Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Liikunta
> Mitä sykemittaria suosittelet?
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Mitä sykemittaria suosittelet?
Sivu:
<
1
2
3
4
...
9
10
11
12
13
14
15
...
28
29
30
31
>
tinttari
keskiviikkona, 10. maaliskuuta 2010 klo 12:19
Laitan nyt kysymykseni tähän ketjuun, vaikka meneekin hiukan aiheen vierestä...
mutta siis, miten sykemittari "oireilee", jos siitä alkaa patterit loppua? Oma sykemittarini on nyt jonkun aikaa temppuilut ja esim. tänään ei näyttänyt ollenkaan sykettä
Olen ostanut tämän Polarin mittarin viime kesänä ja pattereita ei ole vielä koskaan vaihdettu...
"wilma"
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä! -Tommy Tabermann-
keskiviikkona, 10. maaliskuuta 2010 klo 14:54
Heippa Tinttari
Selvä merkki patterin loppumisesta, mulla alkaa aina temppuilemaan kun patteri alkaa vähetä. Välillä näyttää sykettä, välillä ei. Tai näyttää kauheita lukemia tms. Riippuen siitä kuinka kovassa käytössä on kauanko patteri kestää. Ja kannattaa vaihdatuttaa liikkeessä niin samalla katsovat sykevyön, muista siis ottaa sekin mukaan. Ite olen joutunut vaihtamaan vyön 2x liian huonon huollon takia
Hörde
keskiviikkona, 10. maaliskuuta 2010 klo 15:58
Hei! Liikun noin 10-12 h viikossa. Minulla on Polarin f11 ja hyvin on toiminnot riittäneet (jumpat, pyöräily, juoksut , hiihdot, kävelyt jne.)
Miehellä RS300x, olen käyttänyt sitäkin, mutta ei tuossa suurta eroa ole (muuta kuin hinta
)
...Tuosta epätoiminnasta...miehellä oli vyö rikki (alle vuoden vanha), joten sykettä ei löytynyt. Mekin luulimme, että vika patterissa. Uusi vyö maksoi n. 20 e.
Lisäys...mittarin pitäisi ilmoittaa patterin loppumisesta!
« Muokattu viimeksi: keskiviikkona, 10. maaliskuuta 2010 klo 16:01 muokkaaja: Hörde »
tinttari
keskiviikkona, 10. maaliskuuta 2010 klo 17:41
keskiviikkona, 10. maaliskuuta 2010 klo 15:58
Hörde kirjoitti
:
Lisäys...mittarin pitäisi ilmoittaa patterin loppumisesta!
Kiitti Hörde vastauksesta...ahaa...siis mittarin pitäis ilmoittaa siinäkin tapauksessa, että patteri on loppumassa siitä vyöstä?? Ok eli pitää varmaan ostaa uusi vyö...vielä yksi "tyhmä kysymys"...siis jos kyse kuitenkin olisi siitä patterista, niin pitääkö se sykemittari viedä kellosepälle vai ureheiluliikkeeseen patterinvaihtoon?
Anna-81
keskiviikkona, 10. maaliskuuta 2010 klo 21:26
hellou,
oma polarini näyttää patterin kuvaa ku on loppumassa
sylvia28
keskiviikkona, 10. maaliskuuta 2010 klo 21:35
vie sellaiseen kultasepänliikkeeseen jossa on Polarin huolto.Tampereella Suokko
Vyo sekä ranneke !!
tinttari
torstaina, 11. maaliskuuta 2010 klo 07:39
Kiitos vastauksesta Sylvia28! Kyllä se nyt kuntoon on saatava...tuntuu ihan "oudolta" kun sykemittari ei ole mukana kuvioissa...
louboutin
Everything's cool as long as I'm getting thinner
tiistaina, 16. maaliskuuta 2010 klo 15:15
ONko järkevää edes miettiä saavansa hyvää sykemittaria alle 60e? Semmosta kestävää, perustoiminnot omaavaa. Lähinnä kiinnostais ottaa salitreenin, kävelyn, hiihdon ja muun lenkkeilyn tueksi kertomaan sykealueista ja kalorinkulutuksesta - tietäis paremmin kuinka raskaasti (tai vähemmän raskaasti) sitä oikein liikkuu.
Saraliini
keskiviikkona, 17. maaliskuuta 2010 klo 05:04
Hei!
Kysymys tuosta Polar FT7 vyöstä
Miten joustava
se vyö on, kuinka suurelle rinnanympärykselle se käy? Mahtuisiko 120 sentin rinnanympärykselle? Joustaako yhtään?
Kuulostaisiko tämä oikealle:
"The M-XXL will fit a 28" chest to a 45" chest."
Eli suomalaisittain n. 71-114 cm.
??
Vastaampas omaani:
Kävin ostamassa Polar FT7f-sykemittarin, siinä mukana tuleva vyö mahtui ihan hyvin mulle (ry. 120cm), ei tosin jääny paljosta kiinni ettei ois mahtunut... Takana oleva osa vyössä on joustava, joten sen ansiosta meni ihan hyvin eikä painanut mitenkään pahasti.
« Muokattu viimeksi: perjantaina, 19. maaliskuuta 2010 klo 21:53 muokkaaja: Saraliini »
louboutin
Everything's cool as long as I'm getting thinner
sunnuntaina, 21. maaliskuuta 2010 klo 17:11
Kokemuksia Suunto-mittareista? oon lueskellu nettisivuja, mutta en oikein hahmota, mikä mulle olisi paras vaihtoehto..polarit on älykalliita opiskelijakukkarolle
Sivu:
<
1
2
3
4
...
9
10
11
12
13