Mulla ei kunto kasva, vaikka oon juossut jo toista vuotta. Kävin aluksi lenkillä joka päivä, mutta oon nyt koittanut ottaa vähän rauhallisemmin ja käyn juoksulenkillä noin 3-4krt viikkoon ja sitten muuten kuntosalilla. Hengitys on helppoa, en siis "läähkäse" enkä väsy sillä tavoin, mutta jalat ei vaan jaksa. Iskee sellanen ihan totaali voimattomuus. Juoksen edelleen sellasia 5-8kilsan lenkkejä, mitä vuosi sittenkin.
Simonelle: Jos on kovasti nälkä koko ajan jne. lisää proteiinia ja rasvaa vähän, kunnes löydät oikean määrän
Kenenkään kroppa ei ehdi muuttaa 3 tuntia ennen syötyä ravintoa energiaksi, mitä sitten käyttää lenkillä
Ja tietysti nopeat hiilarit imeytyvät nopeasti ja on elimistön käytössä heti eikä seuraavanä päivänä - mutta kuten tuossa aikaiseemin laitoin - - - se, että kroppa väsyy lenkillä on selkeä merkki siitä, että on kyse muusta kuin viime hetken tankkauksen tarpeesta
Simone - sepä noissa taulukoissa ja % määrissä onkin niin hauskaa, kun sun kroppa ei välttämättä tiedä, että sen kuuluu tyytyä siihen, mitä taulukossa sanotaan Nälkä saa tulla ja olla, mutta yleensä se on merkki siitä että syö jotain liian vähän omaan kulutukseen nähden ja voi käydä niin, että syö jotain muuta liian paljon samaan aikaan.. proteiinit ja hitaat hiilarit pitävät näläntunteen poissa ja silleen .. senhän toki tiedät
Kuinka pitkiä kisoja heität kun tarvitset geelejä ?
Simone - tolleen äkisti .. ne on ne proteiinit joita jäät paitsi, valitettavasti. Salaatissa on vain vähän proteiinejä, vaikka siinä olisi juustoa ja kanaa tms. pizza edelleen vähän proteiineja.. ei ihme että piti saada se jäätelö, siinä kun on proteiiniä ja hyvää rasvaa kropalle. Eli kyllä mä vähän lisäisin proteiiniä ja öljyä.