Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Liikunta
> Naisten kymppi 2012
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Naisten kymppi 2012
Sivu:
1
2
3
4
5
6
7
>
Bella77
maanantaina, 5. joulukuuta 2011 klo 18:50
Löytyisikö täältä lähtijöitä ensi vuoden tapahtumaan?
Olen itse vasta pari viikkoa sitten aloittanut hölkkäämisen ja tänään päätin asettaa sille tavoitteen; naisten kymppi!
Tapahtuma on toukokuun lopussa ja lähtöjä on juoksijasta kävelijään.
Itsellä tavoitteena 2.ryhmä, eli 10km ajassa 1-1,5h.
Huh huh.. iso urakka edessä
Mrs2011
maanantaina, 5. joulukuuta 2011 klo 18:54
heippa. täältä löytyy yksi osallistuja. En ole vielä aloittanut treenaamista, pitäisi kyllä. Viime vuonna meni 1,5h matkaan, nyt pitäisi kiristää vielä tuosta. 1h 20min olis ok... Treenaaminen pitäisi kyllä todella aloittaa, ei vaan tämä pimeys ja vesisade innosta...
tunteettomuus
maanantaina, 5. joulukuuta 2011 klo 19:47
Todennäköisesti osallistun, mutta suoritusajasta en vielä osaa sanoa yhtään mitään...
Tavallaan lupasin itselleni treenata sen verran, että pääsen matkan alle tuntiin, joten kaipa sitä on yritettävä edes
Bella77
maanantaina, 5. joulukuuta 2011 klo 20:10
Mahtavaa leidit
Mä taas tykkään juosta tuol pimeässä ja sateessa
Tänää kokeilin sisäjuoksua, matolla tunnin. Oli ihan kamalaa..
Huomenna takaisin ulos.
fixme
maanantaina, 5. joulukuuta 2011 klo 20:13
Tää on ollu ajatuksena jo pidemmän aikaa kun viimevuonna ei tullu kävelijöiden joukossa lähdettyä..ja nyt syksyllä innostus lähteä on vaan kasvanut kun juoksukärpänen puri
Ajatuksena oli että osallistuisin tuohon hölkkääjien joukkoon, eli 1-1,5h menis, saa nähdä. Tänään tuo hiukan reilun kympin lenkkiin meni ehkä 1,40 joten ajatus ois kehittyä tässä ens kevään aikana siten, että tohon kymppiin menis vähän reilu tunti ..ja jos oikeen innostuu nii alle tuntiin ja sitte vois osallistuu juoksijoihin (toiveajatteluako)
tunteettomuus
maanantaina, 5. joulukuuta 2011 klo 21:33
Juoksumatolla juokseminen onkin tylsää! Mäkään en tykkää siitä lainkaan. Asfalttijuoksu on parasta, siinä tosin saa tottuneemmat jalat vähän liikaa iskua ja tuntuu ikävältä kävellä sen jälkeen
Mahtaakohan mulla olla kaikkein kehnoin pohjakunto (ja kovin tavoiteaika, ironista) kun en ole vielä edes juossut kymppikilsaa putkeen?
Lähinnä olen mennyt sellaisia 4-6km lenkkejä ja yrittänyt niitä nipistää nopeammiksi. No, ehtiihän tässä vielä, onneksi!
sugarlover
maanantaina, 5. joulukuuta 2011 klo 22:28
No kymppi menee ihan hyvin siellä hyvässä seurassa vaikka ei olis koskaan niin pitkää matkaa juossutkaan
"wilma"
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä! -Tommy Tabermann-
maanantaina, 5. joulukuuta 2011 klo 22:56
Olen menossa ja tänä vuonna olin ekaa kertaa. Hiukan harmitti kuin 1-1,5h aikatavoitteen mukana juoksin ja ekan kilometrin aikana ihmiset jo käveli ja eikä viitsineet yhtään väistää juoksijoita. Jos tietää kävelevänsä niin miksei sitten reilusti mene käveliöiden ryhmään?
Huhtikuun lopussa on eka puolikas maraton tarkoitus juosta, katsotaan kuin käy
En minäkään ollut aikaisemmin 10km juossut, 7km ehkä pisin matka ja hyvin jaksoi muiden mukana mennä. Siskoni ja juoksukoulusta ystävä mukana, mukava oli matkalla jutella ja nauttia juoksusta.
Bella77
tiistaina, 6. joulukuuta 2011 klo 10:40
4-6km lenkkejä vasta täälläkin tehdään. Onneksi on melkein puolivuotta aikaa treenata.
Jänteet ja lihakset saa totutella rauhassa asfaltti juoksuun...
Kunhan saa tän peruskunnon kohilleen, on helpompi pidentää lenkkejä.
Flora's Secret
tiistaina, 6. joulukuuta 2011 klo 11:56
En ole koskaan osallistunut, mutta jotenkin tekisi mieli kokeilla. Kaksi vuotta sitten innostuin juoksusta (Lue: hidas hölkkä) ja muutamien viikkojen harjoittelun jälkeen hölkkäsin reilu 5km 45minuuttiin. Ennen sitä en ollut sellaista harrastanut, reipasta kävelyä vaan. Harrastus loppui kun loukkasin nilkan, ja seuraavaksi polven. Tuntui että joku paikka aina hajosi, enkä sitten päässyt kunnolla liikkumaan pitkään aikaan.
Nyt voisin kokeilla juoksumatolla talven yli ja sitten siirtyä ulos keväällä. Jos nivelet kestää niin haluan kyllä mukaan!
Sivu:
1
2
3
4
5
6
7
>
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut