Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Liikunta
> Juoksu
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Juoksu
Sivu:
<
1
2
3
4
...
139
140
141
142
143
144
>
minttusuklaa2010
lauantaina, 14. tammikuuta 2012 klo 13:30
Vastoin kaikkia odotuksia eilen ei ollut liukkautta enkä meinannut kertaakaan kaatua lenkillä. Oikeastaan kulki aika hyvin lenkki, ainakin paremmin kuin alkuviikosta.
Landreth
keskiviikkona, 18. tammikuuta 2012 klo 15:26
Onkos täällä muita Helsinki Ciy Runille ilmoittautuneita?
..Itse tässä pitkäksi venähtäneen joulutauon jälkeen taas juoksuharrastusta herättelemässä..
..nyt on kyllä viime päivinä sääkin suosinut taas pitkästä aikaa..kiva juosta pikkupakkasessa uuden lumen kaunistamaa reittiä...
Onnellisuus piilee muuttumisessa eikä saavuttamisessa
Mirjamiina
Aloituspaino keväällä 2010 85,2kg ->27.8.10 81,0kg -> 27.8.11 71,0kg -> tavoitepaino 68,0kg saavutettu 5.12.2011!!!!!!!!!!!!!!!!!
torstaina, 19. tammikuuta 2012 klo 09:50
Heipparallaa pitkästä aikaa!!
Niinhän siinä kävi, että väsy vei naisesta voiton ja joulukuu meni täysin liikahtamatta mihinkään. En käynyt yhdessäkään jumpassa enkä juossut metriäkään. Mutta annoin siihen itselleni luvan - ei siinä väsymyksessä ja joulukiireessä kannattanut kyllä enää tuosta huonoja omatuntoja kantaa. Mulla kun toi liikkuminen on ollut painonpudotuksen apuväline, niin ilo oli huomata, että en lihonut kuitenkaan yhtään, vaikka liikunta oli tauolla. Tai ihan sit silloin joulun aikaan tuli kilo lisää, mutta siis ennen sitä
Mutta tammikuussa taas uudet/vanhat tuulet ja motivaatio kohdallaan. Olen tässä taas juossut kolmisen kertaa viikossa ja voi että tekee hyvää. Kelit ovat olleet vähän mitä sattuu ja selvästi on juoksukunto ehtinyt alaspäin tuon kuukauden aikana, mutta huihai
Kun ei mulla ole mitään tavoitteita, niin ehtiihän sitä kuntoa taas kirimään.
Nyt mulla on aktiivista juoksemista takana tasan vuosi. Wau!!
Landreth
torstaina, 19. tammikuuta 2012 klo 12:32
Mirjamiina, WAU!!
Hienon tuloksen olet tehnyt vuoden aikana...
Onnellisuus piilee muuttumisessa eikä saavuttamisessa
wannabeJuoksija
maanantaina, 6. helmikuuta 2012 klo 08:46
Ei ole HCR tavoitteena, mutta kesäkuussa olisi tarkoitus juosta puolimaraton ja syksyllä maraton. Toivottavasti huomattavasti kevyempänä... Nyt on nivelet kovilla. Se tässä onkin ykkössyy tähän klubeiluun, kun olisi niin paljon mukavampi liikkua pienempänä.
Saksanpähkinä
tiistaina, 7. helmikuuta 2012 klo 14:34
Alotin taas vuodenvaihteen sairastelurumban jälkeen entistä ehompana juoksutreenit, tavotteena nyt ensin kymppi aprillipäivänä Pori-juoksussa. Juoksukunto ei ihan hirvittävästi ehtinyt laskea, vaikka jouduin pari kuukautta olemaan hengästymättä-hikoilematta-liikkumatta-hengittämättä-linjalla kovien korva- ja poskiontelotulehdusten takia. Lauantaina juoksin ulkosalla, kauhea viima ja kylmyys, mutta tulipa juostua nopeasti että pääsi takaisin sisälle!!!
Tänään seuraava treeni, helppo 3 kilometriä.
minttusuklaa2010
perjantaina, 24. helmikuuta 2012 klo 07:50
Nosto.
Tuli vaan mieleen että voikohan juoksulla olla sellaisia vaikutuksia että flunssakaan ei enää iske? Yleensä oon kipeänä/flunssassa noin kerran vuodessa mutta juoksun aloittamisen jälkeen, en ainakaan viime vuonna ollut kertaakaan kipeänä, voisiko urheilu lisätä vastustuskykyä? Edellistä vuotta en ihan tarkasti muista mutta en muistaakseni silloinkaan tainnut olla.
Saksanpähkinä
lauantaina, 25. helmikuuta 2012 klo 21:48
Mun luullakseni ainakin parempi fyysinen kunto pitää pöpöt tehokkaammin loitolla. Itellä myös saman suuntanen kokemus, kun alotin aktiiviliikkumisen, flunssat väheni.
Naamis
Oon kaunis ja iso ja pystyn sen myöntämään: mää syön tänään!
lauantaina, 25. helmikuuta 2012 klo 22:28
Minä olen joka vuosi 2-3 kertaa kunnon räkätaudissa ja aktiivisesti olen liikkunut koko ikäni, eli ei minulla ainakaan hirveästi ole vaikuttanut liikunta sairasteluihin. Mitään noroviruksia tai muita oksennus-/paskatauteja en sitten saa koskaan, en muista olleeni ikinä oksennustaudissa.
minttusuklaa2010
lauantaina, 25. helmikuuta 2012 klo 23:13
En mäkään kyllä yleensä ennen juoksua siis ole ollut niin kauheasti kipeänä. Ja onhan tota liikuntaa tullut aina harrastettua jollain tasolla, tai siis ihan sohvaperunakaan en ole ollut... No ehkä kaikki vaikuttaa taas kaikkeen
Sivu:
<
1
2
3
4
...
139
140
141
142
143