Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Liikunta
> Mitä sykemittaria suosittelet?
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Mitä sykemittaria suosittelet?
Sivu:
<
1
2
3
4
...
12
13
14
15
16
17
18
...
28
29
30
31
>
paavis
tiistaina, 30. maaliskuuta 2010 klo 23:28
Vaikkein lukenut kaikkia viestejä niin laitan hieman omia kokemuksiani..
Nyt on arkikäytössä Suunnon T3c
Näppärä käyttää kun logiikan oppii. TE systeemi on hyvä apu treenin arvioimisessa. Tosin se liikaa kiinni aktiivisuustasossa..
Sit miinuksia!
"Rajoittimen" piippari on liian hiljainen, sitä ei kuule esim. juostessa narskuvan lumen läpi. Näyttö naarmuun liian helposti!! Jos gps-podi on liian kova syömään pattereita ja menee helposti itsestään päälle säilytyspussissakin. Olen laittanut sen säilytykseen aina klipsuunsa väärinpäin.
Vikoja löytyy helposti..
Kuitenkin hintaansa nähden parempi kuin Polarin vastaava malli gps:llä.
SusannaT
torstaina, 1. huhtikuuta 2010 klo 17:01
Itse hommasin noin kuukausi sitten polarin rs300x sykemittarin, ovh 140e. Olen ollut erittäin tyytyväinen ja tähän malliin on mahdollista hommata myös gps (100e), jonka ajattelin tässä myöhemmin investoida.
Eräällä tutullani on suunnon tc3 ja hän aikoi vaihtaa sen polariin...
Telluu
perjantaina, 2. huhtikuuta 2010 klo 07:06
Koulukuntia löytyy. Useimmat merkinvaihtajat ovat kyllästyneet huoltokierteeseen nykyisen mittarinsa kanssa. Näin on ihan merkistä riippumatta. Rannetietokoneet kun ovat kovin vikaherkkiä kapistuksia. Kummassakin merkissä on omat hyvät ja huonot puolensa. Olen varmaan tässä ketjussa aikaisemminkin sanonut, että ensimmäistä mittaria ostaessa kannattaa pistää vaikka ihan paperille ne ominaisuudet joita mittarilta odottaa ja liikuntalajinsa ja mennä sitten lapun kanssa kauppaan.
Ei ole vain yhtä kaikille sopivaa vaan jokaiselle löytyy omansa riippuen siitä mitä harrastaa, kuinka paljon sitä statiikkaa haluaa, haluaako sitä ihmetellä lopputulosten vai käyrien avulla, kuinka paljon on valmis käyttämään aikaa ja vaivaa mittarin käyttöön, kuinka paljon on insinöörin vikaa...
Ja sitten vielä kannattaa muistaa etteivät kaksi isoa kotimaista ole suinkaan ainoat mittarin valmistajat.
Anna-81
sunnuntaina, 11. huhtikuuta 2010 klo 12:58
Ostin viime viikolla Lidlin sykemittarin, polar sanoi sopimuksen irti
kysymys kuuluuki, näyttääkö lidlin mittari etäisyyden automaattisesti
Hyntty
sunnuntaina, 11. huhtikuuta 2010 klo 13:13
Mulla on joku Polarin perusmalli...hyvä on ollut
HandeKasiKuus
keskiviikkona, 28. huhtikuuta 2010 klo 20:43
Hei
Ostin muutama viikko sitten Suunto T3c sykemittarin jossa oli mukana GPS Pod, joka mittaa nopeutta ja matkaa GPS-satelliiteista.
Tuo GPS Podin toiminta ihmetyttää minua. Se ei tunnu 'löytävän' satelliitteja millään ellei etsinnän aikana ole aivan paikallaan. Sittenkin tuntuu kuluvan useita minuutteja, vaikka samaan aikaan samassa paikassa Nokian tai HTC:n puhelimet löytävät satelliitit muutamassa sekunnissa.
Jos lähden liikkeelle ennenkuin satelliitit löytyvät, menee podi ihan sekaisin eikä löydä mitään edes tuntiin.
Tänään tuli viimeinen pisara. Testasin kahta puhelinta - toisessa Endomondo ohjelma ja toisessa CardioTrainer. Ranteessa oli T3c ja synkronoin kaikki nämä satelliitteihin ennen lähtöä. Kun tulin 1,5h lenkiltä takaisin huomasin että molemmat puhelimet olivat seuranneet reittiä koko ajan, mutta Suunto oli hukannut satelliitit heti ensimmäisen minuutin aikana eikä koko harjoituksen aikana ollut kerännyt mitään tietoa.
Hiukka kyrsii, tuo GPS Podi taisi olla aivan vikaostos. Onko muilla samankaltaisia kokemuksia vai onko tämä minun laitteeni viallinen?
« Muokattu viimeksi: torstaina, 29. huhtikuuta 2010 klo 06:15 muokkaaja: HandeKasiKuus »
MiaMaria
torstaina, 29. huhtikuuta 2010 klo 10:27
Heip!
Minulla oli pari vuotta tuo Suunnon T3 ja GPS käytössä, mutta hiukan kyllästyin, kun tosiaankaan ei löydä millään niitä satelliitteja (pahimmillaan 20 min, yleensä 5-10 min) ja näytti monilla juoksulenkeillä 5-20 % liikaa matkaa.
10 min oli Suunnon huollon mukaan ihan normiaika.
Vaihdoin Garminiin ja siihen olen kyllä tyytyväinen.
villakerä
lauantaina, 1. toukokuuta 2010 klo 15:05
Mitenkähän tuon Polarin huollon kanssa on? Olen nyt ulkomailla ja haluaisin sykemittarin hankkia, Amazonista löysin Polar F4:n vajaalla 70e. Niin mitenkähän jatkossa jos tarvitsen huoltoa esim. Suomessa niin voiko ostopaikasta riippumatta käyttää Polarin huollossa?
Anna-81
lauantaina, 1. toukokuuta 2010 klo 17:25
Uskosin et voi, tai ainaki toivon niin
itellä edessä samat ostosuunnitelmat
villakerä
lauantaina, 1. toukokuuta 2010 klo 19:03
Kattelin tossa Polarin suomenkielisiä nettisivuja, ja siis se mitä oikeastaan aluksi mietin, oli tietty takuuasia. Mutta Polarin sivuilta olin ymmärtävinäni että takuu on voimassa kaikkialla maailmassa, kunhan ko malli on ollut maassa myynnissä. Huolto varmastikin onnistuu..
Nyt vaan pitäs päättää että a) raaskiako ostaa mittari b) F4 vai vajaa 10euroa kallimpi F7. Mulla ei kuitenkaa oo sykemittaria koskaan ollut että aika perusmallin haluaisin. Kulutetut kalorit ois kuitenki tärkee nähdä!
Sivu:
<
1
2
3
4
...
12
13
14
15
16