Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Liikunta
> Mitä sykemittaria suosittelet?
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Mitä sykemittaria suosittelet?
Sivu:
<
1
2
3
4
...
13
14
15
16
17
18
19
...
28
29
30
31
>
Anna-81
sunnuntaina, 2. toukokuuta 2010 klo 10:56
Sit sulle on varmasti hyvä se halvempi versio. Onko nuilla malleillla mitä eroa?
Itellä on hankinnassa ft 60
villakerä
sunnuntaina, 2. toukokuuta 2010 klo 11:19
No ei niillä paljoa eroa ollut, F7:ssa vähän enemmän ominaisuuksia, esim. rasvan kulutus vielä erikseen mutta ei tälläselle taviksille tuntuneet olevan ihan kamalan tärkeitä.
Tilasin jo itseasiassa illalla brittien amazonista ton F4:n, joku 62e postareineen tuli hintaa. Polarin suomalaisten sivujen suositushinta F4:lle on 95e! Toivottovasti ei tuu vielä parempaa tarjousta vastaan, pitää kiertää urheilukaupat kaukaa...
Anna-81
sunnuntaina, 2. toukokuuta 2010 klo 11:26
Kuulostaa hyvältä tuo hinta
Ite oon katellu italiasta sitä mun mittaria. Hintaa tulis postareineen 160 e. Suositushinta Suomessa 200e. Ei paha
HandeKasiKuus
sunnuntaina, 2. toukokuuta 2010 klo 21:18
Minulla oli ensin Suunnon t1c joka toimi hyvin mutta hukkasin sen jonkun reissun aikana. Kuukausi sitten ostin Suunnon t3c mittarin GPS podilla ja molemmat nämä Suunnon mittarit toimivat itsessään oikein hyvin.
Tuo GPS oli aivan turha lisähankinta. Niin hidasta ja huonoa GPS-vastaanotinta, kuin tuossa Suunnossa on, en ole koskaan aiemmin nähnyt. Satelliitit on sillä hukassa välillä minuuttitolkulla, synkronin saantia pitää odotella reilu 5 minuuttia ja laite menee kassissa päälle helposti ihan itsestään.
Nykyaikaiset GPS-vastaanottimet (vähän virtaa kuluttavat) synkronoituvat muutamassa sekunnissa, ja ns. kylmästarttikin hoituu alle minuutin. Suunnon tekniikka näyttää olevan monen vuoden takaista enkä suosittele sitä kenellekään. Laitteeni ei ole viallinen, sanoi asiakaspalvelu, vaan huono satelliittikuuluvuus on laitteen ominaisuus.
Suosittelen siis pelkkää sykemittaria ja GPS podin unohtamista.
mamelo85
maanantaina, 3. toukokuuta 2010 klo 08:34
kellään kokemusta kuntoplussan SPEED SONIC sykemittarista?
miitula
tiistaina, 11. toukokuuta 2010 klo 16:18
Ostin juuri uuden Polar F11 sykemittarin. Eilen ensimmäistä päivää käytössä ja toimi mielestäni hyvin.
Tänään kun otin mittarin käyttöön niin leposyke näytti 34 ja kävin tuossa koiran kanssa pienellä lenkillä ja halusin testata mittaria niin syke nousi max 65 vaikka hölkkäsin. Eilen syke pyöri vielä siinä 60 kieppeillä istuessani.
Kummallista, nimittäin kokeilin sitten mittarin kuntotestiä niin se näytti mielestäni oikein. Ja huvikseni kuntotestin aikana kävelin niin syke nousi niinkuin kuuluukin, mutta miksiköhän harjoitellessa se ei nouse yli tuon 65 vaikka miten hölkkäisin.
Olen lukenut kyllä käyttöohjeet ja tuon huomattuani luin uudestaan ja yritin etsiä syytä miksi se näyttää noin mutta en löytänyt. Asetukset yms. olen tarkastanut moneen kertaan. Mikälie tullut mittarille yhdessä yössä...
Lettunen
tiistaina, 11. toukokuuta 2010 klo 16:55
Miitula, tämä taitaa olla itsestään selvä kysymys, mutta olethan muistanut kostuttaa sykevyön pinnat vedellä ennen käyttöä? Itselläni on joskus samainen mittari näyttänyt kummia lukemia, kun pintojen kostutus on unohtanut
Kaikenkaikkiaan olen ollut erittäin tyytyväinen Polar F11 sykemittariin, joka minulla on ollut käytössä jo vuodesta 2005
Pari kertaa olen joutunut vaihdattamaan pariston ja vähän aikaa sitten ostin uuden sykevyön kun edellinen tuli tiensä päähän. Kuntotesti vaikuttaa myös varsin pätevältä, kunhan muistaa noudattaa ohjeita.
Olen päässyt testaamaan myös Suunnon rannetietokonetta, mutta ei vakuuttanut minua ollenkaan. Suuntoa näytti olevan mahdotonta käyttää Mac-tietokoneella ja ilman tietokonetta vempeleestä ei saanut mitään irti
miitula
tiistaina, 11. toukokuuta 2010 klo 20:09
Juu olen muistanut kostuttaa, käyttöohje on luettu läpikotaisin. Täytyneen viedä se näytille tuohon keskustan liikkeeseen ja kysäistä että olenko minä tyhmä ja missaan jonkun olennaisen asian vai onko siinä oikeasti vikaa.
Asiakaspalvelu näytti pelaavan ainakin nopeasti. Eilen illalla laitoin Polarille sähköpostia ja kysyin neuvoa, aamulla oli jo vastattu ja nyt mittari pelittää
« Muokattu viimeksi: keskiviikkona, 12. toukokuuta 2010 klo 13:57 muokkaaja: miitula »
villakerä
keskiviikkona, 12. toukokuuta 2010 klo 20:45
Mikä siinä sitten oli ongelmana?
nightingale
perjantaina, 21. toukokuuta 2010 klo 12:45
Haluaisiko joku suositella sykemittaria juoksukäyttöön?
Haussa olisi vehje, joka näyttää juostun matkan ja nopeuden - mielellään myös hetkellisen nopeuden edes jonkinlaisella tarkkuudella. Epäilen, etten kuitenkaan saa aikaiseksi kalibroida noita footpodeja tarpeeksi huolella, joten joku GPS-viritys pitäisi varmaan hankkia.
Garmin Forerunnereita olen tässä kuolaillut, mutten oikein tiedä, mikä niistä olisi tarkoituksiini sopivin. Uusin malli (110) ei anna hetkellistä nopeutta käsittääkseni ollenkaan, 305 vaikuttaa kapeaan ranteeseeni hirmuisen isolta. 405 on sitä kalliimpi eikä ilmeisesti juuri parempi. Ajatuksia, muita ideoita?
Edit: Niin ja juoksen siis vain ulkona.
« Muokattu viimeksi: perjantaina, 21. toukokuuta 2010 klo 13:08 muokkaaja: nightingale »
Sivu:
<
1
2
3
4
...
13
14
15
16
17