Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Liikunta
> Mitä sykemittaria suosittelet?
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Mitä sykemittaria suosittelet?
Sivu:
<
1
2
3
4
5
6
7
...
28
29
30
31
>
henkkamaukka
maanantaina, 10. marraskuuta 2008 klo 22:31
Mulla ollut polar f11 käytössä nyt kaksi vuotta, ongelmia ei ollut kuin yhden kerran ja kun käytin patterin vaihdossa, niin sekin vaiva meni siinä samalla. Johtui kai pattereista että sykkeet heitteli ja suosittelen pesemään sen vyön viikoittain. Minua ohjeistettiin pesemään kun kysyin polarilta sitä ja muutakin siinä samalla. Minun mielestä polarit on paremman näköisiä ulkokuoreltaan kuin suunnot. Uudet polarit on myös kivan näköisiä, voin suositella. Kokemusta on myös rs200sd mallista, hyvä on sekin.
KiloTaituriko
"Päivä kerrallaan"
maanantaina, 8. joulukuuta 2008 klo 22:01
Mitä sinä suosittelet? Mielellään yksinkertainen ja helppo käyttää
Mitä toimintoja siinä kannattaa olla? Syke, askeleet, kilometrit?
Johna
maanantaina, 8. joulukuuta 2008 klo 22:44
Treenin jälkeinen keskisyke on minusta tärkeä juttu. Askeleita ne eivät tietääkseni laske.
Huonon kunnon paras puoli: se kohoaa tosi nopeasti.
Kooo
tiistaina, 9. joulukuuta 2008 klo 09:29
Minulla on käytössä Polarin F11 ja toinen on muistaakseni F8 (tai 6, muisti on huono...). Enemmän olen tykännyt tosta F 11 mallista, siinä on enemmän toimintoja. Molemmilla pystyy määrittämään ns. own zone alueen eli "päivän kunnon" ja kertovat jälkikäteen maksimisykkeen ja keskisykkeen sekä sen kauanko olit tavoitesykealueella. Jonkinlainen kuntotestikin siinä on mutta sitä olen käyttänyt vähemmän. Piipityksen saa laitettua pois eli ei koko jumppatuntia herjaa jos syke ei ole kohdallaan. Näyttö on selkeä ja siitä voi kesken jumppatunninkin helposti kurkata ettei syke ole ihan taivaissa. Antaa myös koko viikon kulutuksen (viime viikolla 3002kcal, jee!) mitä on myös mukava seurata. Jälkikäteen voi myös selata edellisiä päiviä. Kalliimpiin malleihin pystyy sitten ohjelmoimaan useammankin käyttäjän mutta itse ainakin tykkään että muut eivät pääse kurkkimaan tietojani
Hyllyba hyllyba
hiilarit kuriin - läskit lähtee
tiistaina, 9. joulukuuta 2008 klo 10:28
Moi,
mulla on 5½ vuotta vanha sykemittari, Polar a5 ja se on toiminut todella hyvin ja ollut ahkerassa käytössä. Kyseistä mallia ei varmaan ole enää edes myynnissä, mutta se ilmoittaa käytetyn ajan, keskisykkeen, BMI:n, kulutetut kalorit sekä laskee tallettamiesi painon, pituuden, sukupuolen ja iän mukaisen tavoitesykkeen ja liikuntasuorituksen jälkeen ilmoittaa kauanko olit tavoitesykealueella. Mulle nämä tiedot ovat riittäneet, kirjailen niitä kalenteriin ylös aina suorituksen jälkeen, koska ko. mallissa ei ole mitään pitkäaikaista rekisteriä. Se näyttää vain viimeisimmän liikuntasuorituksen. Kävelytestikin sykemittarissa on, en ole sitä vain koskaan kokeillut.
Olen huomannut, että sykemittari motivoi liikkumaan ja kun kirjaa dataa ylös, on kulutettujen liikuntakaloreiden seuraaminen todellisempaa kuin taulukkoarvoihin luottaminen
LaPolly
"It doesn´t matter what you have been through, but where you are going to"
lauantaina, 13. joulukuuta 2008 klo 13:11
Ostin Polar FT80 ja tykkään hirveesti
Helppo käyttää ja paljon erilaisia toimintoja.
Kun mietit mittarin hankita kannattaa käydä valmistajan sivuilla tutustumassa. Sieltä löytyy kaikki tarvittava tieto.
polar.fi tai suunto.com
SambAde
Ex Rasmus: Läpi lumen, jään ja pakkasen...
lauantaina, 13. joulukuuta 2008 klo 14:36
Onko kellään mitään kokemuksia tästä käsisykemittarista? En nyt muista sen merkkiä mutta on siis sellainen missä ei ole vyötä vaan laitetaan käteen kuin rukkanen ilman sormiosia.
Minun on tehnyt sellaista mieli jo pitkään mutta en ole kuullut keltään kannataako sitä ostaa koska on aika hintava.
http://sambaaja.blogspot.com/
Hemulitar
lauantaina, 27. joulukuuta 2008 klo 17:53
Heippa,
Pukki toi mulla Polar ft40 -mittarin ja olisi pari kysymystä..
- onko joku oikeasti uinut sen kanssa?
-oppiiko se tuntemaan mut ja sykerajat? Käsitin että alussa maksimisykearvo olisi oletus ja se asettuisi pikkuhiljaa? Kauan kestää?
Hyvä peli se on, tänään käytiin lenkillä testaamassa
Telluu
sunnuntaina, 28. joulukuuta 2008 klo 15:45
Täälläkin tyytyväinen Suunnon käyttäjä. T3 vaihtui juuri edullisen tilaisuuden tultua t6c-mittariin (minun sisälläni asuu pieni välineurheilija). Kokemusta on molemmista päämerkeistä ja molemmissa on puolensa. Polarissa saa perusmittarin hinnalla enemmän ominaisuuksia mutta hinta laatusuhde kiepsahtaa sitten tuolla hintahaitarin yläpäässä toisin päin. Eli tosiaan jo keskihintaiseen mittariin on mahdollisuus ostaa GPS-podi.
Pääasia on mittaria hankkiessa, että ensin mietiinn mitkä ominaisuudet ovat itselle tärkeitä ja sitten valitsee tarpeisiinsa parhaan mittarin.
Mutta nämä taitavat olla ihan kuin puhelinasiatkin makukysymyksiä, joku tykkää äidistä joku tyttärestä.
Huolto toimii molemmissa vähintään tyydyttävästi. Suunnolla nopeamin.
Nemi
"Jokainen uusi päivä on hyvä aloittaa alusta"
sunnuntaina, 28. joulukuuta 2008 klo 17:12
Minulla on ollut Polarin mittareita, useampikin. Ensimmäinen oli sellainen, mistä suurin piirtein näki vain sen sykkeen eikä muuta. Toinen oli muistaakseni M6 (sain sen testikäytöön vuodeksi) ja sitten sain tuon F11, josta pidin aivan älyttömästi. Siinä oli mielestäni juuri ne ominaisuudet, joita halusin mittarilta. Nyt omistan F55 ja tässä on samat kuin F11 mutta lisänä tuollainen Relax ja lihaskunto-ohjelma. Tämän yhden käyttökerran perusteella tykästyin heti.
Sivu:
<
1
2
3
4
5
6
7
...
28
29