Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Liikunta
> Kokemuksia Elixian palveluista.
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Kokemuksia Elixian palveluista.
Sivu:
1
2
3
4
>
Mammeli x3
tiistaina, 12. toukokuuta 2009 klo 18:12
Kertokaapas kokemuksia, minua on hieman ruvennut kiinnostamaan jäsenyys johonkin tällaiseen monipuoliseen kuntokeskukseen, elixiaa nyt ensimmäisenä harkitsin...Ja siis mun lähtötaso on ihan nolla...
Sipsitär
tiistaina, 12. toukokuuta 2009 klo 19:00
Lähetin heille sähköpostia, kyselin heidän mainostamasta laihdutus-projektista. Nettisivuilla oli asiasta maininta ja vähän infoa ja pyydettiin ottamaan heihin yhteyttä. NO, kukaan ei ottanut yhteyttä, ei vastattu sähköpostiin. Se siitä heidän palvelusta. Ei sen puoleen, ei taida olla ihan meikäläisen paikka muutenkaan, liian hienoa kaikki....ja kallista. Motivusta suosittelen, jos paikkakunnalla sellainen on. Edullinen eikä tarvitse liittyä jäseneksi!
More2Love
Vähän liikaa on sopivasti
tiistaina, 12. toukokuuta 2009 klo 19:06
Mä kävin elixiassa varmaan parisen vuotta ja tykkäsin kyllä. Siellä oli tosi kattava sali ja tosi paljon eri jumppia mistä valita.
Alotuksen yhteydessä voi varata ajan ohjaajalle joka tekee sulle sali ohjelman ja sitä sai päivitellä muutamien viikkojen kuluttua varmaan ainaki yhteensä 3-5 kertaa. En tiedä vaikka siihen kuuluis loputonkin päivittely ilmaseks, jossain vaiheessa en jaksanu enää ohjausta vaan tein vaan ite omat liikkeeni, mutta oli mukava että apua sai jos oli tarvis!
Yks miinuspuoli, että ne jumpat oli monasti juuriki iltapäivisin/iltasin tosi täysiä että ajoissa paikalle vaan. Huomautin itseasiassa asiasta ja sain ilmaseksi pääsyn kaikkiin saleihin (mulla kun oli parikin salia lähellä), kun muutoin se jäsenyys muille saleille maksaa jonkun verran.
Vieläkin tulee mainospostia, että tuu takasin.
Tän jälkeen kävin Satsilla hetken aikaa ja musta sekin oli ihan mukava, vähän vähemmän jumppia ja vaihteluu mut oikein käypä sekin.
sinnaku
tiistaina, 12. toukokuuta 2009 klo 19:09
Olin elixiassa aikaisemmin, muuten hyvä muttei irti pääse jos haluaisi - kaikki keskukset samanlaisia
jos olisi kuukausimaksulla eikä vuosisoppareita niin suosittelisin
eilis
tiistaina, 12. toukokuuta 2009 klo 19:25
Avioliitossakin saa helpommin eron kuin noista kuntokeskuksista. Itse suosin salia jonne voi ostaa kk- tai 10 kerran lippuja. Onhan ne kalliimpia, mutta kalliita on ne viikotkin kun ei huvita tai pääse jumppiin/salille jäsenyyden aikana...
Mutta kaikkihan ei ole tällaisia tuulella seilaajia ja jos tietää pystyvänsä sitoutumaan ainakin vuodeksi niin ilman muuta, tarjonta on todella monipuolista.
Jansmakko
keskiviikkona, 13. toukokuuta 2009 klo 09:54
Minä olen kovasti tykännyt Elixian palveluista. Kaikissa keskuksissa ei kylläkään ole niin hyvät ryhmäliikunnan ohjaajat kuin omassa keskuksessani.
Mulle toimii myös hyvänä motivaattorina keskuksessa käymiseen se, että se raha lähtee sieltä tililtä joka kuukausi riippumatta siitä kävinkö vai en. Jos en käy liikkumassa, on sama kuin heittäisin rahaa roskikseen. Siksi tulee mentyä silloinkin kun ei muuten jaksaisi.
Myös se mahdollisuus, että tunnin voi varata jo edellisenä päivänä auttaa silloin, kun on motivaatio muuten hukassa. Kun on tunnin varannut, sinne myös tulee mentyä. Jos ei varaa, jää helposti sinne sohvan imuun.
Mulla tulee kesällä 2 vuotta Elixiassa täyteen, enkä kyllä ole vaihtamassa.
Kahvipapu
keskiviikkona, 13. toukokuuta 2009 klo 10:04
Mulla on sellainen kokemus, että kun olin hiukankin kiinnostunut ja käynyt tutustumassa kerran, niin Elixia pommitti tekstiviestein ja ties miten. Tai en käynyt tutustumassa oikeasti, kun se tyyppi, jonka kuntokeskusta piti esitellä teki oharit kahdesti. Yksin en halunnut sinne mennä ihmettelemään, vaikka kuinka tarjottiin vapaalippuja.
Pääsy pilatestunnille kokeilemaan oli aivan mahdotonta järjestää, tietysti halusin nähdä millainen tunti ja ohjaaja siellä on (kokemuksia kun on laidasta laitaan). Sika säkissä olisi pitänyt ostaa sillä summalla kuussa, jonka olen puolesta vuodesta valmis maksamaan. Jatkuva soittelu, tekstarit ja kirjeposti kotiin loppuivat vasta kirjallisella pyynnöllä poistaa tietoni rekisteristä.
herla
keskiviikkona, 13. toukokuuta 2009 klo 10:13
Itse en ole Elixiassa käynyt kuin tutustumiskäynnillä, mutta huonon vaikutelman sain. Musta tuntui koko ajan siellä ollessani että ne yritti huijata mua jollain tapaa, siis kaikki hintoihin ym. liittyvä oli niin epämääräistä. En myöskään halunnut sitoutua korkeilla hinnoilla pitkäksi aikaa, joten Elixia sai mun puolesta jäädä.
Motivuksesta sen sijaan mullakin on pelkkää hyvää sanottavaa. Siellä voi ostaa 10 kerran kortteja tai kuukauden kerrallaan ja vielä edullisestikin! Salitkin (ja jumpat) on myös mun mielestä hyviä.
IT40
Hitaasti hyvä tulee
keskiviikkona, 13. toukokuuta 2009 klo 10:23
Motivuksen kävijä minäkin ja tyytyväinen! Kun keskuksia vertailin, tuli semmoinen fiilis, että motivuksessa oli eniten tanssillisia tunteja. Se ratkaisi oman valintani. Lapsiparkki löytyy taas elixioista, jos sellaiselle on tarvetta( mutta irtipääsy keskuksesta on tosiaan hankalaa
)
_Pai_
keskiviikkona, 13. toukokuuta 2009 klo 10:31
Jos lähellä on CMS-ketjun paikkoja niin suosittelen.
Elixiasta ei kokemusta.
Sivu:
1
2
3
4
>
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Omalla vastuulla
»