Niin oliko jollain sellainen vesijumppaan sopiva mittari? Miten toimii?
keskiviikkona, 29. lokakuuta 2008 klo 20:17 Gagarin kirjoitti:Olishan se kiva hommata joku semmonen mistä sais tietokoneelle sykekäyrät jne. Tällaista meikä kaipaisi!
Olishan se kiva hommata joku semmonen mistä sais tietokoneelle sykekäyrät jne.
keskiviikkona, 29. lokakuuta 2008 klo 21:25 Zsazsa kirjoitti:keskiviikkona, 29. lokakuuta 2008 klo 20:17 Gagarin kirjoitti:Olishan se kiva hommata joku semmonen mistä sais tietokoneelle sykekäyrät jne.Tällaista meikä kaipaisi!Eilen piti käydä poistamassa kaupasta tarjoustuote: Suunnon T4C+GPS-POD Vielä tarvitaan PC-POD niin jo alkaa käppyröitä syntyä Sinänsä huvittavaa, tein aamulla vertailuja, askelmittarin mukaan kului kävelylenkillä 180 kcal, sykemittarin mukaan 395 Askelmittarihan ei tietenkään tiedä askelten rasittavuutta, mutta silti melkoinen ero. Sitten piti merkata liikunta ja jouduin valitsemaan aivan käsittämättömän rankan kävelyn
keskiviikkona, 29. lokakuuta 2008 klo 20:17 Gagarin kirjoitti:Olishan se kiva hommata joku semmonen mistä sais tietokoneelle sykekäyrät jne.Tällaista meikä kaipaisi!
sunnuntaina, 8. helmikuuta 2009 klo 12:42 Zsazsa kirjoitti:keskiviikkona, 29. lokakuuta 2008 klo 21:25 Zsazsa kirjoitti:keskiviikkona, 29. lokakuuta 2008 klo 20:17 Gagarin kirjoitti:Olishan se kiva hommata joku semmonen mistä sais tietokoneelle sykekäyrät jne. Tällaista meikä kaipaisi! Eilen piti käydä poistamassa kaupasta tarjoustuote: Suunnon T4C+GPS-POD Vielä tarvitaan PC-POD niin jo alkaa käppyröitä syntyä Sinänsä huvittavaa, tein aamulla vertailuja, askelmittarin mukaan kului kävelylenkillä 180 kcal, sykemittarin mukaan 395 Askelmittarihan ei tietenkään tiedä askelten rasittavuutta, mutta silti melkoinen ero. Sitten piti merkata liikunta ja jouduin valitsemaan aivan käsittämättömän rankan kävelyn Hassua, mulla sama mittari jota olenkin toisessa ketjussa jo haukkunut nimittäin se toimii juuri toisinpäin kuin sinulla, askelmittari näyttää tuplakulutuksen sykemittariin nähden. Tänään kävelin 1 h 20 min 8 km lenkin ja suunto kertoo minun kuluttaneen 156 kcal. sitten ratsastin tunnin samalla keskisykkeellä millä kävelin tuon aamupäivän lenkin ja kulutus olikin 331 kcal. Mulla voi olla maanantaikappale mittarista tai sitten en todellakaan osaa käyttää sitä, mutta ei tuota nyt voi ainakaan kellekään suositella. Hintaansa nähden susi.
keskiviikkona, 29. lokakuuta 2008 klo 21:25 Zsazsa kirjoitti:keskiviikkona, 29. lokakuuta 2008 klo 20:17 Gagarin kirjoitti:Olishan se kiva hommata joku semmonen mistä sais tietokoneelle sykekäyrät jne. Tällaista meikä kaipaisi! Eilen piti käydä poistamassa kaupasta tarjoustuote: Suunnon T4C+GPS-POD Vielä tarvitaan PC-POD niin jo alkaa käppyröitä syntyä Sinänsä huvittavaa, tein aamulla vertailuja, askelmittarin mukaan kului kävelylenkillä 180 kcal, sykemittarin mukaan 395 Askelmittarihan ei tietenkään tiedä askelten rasittavuutta, mutta silti melkoinen ero. Sitten piti merkata liikunta ja jouduin valitsemaan aivan käsittämättömän rankan kävelyn
[quote="tiistaina, 10. maaliskuuta 2009 klo 08:42 Zsazsa kirjoitti[/b Tuleepas hurjat lainaukset Nyt kun olen muutaman viikon käyttänyt mittaria ja päässyt sen luonteeseen kiinni, olen erittäin tyytyväinen ostokseeni En epäile enää yhtään sen antamia kalorimääriä kun luin artikkelin METSeistä. Olen niitä ihmetellyt ja päivitellyt kun minulla ne ei tunnu sopivan ollenkaan. No sehän johtuu siitä, että metsit vaihtelee eri kuntoisilla. Eli kun rapakunto lähtee hiihtämään, saattaa sen mets-vaikutus olla 8 kun taas hyväkuntoinen hiihtää samaa vauhtia ei mets olekaan kuin 4