..--.. Joskus itse mietin, että miten ihmiset pystyvät hoitamaan kaikkea ja harrastamaan liikuntaa monia kertoja viikossa, kunnes tajusin sen, että hyvällä suunnittelulla kaikki onnistuu
Minä en ole enää vuosikausiin harrastanut ohjattua liikuntaa, mutta silti liikun kohtalaisesti. Ensinnäkin mulla on koiria, jotka pakottaa lenkkeilemään ihan joka päivä ja noiden lenkkejen lisäksi pyrin harrastamaan "oikeeta" liikuntaa 6 päivänä viikossa. Kotona harrastamisessa on se hyvä puoli, että se ei katso kelloa ja ei välttämättä tarvitse jättää jotain asiaa tekemättä sen liikunnan takia. Crosstrainerilla voi vatkata samalla kun katsoo telkkaria, jumppailen samalla kun teen ruokaa (aika harvaa ruokaa tarvii vieressä vahti, ne valmistuu kyllä ihan itsestään) tai odotan pyykkejä koneesta.
...--... Minusta se on ihan jokaisen oma asia, mihin sen vapaa-aikansa käyttää. Minä mieluiten liikun, mies taas on kotona ja tämä on ihan ok, koska minun vapaa-aikani sijoittuu yleensä aamupäiviin ja iltoihin, niin voin sitten illalla olla miehen kanssa.
Tiedän että tämä on parin vuoden vaihe ja siksi kestän sen. Mutta jos jollekin tulee mieleen vinkkejä, niin saa toki ehdottaa. Haluaisin nimittäin liikkua viikollakin enemmän.