voi perse! Itse ostin noin kuukaus sitten Polar FT60:sen ja nyt se taitaa olla rikki! Toissapäivänä kävin viimeksi lenkillä ja toimi han hyvin. Tänä aamuna sitten ei ensin löytänyt sykettä, sitten vaihteli sykettä ihan kummallisesti. Esim. ensin syke 120 ja seuraavalla sekunnilla 50 Olen kiertänyt samaa lenkkireittiä noin kolmekymmentä kertaa ja tiedän missä kohdissa pitää hidastaa ettei mene liian korkealle sykkeet. Uhallani kokeilin että nouseeko syke liian ylös jos oikein kunnolla juoksen, jai ei noussut. Tuntuu että nykyisiin lukemiin pitäisi lisätä aina kymmenen lisää että olisi oikea syke onko muilla ollut samoja kokemuksia? Harmittaa koska tosiaan maksoi 120 e, ja sen avulla olen saanut hyvin laihdutettua kun koskaan ennen ei ole onnistunut. (olen siis liikkunut liian korkealla sykkeellä)
olen huuhdellut sykevyön joka kerran jälkeen. En ole pessyt sykevyötä pesukoneessa, koska ei saa lingota ja kaikki muut vaatteet tarvitsee linkousta eikä sitä yksinään viitsisi pyörittää siellä mutta olen sitten pessyt sykevyön ihan käsin ja pesuaineella... Jos kokeilis pesukoneessa pestä ja kuivata kunnolla. Toivottavasti sen jälkeen toimisi!
meidän pihassa ruohonleikkurin lykkiminen taas saa kaloreita kulumaan paaaljon enemmän kuin kiloklubin keskiarvot
Tuli sitten hommattua Polarin FT40 ja kaikenlaista mielenkiintoista on jo paljastunut.... Se mun "reipasvauhtinen sauvakävelylenkki" ei kuluttanutkaan ihan niin paljon kuin luulin, toisaalta meidän pihassa ruohonleikkurin lykkiminen taas saa kaloreita kulumaan paaaljon enemmän kuin kiloklubin keskiarvot. Mielenkiintoista, ainakin näin alussa