Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Liikunta
> Ratsastuksen harrastajat
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Ratsastuksen harrastajat
Sivu:
<
1
2
3
4
...
19
20
21
22
23
24
>
tiuhtinen
Asioilla on tapana järjestyä!
maanantaina, 9. tammikuuta 2012 klo 16:37
Oulusta jos jaksaa ajella Oulunsalon ratsastuskoululle, niin sieltä löytyy ainakin paras opetus! Itse en enää Oulussa asu, mutta monta ystävääni käy tuolla tunneilla ja ovat kovasti kehuneet.
Exitus
tiistaina, 10. tammikuuta 2012 klo 14:24
Minä aloittelen uudelleen pitkän tauon jälkeen ratsastuskoulun pienryhmässä. Tänään olisi ensimmäinen tunti. Ehkä sen jälkeen uskaltautuu tyttären hevosen selkään
Exitus
keskiviikkona, 11. tammikuuta 2012 klo 09:10
Olipas ihana ratsastustunti eilen
Jalat vähän puurona, mutta tästä se taas lähtee
kittn
No one ever achieved anything by giving up
sunnuntaina, 29. tammikuuta 2012 klo 14:51
Nyt on pakko kysyä tuosta tallitöiden kalorinkulutusmäärästä tuolla liikuntaosiossa... Kuluuko siinä todellakin noin paljon?
Merkkailen satunnaiset tallivuorot siis liikuntaan, sillä en tee sitä ammatikseni joten sitä olisi mielestäni vähän turha mihinkään aktiivisuustasoon lykkiä, ja tässä on nyt vähän tullut hämmästeltyä kun tuollainen 4 tunnin mielestäni suht kevyt lyhyt vuoro kuluttaa sellaiset 1100kcal ja kahdeksan tunnin työpäivällä kuittaakin sitten periaatteessa jo viikon liikunnat.
Voiko tämä olla totta?
valiant
sunnuntaina, 29. tammikuuta 2012 klo 15:02
No se varmaan riippuu aika paljon siitä että lapatko p*skaa koko ajan vai teetkö välillä jotain kevyempää, kuten hevosten tarhausta tms. Mutta kyllä siinä kalorit kuluu ihan kivasti
kittn
No one ever achieved anything by giving up
sunnuntaina, 29. tammikuuta 2012 klo 15:41
Eipä muuten käynytkään mielessä, että tuo merkintä saattaa tarkoittaa vain jaskanlappamista ja heinäkärryjen työntelyä yms. rankempaa puuhaa. Äh, mitenköhän nuo vuorot sitten merkkaisi..? Tämä on taas näitä tilanteita, missä se sykemittari olisi melkoisen hyvä.
Sykemittarista tuli mieleeni eräs toinen asia, mitä teillä mittaria käyttävillä näyttää kulutus ja kuinka hyvin Kiloklubin kulutusarviot vastaavat todellisuutta? Ainakin itsestäni tuntuu, että KK:n lukemat ovat alakanttiin sillä tunnin ratsastus "harrastus" -merkinnällä kuluttaa saman verran kuin kevyt arkikävely, mutta paha tosiaan mennä sanomaan ilman sitä mittaria. Vertaistukikokemuksia siis kaivattaisiin!
valiant
sunnuntaina, 29. tammikuuta 2012 klo 16:26
Mulla menee ratsastaessa yleensä välillä 400-800 kcal tunnissa
Siis aika lailla enemmän.
Vuoriminttu
sunnuntaina, 29. tammikuuta 2012 klo 16:33
Itse harrastan myös, tällä hetkellä työssäoppimassa tallilla
Muuten harrastelen aika paljon hepojen vuokrauksen kautta, en niinkään käy tunneilla
tiuhtinen
Asioilla on tapana järjestyä!
lauantaina, 4. helmikuuta 2012 klo 12:00
sunnuntaina, 29. tammikuuta 2012 klo 16:26
valiant kirjoitti
:
Mulla menee ratsastaessa yleensä välillä 400-800 kcal tunnissa
Siis aika lailla enemmän.
Sama täällä. Muutenkin joudun aina muokkailemaan noita oletettuja kulutuksia, ei pidä mun kohdalla paikkansa ollenkaan.
stick
lauantaina, 4. helmikuuta 2012 klo 13:17
Mulla on sellanen ongelma, että 12 vuotta ratsastaneena reiteni ovat tietenkin kehittyneet melkoisen vahvoiksi ja myös isoiksi. Kuitenkin lievästi ylipainoisena niissä myös on paljon rasvaa, mutta en uskalla tehdä reisilihasliikkeita koskaan salilla, koska pelkään reisieni vain kasvavan.
Kiinteytyvätkö ja pienenevätkö reiteni vaikka tekisinkin reisilihasliikkeita? Vai unohdanko reisilihasliikkeet jolloin ne saavat rasitusta vain ratsastaessa, kävellessä ja juostessa? Tiedän ettei kaikilla ratsastajilla ole niin sanottuja ratsastajanreisiä, koska monilla ratsastavilla ystävilläni on kiinteät ja hoikat reidet.
Joten, reisilihasliikkeitä vai ei, jotta reidet kiinteytyisivät?
Sivu:
<
1
2
3
4
...
19
20
21
22
23