Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Liikunta
> P90X kannustusryhmä!
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
P90X kannustusryhmä!
Sivu:
<
1
2
3
4
...
7
8
9
10
11
12
13
...
16
17
18
19
>
luckymir
elä rohkeasti
tiistaina, 2. maaliskuuta 2010 klo 23:53
Moikka taas!
Mulla ohjelma etenee sillätavalla et reenaan sen 6kertaa vähintään viikossa, ja yks palautuspäivä eli silloin olen venytellyt. Vuorottelen nyrkkeilyn ja P90Xsän välillä niin, että aikalailla yhtäpaljon teen kumpaakin tällähetkellä, P90Xsää hieman enemmän.
Ylihuomenna on ennen ja jälkeen kuvien ensimmäinen 30päivän jälkeinen kuvien ottamiset.. Vaikkakin aloitin reenin muutamaa päivää kuvien ottamisen jälkeen ja 4päivää on ollut keskeytystä, niin ajattelin kumminkin verrata tilannetta siihen, mitä se oli kuvien ottamishetkellä kuukausi sitten, eikä reenatun 30päivän jälkeen. 20reeniä olen tehnyt keskiviikkoon mennessä. Tuloksiahan alkoi jo heti viikon jälkeen tuntua, tosin kalorinsaanti on noussut ja 1800kcalorissa on ollut hiukka haastetta pysyä, että laihtunut kiloissa en ole(reissunpäällä tuli ylimääräinen kilo), mutta kiinteytynyt varmaan ja toiv. lihasta on tullut lisää. Että olettaisin että kuvista näkyy muutosta..
Reeni-intoa ja päättäväisyyttä kovasti kaikille P90X haasteeseen!!
T.Luckymir
luckymir
elä rohkeasti
tiistaina, 2. maaliskuuta 2010 klo 23:58
Lisäyksenä edelliseen, että 20päivänä olen siis huominen mukaanlukien reenannut, mutta laskin, että 24reeniä olen tuona aikana tehnyt + parit vatsat sen päälle.
ABClino
keskiviikkona, 3. maaliskuuta 2010 klo 00:03
Itellä olis huomenna tuo day 28 ja sen jälkeen otan kuvat ja sit alkaa toi kakkosvaihe.
puntaria ei ole nii painosta en kyl tiiä
vähän ehkä läskii lähteny (tosin sitä ei hirveenä oo ollukkaan) ja vähän lihasta tullu (sitä nyt on ollut vielä vähemmän
).
Peiju
keskiviikkona, 3. maaliskuuta 2010 klo 08:00
Heipsan!
Hienoa kuulla että jaksatte treenata ahkeraan! Mä vaihdoin kolmen viikon jälkeen classicin leaniin, kun mulla tulee lihasmassaa liikaa! Hauikset ja jalat / pakarat alkaa olla jo tarpeeksi lihaksikkaat... Rasvaprosentti on pudonnut ja kiinteytymistä on tapahtunut. Katsotaan kuinka tämä vaihto vaikuttaa, periaatteessa aloitin siis alusta...
Intoja kaikille
ABClino
keskiviikkona, 3. maaliskuuta 2010 klo 12:20
Joo tulispa mullakin "liikaa"
Voiko sitä muka miehelle natuna liikaa tulla
Niin ja tieten tuloksiin kuuluu myös se, että olen huomannut että kunto noussut. jaksaa aivan eri malliin tehä harjotuksia nyt kuin eka päivinä, ab ripperin tulokset paranevat viikottain (se lopun mason twisti on muuten jäätävä, samoten kenpon lopussa oleva pystynyrkki höökitys, mahtavaa!
)
« Muokattu viimeksi: keskiviikkona, 3. maaliskuuta 2010 klo 12:27 muokkaaja: ABClino »
ABClino
keskiviikkona, 3. maaliskuuta 2010 klo 12:43
wouwwii, tuloksista puhuen:
http://teambeachbody.com/connect/message-boards/-/message_boards/message/33444503
Peiju
keskiviikkona, 3. maaliskuuta 2010 klo 21:58
Naisena haluaisin olla "pieni ja sievä"
Mulle tulee tosi helposti lihasmassaa, ja kun tuolla proteiinimäärällä oon painanut niin onhan se selvää että lihakset kasvaa... Vaihdoin siis myös ruokavalion II-vaiheeseen, eli vaihdoin yhden proteiiniannoksen hiilareihin. Työn puolesta kävelen jopa 5 tuntia, joten mulla laski sokerit tosi alas ja olin kiukkuinen ja päätä särki. Nyt alkaa tasapainottua. Tossa leanissa on muuten tällaiselle alaselkäongelmaiselle oiva treenipaketti, sillä siinä on core mukana, aika paha treeni, voin sanoa...
Ps.hyvä linkki maksulino! pikkasen lisää motivaatiota kun tuollaiset tulokset näkee!!
ABClino
torstaina, 4. maaliskuuta 2010 klo 16:24
aa muistelin jotenkin et olisit sanonut joskus täs threadis olevas mies. sekotin johonkin toiseen...
tein muuten eilen joogan! se meni jo ihan hyvin. jos muilla on ongelmia sen kans niinku mulla oli niin suosittelen vaan tekeen nii kyl se siitä lähtee
« Muokattu viimeksi: torstaina, 4. maaliskuuta 2010 klo 17:05 muokkaaja: ABClino »
Peiju
torstaina, 4. maaliskuuta 2010 klo 20:55
Huh...toivottavasti en sellaista oo mennyt sanomaan
Jooga menee mullakin jo ihan jees, mutta täytyy tunnustaa, että edelleen persus ja takareidet sekä pohkeet kiristää niin maan per......!! Mulla oli sen core synergisticsin jälkeen kroppa aivan joka puolelta kipeä
eli tehokasta on. Kyllä me vaan tämäkin ohjelma läpi viedään eikös joo!!!
luckymir
elä rohkeasti
torstaina, 4. maaliskuuta 2010 klo 22:50
Moi kanssareenajat!
Kiva kuulla että jooga alkaa jo sujua itekullakin
Oli se mullakin aluksi rehkimistä ja puuhkuttamista vaikka notkea ihminen olen, mutta niinvaan se helpottuu ja muuttuu mielekkääksi!
Sellaista kyselisin teiltä muilta, että miten teidän lihakset reagoi reeniin ja miten kauan reeni tuntuu missäkin lihasryhmässä? Kipeytyykö, aristaako, meneekö maitohapoille tai voimattomaksi ja miten näihin asioihin vaikuttaa reenin intensiteetti, painot ( erityisesti maksimilla kiinnostaa) ja sykkeen taso?
Olisin utelias selvittämään, että kun mulla on aivan ihmeellisen vähän ollut mitään heikotusta vaikka täysillä reenit vedän, että voiko tosiaankin olla niin, että mun lisäravinteet joita käytän (aina välittömästi ennen reeniä, reenin aikana ja sen jälkeen), voisivat olla syy nopeaan palautumiseen reenistä?? Maitohappoja ei tule ja uskoisin että kestävyys tehdä pitkää reeniä on lisääntynyt. Oman kokemukseni mukaan ennen kuin lisäsin lisäravinteita dieettiini, niin kyllä mulla lihakset maitohapoille on menny. Ja kun pariviikkoa sitten en 3päivään nauttinut lisäravinteita enkä tehnyt reeniä, niin ensimmäisen tauonjälkeisen nyrkkeilyreenin jälkeen olin melkosen puhki..
Olisi tosi mielenkiintoista tietää miten ravinteet vaikuttavat sellaiselle reenaajalle joka ei ole lisäravinteita vielä kokeillut, ja joka on valmis muutamankympin sijottaa noihin lisäravinteisiin joita käytän, ja antamaan sitten palautetta..!!
Löytyykö tähän kiinnostuneita??
Sivu:
<
1
2
3
4
...
7
8
9
10