Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Käyttöohjeet
> tietojen nollaaminen?
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
tietojen nollaaminen?
sadeye
hiljaa hyvä tulee
maanantaina, 12. joulukuuta 2011 klo 10:08
onko mahdollista nollata tietoja muistitsta? Olen ollut täällä viimeksi vuonna papu ja nyt tahtoisin jatkaa uudestaan, enkä haluaisi luoda itselleni uutta tunnusta vaan pitää tän vanhan niin voiko näitä tietoja jotenkin nollata ja lähteä niinkuin puhtaalta pöydältä?
Naamis
Oon kaunis ja iso ja pystyn sen myöntämään: mää syön tänään!
maanantaina, 12. joulukuuta 2011 klo 10:10
Ei pysty nollaamaan, juurikin ilmeisesti siitä syystä, että ne edelliset painot ym. kuuluvat menneisyyteen, eikä niistä pääse eroon "aloittamalla puhtaalta pöydältä". Näin olen siis käsittänyt.
*tupu56*
maanantaina, 12. joulukuuta 2011 klo 14:59
Sitä voi kysyä tekniiseltä tuelta,olen joskus kysynyt sitä,kyllä minusta joitain tietoja voi poistaa,olen niin muistavini!
Pape
Klubiemäntä
maanantaina, 12. joulukuuta 2011 klo 15:37
Edistymisosion tietoja ei voi nollata tai poistaa, paitsi rekisteröitymällä uudelleen kokonaan uudella sähköpostiosoitteella. Silloin tosin kaikki muutkin tiedot katoavat. Perustelu on juuri tuo Naamiksen mainitsema, eli erilaiset painon muutokset kuuluvat elämään eikä niitä voi poistaa olemasta vain nollaamalla tiedot. Tätä kysellään usein, mutta muutosta tähän ei ole tulossa.
Aiempia tietoja voi kyllä muuttaa, jos on esimerkiksi kirjannut painonsa vahingossa väärin. Tämä onnistuu menemällä edistymisosion kalenterikuvakkeesta kyseisen päivän kohdalle, kirjaamalla uuden luvun ja tallentamalla tiedot. Tyhjäksi paino- tai vyötärönympäryskohtaa ei kuitenkaan näinkään voi jättää.
Kaikki ohjelman antamat suositukset perustuvat aina uusimpaan merkattuun painoon.
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Omalla vastuulla
»
Juttailu
tänään
kello 05:16
Vertaisryhmät
»
Verkkiksen laihdutusryhmä
tänään