Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Liikunta
> Naisten kymppi 2012
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Naisten kymppi 2012
Sivu:
<
1
2
3
4
5
6
_pampula_
”Vuoden päästä toivot, että olisit aloittanut nyt”
perjantaina, 6. tammikuuta 2012 klo 23:18
Hei kiva että tämä löytyi! Itselläni ollut suuri haave ja tavoite päästä osallistumaan naisten kymppiin ja viime kesänä onnekseni jaksoin jo juosta joka toinen päivä 10 km lenkkejä, joten nyt olisi enää se naisten kymppi tähtäimessä ennen mitään vielä suurempaa.
Onko kukaan täällä Jyväskylästä päin?? Tahtoisin kipeästi tietää milloin olisi tämmöinen naisten kymppi Jyväskylässä taas keväänä/kesällä??
Viimevuonna oli jo meinaan jo myöhäistä, kun huomasin jo eräänä päivä niiden jo alkaneen ja kateellisena katselin auton ikkunasta ohitse muiden juoksemisen iloa..
Olisin iki onnellinen jos joku osaisi auttaa asiaan!
Zami
Vähemmän on enemmän.
lauantaina, 7. tammikuuta 2012 klo 09:36
perjantaina, 6. tammikuuta 2012 klo 23:18
_pampula_ kirjoitti
:
Tahtoisin kipeästi tietää milloin olisi tämmöinen naisten kymppi Jyväskylässä taas keväänä/kesällä??
Juoksijalehden kalenterissa on kaikenmoisia juoksutapahtumia, selaile sitä ja katso onko sinulle sopivia.
http://www.juoksija-lehti.fi/Default.aspx?tabid=3007
Bella77
lauantaina, 28. tammikuuta 2012 klo 13:59
Näyttää siltä että tämän vuoden juoksut on melkein juostu... Toi mun rasitusmurtuma oli pahentunut töissä (baarimikkona) ja nyt joudun kepeillä kävelemään ainakin kuukauden
Ortopedin mukaan aikaisintaan syksyllä saa taas juoksua aloittaa. Nyt klenkkaan siis vesijuoksun ja kuntopyörän välillä. Aika tylsää....
Tsemppiä muille, olen hengessä mukana!!!
kittn
No one ever achieved anything by giving up
lauantaina, 28. tammikuuta 2012 klo 14:12
Hölkkkäsin Naisten Kympin viime vuonna ja suoraan sanoen... No, tapahtumassa oli kyllä hyviäkin puolia, oli joku tavoite ja laumassa kilpailuvietti ajaa parempiin suorituksiin kuin itse hölkötellessä. Porukkaa oli kuitenkin ihan hirveästi, vessajonot ennen starttia aivan naurettavat, eikä jotenkin huvita maksaa niin paljoa mokomasta tungeksimisesta.
Tsemppiä kaikille osallistujille, itse kuitenkin taidan jättää väliin tai ottaa jonkin vähän vakavampihenkisen juoksutavoitteen.
Sivu:
<
1
2
3
4
5
6
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Vertaisryhmät