Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Liikunta
> Mitä sykemittaria suosittelet?
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Mitä sykemittaria suosittelet?
Sivu:
<
1
2
3
4
5
...
28
29
30
31
>
Macce
Ei kaikkea kannata ottaa aina niin vakavasti
sunnuntaina, 20. tammikuuta 2008 klo 18:16
Meidän perheessä on miehellä ja mulla kummallakin käytössä Polarin F11 mittari. Ja ollaan tyytyväisiä käyttäjiä.
Sannikaarina
-KILO KERRALLAAN-
sunnuntaina, 20. tammikuuta 2008 klo 21:49
F11 on täälläkin sekä mulla että miehellä. Ne on hankittu nimenomaan ominaisuuksiensa vuoksi.
Ongelmiakin on ollut välillä, mutta Polarin huolto ja asiakaspalvelu toimii loistavasti ja luotettavasti.
mariposa
Kukaan ei ole hyödytön. Aina voi olla edes huonona esimerkkinä.
sunnuntaina, 20. tammikuuta 2008 klo 23:33
Tuo Polarin F6 vaikuttaa kyllä hyvältä, siinä on just ne ominaisuudet jotka haluan. En tiedä sitten mitä lisäominaisuuksia F11:ssä on verrattuna F6:een, ainakin hinta on korkeampi. Hermot menee tuon vanhan mittarin kanssa kun yrittää pysytellä jollain tietyllä sykealueella ja saa vilkuilla koko ajan rannetta.
Lettu
Kohtuullisesti kaikkea
tiistaina, 28. lokakuuta 2008 klo 22:39
Vinkki kaikille sykemittarin käyttäjille:
Pese kiinnitysvyö pesukoneessa
(40 C, ei saa lingota)
Siis mulla on sykemittari Polarin F11 temppuillut, näytti välillä, että syke on nolla tai yli 200, vaikka en ole vielä tehnyt mitään
Ensin vaihdatin paristot, auttoi vähän aikaa. Nyt sitten luin jostain että myydäänhän niitä lähetinosia ja vyötä erikseen. Eikun ostamaan. Ei ollut liikkeessä mutta lupasivat tilata. Polarille lähetettiin mun vanha vyö ja lähetin.
Tänään soitti mies Polarilta, olivat tutkineet mun vanhan kiinnitysvyön ja siinä se elektrodialue, joka pitää kastella vedessä, oli kuulemma ihan tukossa ja mies sanoi, että johtuu siitä kun ei ole pesty koneessa. No, ei olekaan, kun olen huuhtaissut välillä ja välillä pessyt käsin pulverivedessä lavuaarissa. Kuulemma ihotöhnät aikaan myöten tukkivat sen elektrodialueen
. No, tunsin itseni ihan törky-tiinaksi, kun moisen ilmiön olen saanut aikaan
.
Ja toinen juttu: lähetinyksikkö pitää aina irrottaa kiinnitysvyöstä kun ei ole käytössä, muuten siinä käynnistyy joku automaattinen toiminto, joka syö pattereita. Olin aina vaan irrottanut sen toisen pään irti vyöstä.
Tämän törkytukkeuman olen siis saanut aikaiseksi n. 2 vuodessa.
Katsoin nyt ohjetta kotona ja siinä sanotaan että vyön VOI pestä koneessa, mutta voishan tuota korostaa enemmän.
Mutta siis erittäin hyvää asiakaspalvelua Polarilta
Peskää siis te muutkin kiinnitysvyö koneessa, jos ette niin ole aiemmin tehneet.
hoohoo
asioilla on taipumus järjestyä
keskiviikkona, 29. lokakuuta 2008 klo 09:33
Että ei olisi liian helppoa sykemittaria joulupukin konttiin haaveileville... Tässä ilmoittautuu yksi Suunnon T1-mittarin tyytyväinen omistaja.
(Syksyllä ostin alesta 60 €)
Zsazsa
keskiviikkona, 29. lokakuuta 2008 klo 09:48
Itselläni on Medisana-sykemittari, saatu joulupukilta, joten hintaa en tiedä
Siitä tietojen ulossaanti on mielestäni ihan p:eestä. Nyt joulupukkikin on uskonut, että parempi pitäisi vaimolle saada
Lähes ammattilaisliikkuja on kehunut Suunnon mittareita, mutta onko Polar kuitenkin parempi? En halua välttämättä tietää sykettä kesken kuntoilun, haluaisin juuri jälkeenpäin selvittää mitä tuli tehtyä ja miten. Ja mielellään myös sen tiedot saisi tallennettua pidemmäksi ajaksi. Tietokoneelleko
hoohoo
asioilla on taipumus järjestyä
keskiviikkona, 29. lokakuuta 2008 klo 09:57
Tuossa Suunnon perusmallissa ei tarvitse tallentaa koneelle, vaan ne saa luettua "kellosta". Eli omassani (mielestäni varsin kohtuuhintaisessa) harjoittelun jälkeen näkyy kokonaissyke, kulutetut kalorit, aika, aika alle asetetun minimin, aika harjoitusalueella ja aika mikä on ylitetty asetetusta maksimista. Mielestäni kulutus on ollut varsin luotettavaa. Mittariin syötetään ikä, pituus, paino ja arvioitu kunto (5-portainen asteikko). Harjoitteita voi tarkastella tänään, kuluneen viikon, menneen viikon ja kuluneen kuukauden sekä menneen kk:n osalta...Eli hyviä perusominaisuuksia. Kannattaa haulla hakea noita F11 ominaisuuksia myös tältä foorumilta. Kaikki eivät ole olleet täysin varauksetta luottavaisia siihen.
Toki Polar on hyvä mittari, mutta vaihdettuani vanhan Polarin Suuntoon, taidan kyllä nyt pysyä Suunnossa jatkossakin...
(Meni väähän hehkutuksen puolelle. En kuitenkaan ole Suunnon kanssa mitenkään kytkeytynyt, muuta kuin käyttäjänä...)
EDIT: Hyvän urheilukaupan myyjät muuten osaavat auttaa yllättävän paljon!
Nöppöskä
Sanoitko sika?!? Sulle se on HERRA Sika!
keskiviikkona, 29. lokakuuta 2008 klo 19:42
Mulla myös Suunnon T1, ihan kelpo tuollainen perusmalli, ei mitään liian hienoa ja teknistä, vaan ihan simppeli käyttää ja ne toiminnot löytyy mitä tuntuu tarvitsevan. Alennuksesta ostin 50€
Gagarin
keskiviikkona, 29. lokakuuta 2008 klo 20:17
Ei ole omakohtaista kokemusta, mutta tutut joilla on Polar ovat sitä valittaneet että lisähintaa tulee, kun paristojakaan ei voi itse vaihtaa.
Olishan se kiva hommata joku semmonen mistä sais tietokoneelle sykekäyrät jne. Ehkäpä joku päivä tulee hankittua. Toistaiseksi olen satunnaisesti käyttänyt semmoista Sigma sport -merkkistä aikoinaan halvalla ostettua vehjettä, joka on ihan luotettavasti pelannut.
Zsazsa
keskiviikkona, 29. lokakuuta 2008 klo 21:25
keskiviikkona, 29. lokakuuta 2008 klo 20:17
Gagarin kirjoitti
:
Olishan se kiva hommata joku semmonen mistä sais tietokoneelle sykekäyrät jne.
Tällaista meikä kaipaisi!
Sivu:
<
1
2
3
4
5
...
28
29
30