Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Käyttöohjeet
> Sallitut herkut
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Sallitut herkut
Sivu:
<
1
2
3
4
...
7
8
9
10
11
12
13
...
19
20
21
22
>
Niniz
Elämä on kuin tanssia vaan !
tiistaina, 26. toukokuuta 2009 klo 22:40
Mun herkku on tällä hetkellä Valion A+ vilja jogurtti ja sekaan
ruokalusikallinen leseitä ja vähän pekaanipähkinärouhetta.
Voisin syödä sitä vaikka kuinka paljon.
Namm..!!
Sipsitär
tiistaina, 26. toukokuuta 2009 klo 22:43
tiistaina, 26. toukokuuta 2009 klo 22:31
Russakka kirjoitti
:
Mun himo on take away -kahvi. Siinä on jotain hienoa kun kannellisesta paffikupista juo.
Hah, mä taas totesin miten naurettavaa on yrittää juoda kahvia sellasesta "nokkamukista"
Hineini
tiistaina, 26. toukokuuta 2009 klo 23:29
tiistaina, 26. toukokuuta 2009 klo 22:31
Russakka kirjoitti
:
Mun himo on take away -kahvi. Siinä on jotain hienoa kun kannellisesta paffikupista juo.
Mä oon niin samaa mieltä!! Just viikonloppuna fiilistelin take away -kahvin kanssa auringonpaisteessa. Siinä itessään on jo niin tunnelmaa, ettei kyytipojaksi tarvii edes mitään vehnästä. Aaah.
Leffafriikki
keskiviikkona, 27. toukokuuta 2009 klo 00:10
Mun sallittu herkku on tikkarit, vain n. 50 kcal. Sillä lähtee makeanhimo ja siitä voi nauttia pitkään.
Cokis zeroakin menee päivittäin, ja sillä voi myös täyttää vatsaam jos on syönyt ihan normaalisti ja hyvin, mutta silti on nälkä/himo.
Juon myös yleensä kupin päivässä vähäsokerista ja -maitoista automaatista tulevaa espresso chocoa ja kerran viikossa sallin itselleni kahvilasta rasvattoman vaniljalaten tai kaakaon. Ja sitten kun kanta-asiakaskortin leimat ovat täynnä ja saa ilmaisen juoman (eli kerran parissa kuukaudessa), otan joko mokkakahvin tai kaakaon kermavaahdolla.
Kasvismutsi `79
rehunpureksija henkeen ja vereen
keskiviikkona, 27. toukokuuta 2009 klo 08:55
Chiliherneet ja paahdetut kikherneet
Teen aika usein myös marjoista ja soijajugurtista smoothieta välipalaksi tai iltapalaksi.
Varsinainen makeanhimo on kadonnut kokonaan joten minun ei tarvitse "sallia" pullaa, jäätelöä, sulkaata tms. itselleni. Joskus saatan kylässä syödä kohteliaisuussyistä kahvipöydän herkkuja, yleensä jätän väliin.
lulu_
hyvän rasvan syöjä
keskiviikkona, 27. toukokuuta 2009 klo 12:25
"sallittuna herkkuna" tällä tytöllä toimii tällä hetkellä kunnon kermakahvi ja kaksi palaa prosenttisuklaata
Molempia löytyy kaapista lähes aina. Varsinaista makeahimoa ei siis pääse yllättämään kun tiedän, että voin tuollaista herkuttelua tehdä. Karkit, pullat jne onkin kokonaan unohtunut
rispukka
keskiviikkona, 27. toukokuuta 2009 klo 12:37
Maustetut riisikakut toimivat sipsien sijaisena! Olenkin saanut nykyään himoni kohdistettua nuihin riisikakkuihin sipsien sijasta. Hyvä homma, sillä yksi riisikakku sisältää noin 45kcal ja on täyttäväkin.
Kiinalaisen ruoan himon taltutan usein tekemällä mössöä riisistä ja chilitonnikalasta, nammm!
Varsinaisesti en itseltäni mitään kiellä, koitan vain syödä mahdollisimman järkevästi. Silloin tällöin makeaa ja suolaista, ettei tapahdu mitään jättiromahduksia myöhemmin.. Minulla on tapana sortua ahmimaan.
ninam
Kolmas kerta toden sanoo?
keskiviikkona, 27. toukokuuta 2009 klo 12:42
Riisikakut ovat myös minun herkkujani. Samoin olen syönyt juuri maissilastuja sipsien sijaan usein. Joskin riisikakkujen hinta huimaa sen verran, etten liiaksi niitä ostele.
Viimeksi innostuin varrasleivästä, jonka päälle annoin itseni laittaa vähärasvaista oivariinia margariinin sijaan.
Se on kivi-iskelmää!
siripiri
keskiviikkona, 27. toukokuuta 2009 klo 14:05
Pakosta minun herkkuni on tällä hetkellä sokerikorppu.
Mitenhän nuo suklaalaiset riisikakut, olisiko ne terveellisempiä kuin pelkkä suklaa?. Niitä en ainakaan pysty kaikkia kerralla ahmimaan.
lulu_
hyvän rasvan syöjä
keskiviikkona, 27. toukokuuta 2009 klo 14:48
siripiri, itse ehdottaisin tummaa, kunnon prosenttisuklaata herkutteluun. Tosin sanoit toisessa ketjussa, että pystyt helpostikin vetämään koko levyn, että en sitten tiedä onko se kuinka osuva valinta siulle
Sivu:
<
1
2
3
4
...
7
8
9
10
11