Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Liikunta
> P90X kannustusryhmä!
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
P90X kannustusryhmä!
Sivu:
<
1
2
3
4
...
16
17
18
19
charger
sunnuntaina, 2. tammikuuta 2011 klo 18:01
Terve kaikki!
Itselläni alkaa huomenna taas P90X. Viime vuona meni penkin alle mut uusi vuosi uudet kujeet
. Tsemppiä kaikille jatkoon.
Neffis
torstaina, 13. tammikuuta 2011 klo 16:02
Löytyykö vielä muita jotka vetävät nyt P90X:ää? Miten chargerilla on lähtenyt käyntiin?
Itse aloitin ohjelman ma 3.1.2011 eli nyt on n. puoltoista viikkoa takana. Olin jo alkutalvesta kokeillut joitain treenejä satunnaisesti, mutta nyt meen ihan virallisen ohjelman mukaan. Tosin tänään pitäisi vetää YogaX, mutta ei olisi oikein aikaa niin pitkään treeniin, joten taidan vetää CardioX:n sen sijaan
Itse tykkään noista eri treeneistä tosi paljon, Plyo ja Kenpo toistaiseksi suosikkeja, kun on enemmän itsellä taustaa aerobisessa treenissä kuin raudan pumppaamisessa mitä esim. Shoulders&arms-treenissä tulee. Mutta toisaalta houkuttaa ajatus erottuvimmista lihaksista yläkropassakin, joten pitää vaan jaksaa nostaa sitä punttia. Leuanvetoja en pääse ilman apua (eli tuolia). Punnertaa sentään jaksan ihan kiitettävästi
Ruokavaliossa en ole nyt noudattanut P90X:n ravinto-ohjelmaa, koska en syö muita eläinperäisiä tuotteita kuin maitotuotteita, luomukananmunia ja 1-2 kertaa viikossa kalaa, ja ravinto-ohjelman ruuat vaikuttavat aika "jenkkiläisiltä". Olen siis pitänyt kiloklubissa kirjaa, syönyt n. 1800kcal per päivä ja (vähintään) 1,5 grammaa proteiinia per painokilo eli reilua 100 grammaa päivässä. Parempi olis kait tässä alkuvaiheessa saada reilusti enemmän protskuja, mutta tuntuu kovin vaikealta omilla rajotteillani.
leealuu
maanantaina, 24. tammikuuta 2011 klo 14:09
Aloitin tänään myös P90X:n. Sain sen netistä hankittua ilamn kustannuksia, tosin meinasin sen nutrition guiden tilata ehkä amazonista.
Kysymys ihmisille jotka tekee tätä nyt. Olen siis aikasemmin jo jumppailu noita silleen, että hei, tuo kuullostaa kivalta, kokeilempa sitä. Nyt aloitin sitten aikataulun kanssa (P90X lean versio). Näissä jumpissa on paljon tota banana-superman tai bananaroll tai vastaavia, ja ongelmani onkin tossa superman asennossa (tai banana mahallaan), tulee nimittäin paha olo mahaan siitä kun koko paino on periaatteessa mahan päällä.. Onko muilla vastaavaa? Tai voiko se vaan johtua siitä että kun lihakset ei ole vielä tarpeeksi napakat niin se paine tuntuu sitten esim. helposti mahalaukkuun, josta tulee paha olo? Minulla siis on muutenkin herkkä maha, enkä esim. pysty tekemään näitä jos syömisestä on alle neljä tuntia, muuten närästän vimmatusti tässä asennossa, siksi olen kokenut parhaaks jumpata aamulla kun on heränny ja vasta sitten syödä aamupalan.
Onko muilla kokemuksia?
Neffis
tiistaina, 25. tammikuuta 2011 klo 09:48
leealuu: Mulla on se Nutrition Plan pdf:nä jos kaipaat, voisin esim. s-postitse lähettää
Tuohon mahajuttuun en kyl varsinaisesti osaa auttaa, itse en ole huomannut samanlaista ongelmaa, mutta voisikohan se olla ihan tottumiskysymys...? Meinaan siis että itse olen ainakin ennen P90X:ää käynyt paljon erilaisissa lihaskuntojumpissa yms. missä tulee esim. selkälihasliikkeitä vatsallaan tehtynä, niin ehkä itse olen jo tottunut ko. asentoon vuosien varrella?
Ihme kyllä että koet että jaksat parhaiten aamulla
ennen
aamupalaa, itse nimittäin olen huomannut, että jos on liian pitkä aika syömisestä ennen treeniä, eikä vedä edes jotain pientä hiilaripitoista välipalaa kuten hedelmää ennen treeniä, saattaa paukut loppua kesken. Mutta kait nää asiat on aina yksilöllisiä.
Tänään on viikko 4, ja pitäisi vetää Core Synergetics. Teen siis Classic versiota, joten Core tulee nyt ekaa kertaa. CardioX oon tehnyt aiemminkin, siitä tuttu tuo banana/superman. Jos huomaan Coressa samanlaisia tuntemuksia kuin leealuu tulen kyllä kertomaan
leealuu
tiistaina, 25. tammikuuta 2011 klo 15:37
Juu, kiitos!! Täältä löytyy myös pdf:nä mutta versio on raivostuttavasti kopioitu siitä kirjasta niin että sen kooksi tulee ihan hirveitä määriä. Yritin myös sitä joskus lähettää muistaakseni itselleni s-postiin, mutta ei mahtunut edes gmailiin se. Muutenkin ajattelin että kiva saada se käsiin ja käytettynä se ei edes maksanu niin paljoa amazonissa.
Minkälaisilla painolla tai vastuksilla teet? Mulla on vaan niken yksi vastusnauha, joka on moneen juttuun aivan liian tiukka, mietinkin että pitäiskö ostaa ne beachbodyn vastusnauhat tai sitten joitakin painoja..
Tein viimekesänä Insanitya (myös beachbodylta) ja sillon totuin siihen, että tein treenin aina kun heräs ja sitten vasta söin kunnon aamupalan, ja tää johtuu juurikin siitä mahaongelmastani. Eli kun on vähän refluxitaudin poikasta niin kaikki sellanen jossa joutuu vähän pinnistelemään enemmän esim vatsalihaksilla tai mitä tahansa joka aiheuttaa jonkilaista painetta mahalaukkuun aiheuttaa närästystä. Kesän jälkeen se oikeastaan jäi pois, mutta nyt taas kävi niin. Aamulla saatan (siis jos on veto pois) juoda kupin kahvia ja syödä esim appelsiinin (ja nyt kaikki lukijat jotka tunnistavat refluxin kauhistelee, mut ei hätää, se ei tuo niitä oireita) ja ihan hyvin oon jaksanu.
Nytkin ajattelin että teen ton P90X leanin aikataulun mukaan ja sitten sen jälkeen alotan taas Insanityä. Tänään vuorossa Cardio X!!
Neffis
tiistaina, 25. tammikuuta 2011 klo 20:33
Katoin sitä pdf:ää ja sehän on jotain 112 megaa, eli eipä sitä kyllä s-postilla lähetellä
Itekin netistä siis ladaillut kaikki tarvittavat...
Mulla on 3kg ja 5kg kiinteät käsipainot, joista 3kg ei oo kyllä P90x:ssä tarvinnut, on liian kevyet näin pieniin toistomääriin. Sitten on semmoinen säädeltävä setti, jossa maksimi 10kg per puntti eli yht. 20kg tavaraa. Sitten jos tekee vain yhden käden liikkeitä sais yhteen punttiin varmaan n. 13-15kg mahdutettua.
Liikkeistä riippuen käytän siis 5kg, 7,5kg tai 10kg painoja. Vastusnauhoja mulla ei ole, mutta tekisi kyllä mieli kovasti hankkia sellaiset, että vois tehdä leuanvetoa korvaavia liikkeitä nauhoilla. En pääse vieläkään nimittäin yhtään leukaa ilman tuolia (siis yksi jalka tuolilla), multa puuttuu joku ruuvi päästä millä tajuaisi sen tekniikan
Core synergistics oli muuten tosi hyvä treeni! Rankkaa, mutta kivasti taas uudenlaisia punnerruksia ja tykkään tommosesta keskivartaloon keskittyvästä treenistä. En kyllä itse huomannut, että vatsallaan olo mitenkään ahdistaisi, toivotaan että sulla helpottaa kun vatsalihakset vahvistuvat. Jos tossa lean versiossa tulee liikaa tota keskivartaloa, niin ehkä joskus voisit vetää CardioX:n tai Coren tilalla vaikka plyometricsia, joka on kuitenkin pääasiassa aerobista kanssa (vaikka tietysti jalkoja rasittavampaa). Mä tykkään siitä tosi paljon, mutta sitä ei muistaakseni tuu lean-ohjelmassa juur lainkaan?
Mietin muuten itsekin että kunhan tää round1 on ohi, voisi ottaa Insanityn seuraavaksi haasteeksi! Kunhan nyt tästä selviäisi kunnialla...
Killer*Queen
sunnuntaina, 4. syyskuuta 2011 klo 19:00
mul on kans noi dvd:t. yhdes vaihees tuli into et alkaisin tekee, mut en oo saanu ostettuu tarvittavii väleit + viimeaikoina tulleet urheiluvammat ei salli mitään rankkaa.. joogaa koitin tänään ja oli kyllä aika hikistä menoa. suurimpiin osiin asentoja en edes päässy ja oli vaan sellanen wtf olo
oon harrastanu joskus aiemmin astangajoogaa, tää jooga oli ihan jees mut mun mielestä kauheen nopee tahti. tunneilla kun kävin joskus niin tossa aurinkotervehdyksessäkin oli paljon enemmän aikaa hengitellä (oikea hengitystekniikka oli tärkeää)..
luckymir
elä rohkeasti
tiistaina, 13. syyskuuta 2011 klo 23:01
Pian ilmestyy P90X2 joka on tarkoitettu P90X:sän läpikäyneille. Alla linkki:
http://www.beachbody.com/product/fitness_programs/p90x2-workout-the-next-p90x.do
mehilainen75
tiistaina, 13. joulukuuta 2011 klo 12:06
Itseäni aihe kiinnostaa kovasti, joten millaisia tuloksia olette tällä ohjelmalla saaneet?
En raaski tätä sokkona tilata kun on muitakin rahareikiä kotona ollessa, mutta laitan mietintään jos tämä oikeasti toimii
DayDreamer
sunnuntaina, 1. tammikuuta 2012 klo 09:45
Vinkkinä sanoisin että kannattaa pohtia lähtötasoaan ja useimmille suosittelisin aloittamista Power90 ohjelmasta joka antaa haastetta kyllä ihan hyväkuntoisillekkin. Mutta tuloksia näillä ohjelmilla saa aivan varmasti, mutta P90X on todella iso sitoutuminen, jos ei ole aikaisemmin sitoutunut jatkuvaan, kovaan ja aikaa vievään harjoitteluun. Kyllähän Power90 sitoutumista myöskin vaatii, treenit 6x viikossa, mutta aikaa vie vähemmän ja silti todella tehokas. Power90 suositellaan siis aloitusohjelmaksi ennen P90X aloittamista ja syystä! On siis julkaistu jo aikoja sitten mutta edelleen todella myyty tuote juuri tuon haastavuuden takia. Mutta kaikki tietty riippuu aloitustasosta...
Sivu:
<
1
2
3
4
...
16
17
18
19
Sivun alkuun