt sitä liikuttamassa viikolla töiden jälkeen, eilenkin -26 pakkasessa
Ja odotellaan kovasti, että illat pitenevät, jotta lähteminen ei olisi aina niin tunkkaista ja pimeää..
sammakkoprinssi
lauantaina, 3. maaliskuuta 2012 klo 17:23
Heipä ei, itelläkii on vähän taukoa ollut täällä mutta yritetään taas keretä käydä
Nyt vähän kyselisin, että tietäisikö kukaan ihmistä joka etsisi vuokrapollea iisalmen lähellä? Oma polle kaipaa ylimääräistä hoivaajaa oman aikapuutteen takia :P
MissKinkku
perjantaina, 30. maaliskuuta 2012 klo 07:50
Mäkin aion 10 vuoden tauon jälkeen mennä huomenna ratsastamaan. Vähän jänskättää! Pari vuotta sitten kävin kerran ja kyllä muistui taas mieleen hyvin, uskalsin ihan laukatakin. Jos huominen sujuu hyvin niin käyn varmaan tuolla ohjatulla tunnilla (ei siis ratsastuskoulu vaan yksityinen) ja myöhemmin ehkä voisin alkaa vuokraamaan kerran viikossa jotain pollea joka kaipaa perusliikutusta.
(Ja kauhistelijoille tiedoksi että mulla on siis ollut 10 vuotta sitten oma hevonen joten on tullut ratsastettua muutakin kuin ratsastuskoulun "automaateilla"...)
IceCat
tiistaina, 17. huhtikuuta 2012 klo 11:34
Noniin, nostelen tämän ketjun, enkä jaksanut lukea noita tekstejä.
Itseäni hämmästyttää tämän kiloklubin kalorin kulutus tallitöissä saati ratsastuksesta. Kilparatsastuksessa tunnin meno veisi vain 330 kcal, mikä on naurettavan vähän siihen verrattuna, mitä se oikeasti veisi sykkeiden mukaan.. Perusratsastus veisi tuon mukaan VÄHEMMÄN kuin perus reipas kävely....
Elikäs jos joku käyttää tuota laskuria, niin kannattaa kyllä muuttaa todemmanmukaiseksi noi kalorikulutukset, ellei sitten ihan vain köpöttele selässä ilman senkummempaa puuskutusta....
Tuosta voisi kyllä laittaa jollekin ylläpitoon jotain viestiä, etteivät noi kalormäärät voi mitenkään pitää paikkaansa. Tuo vääristää aikalailla sitä kuvaa, mitä harrastuksesta annetaan. Annetaan vähän sellainen kuva, että siellä selässä vähän kuin istutaan pelkästään..
Sinttiina
tiistaina, 17. huhtikuuta 2012 klo 11:42
Näitä kalorinkulutuksia on täällä ihmetelty ennenkin. Riippuu kyllä todella paljon tunnista paljonko kulutus on, mutta toisella viikoittaisella tunnilla meikäläisen kulutus on 500-600 kcal tunnissa.
Mulle tehtiin tässä jokin aika sitten lihaskuntotestit ja kiitos ratsastuksen sain sekä vatsa- että selkälihaksista erinomaisen tuloksen! Kyllä siinä korsettis aa melkoista kyytiä pollen selässä
Sivu:
<
1
2
3
4
...
20
21
22
23
24