Moi! Minulla on Omron Walking Style II, ja hyvä on. Näyttää askelet, aerobiset askelet, kulutetut kalorit ja matkan. Lisäksi 7 päivän muisti, joten voi seurata lenkkeilytahtia. Kello siinä on myös, ei tarvi sitäkään erikseen mukaan ottaa. Olen erittäin tyytyväinen tähän, minulla on 4-5 halpisversiota ollut mutta tämä on eka joka oikeasti toimii. Jos itse vaan toimin... Olen tullut tosi ahneeksi askelille, joskus harmittaa jos mittari ei jäänytkään taskuun kaupungilla käydessä kun ei saa askeleita talteen!
maanantaina, 21. tammikuuta 2008 klo 10:16 Memmukka kirjoitti:Moi! Minulla on Omron Walking Style II, ja hyvä on. Näyttää askelet, aerobiset askelet, kulutetut kalorit ja matkan. Lisäksi 7 päivän muisti, joten voi seurata lenkkeilytahtia. Kello siinä on myös, ei tarvi sitäkään erikseen mukaan ottaa. Olen erittäin tyytyväinen tähän, minulla on 4-5 halpisversiota ollut mutta tämä on eka joka oikeasti toimii. Jos itse vaan toimin... Olen tullut tosi ahneeksi askelille, joskus harmittaa jos mittari ei jäänytkään taskuun kaupungilla käydessä kun ei saa askeleita talteen! hei voisitko kertoa, kun tuossa on se aerobic ominaisuus ja sen jälkeen tulee ne kalorit ja luultavasti sen kulutettujen kaloreiden rasvan määrä, että käynnistyykö tuo kalorin laskenta samantien kun lähtee kävelemään? Löysin mittarini eilen ja käyttöohjeet ovat kadoksissa. Kovasti menottaa jo kokeilla tuota