Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Käyttöohjeet
> Sallitut herkut
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Sallitut herkut
Sivu:
<
1
2
3
4
...
19
20
21
22
Pullapallo
Karpaten kevyeksi
keskiviikkona, 15. kesäkuuta 2011 klo 20:37
Jos herkuilla tarkoitetaan karkkeja ja keksejä, niin niitä en ole korvannut millään. Nämä kun eivät ole muutenkaan koskaan olleet jokapäiväistä leipää.
Luulen, että täälläkin on paljon sellaisia, jotka eivät ole lihoneet kekseillä ja suklaalla vaan väärin koostetulla ruokavaliolla. Siinä kun sitten korjaa eri ruoka-aineiden suhteet paremmalle tolalle, niin laihtuu ilman nälkää ja kieltäymyksiä.
-20kg/5kk www.karppaus.info
arpoja
Vähän sellainen omien polkujen kulkija
keskiviikkona, 15. kesäkuuta 2011 klo 22:57
keskiviikkona, 15. kesäkuuta 2011 klo 12:09
villikissa68 kirjoitti
:
pysyykö nuo patukat hyvin kasassa?
voisin itsekin kokeilla
Olen käärinyt ne kelmuun ja laittanut pakastimeen, eivät jäädy kivikoviksi varmaan siksi kun sisältävät rasvaa niin paljon, vaan jäävät sellaisiksi sopivan lohkeaviksi. Voin laittaa reseptin vaikka tuonne helpot ja nopeat karppiruuat-ketjuun
marimintti
torstaina, 16. kesäkuuta 2011 klo 12:10
Minä olen myös karppauksen myötä päässyt eroon niistä oikeista herkuista, karkit, jäätelöt yms. Nyt joka ateria on herkkua, kun sen koostaa lisäaineettomista, lähellä tuotetuista, kotimaisista ja laadukkaista ruuista. Olen ihan uudella tavalla oppinut nauttimaan oikeaa ruokaa, ruoan puhtaus ja aito maku tuntuu niin ylelliseltä, että pidän sitä suurena herkkuna! Karppauksen myötä pienentynyt ruokalasku on taas antanut hyvän syyn valita kalliimpia ruokia, siis ruokalasku on sama tai jopa pienempi kun valitsee viisaasti ja jättää ne lisäainemössöt muille. Myös itse poimitut marjat ovat jotain, mitä monella ei ole, vaan minäpä sain viime vuonna n.50 litraa mustikkaa pakkaseen omasta metsästä. Kermarahkan kanssa päivittäin nautittu herkku.
Minä pääsen noin kerran kuussa juhliin, synttäreitä, häitä tms. on niin harvoin, että siellä herkuttelen sitten kunnolla. Enkä laske tai merkkaa sen päivän ruokia mihinkään. Elämään kuuluu pienet juhlat, eikä sen päivän herkuista voi kovin suurta kalorimäärää tulla, kunhan se herkuttelu jää siihen päivään. On myös paljon nautinnollisempaa herkutella luvan kanssa kuin miettien kahvijonossa, mitä mä voin ottaa vai voinko mitään? Lautanen täyteen, vatsa täyteen, kerran sitä vain juhlitaan.
Alexandra*
* on vihdoinkin oppinut syömään kunnolla :) *
torstaina, 16. kesäkuuta 2011 klo 12:19
Nyt huomaa oikeasti, miten ajatusmaailma on muuttunut karppaamisen myötä; hedelmät eivät todellakaan kuulu jokapäiväiseen ruokavalioon vaan ovat nimenomaan niitä herkkuja, joita voi silloin tällöin syödä!
Stevialla makeutettu kermavaahto vaikkapa mansikoiden kanssa on yksi ihan parhaista herkuista! Kuten myös mansikat ja erkki! Tosin kyllä tuon perus rahkankin marjojen kanssa voi herkuksi laskea, kun lisää joukkoon kermavaahtoa, slurpsis!
Välillä tulee otettua pala tummaa suklaata, mutta kun normiruokavalio on jo täynnä herkkuja (niitä hedelmiä lukuunottamatta) niin eipä sitä erikseen tarvitse mitään herkkupäiviä tms. pitää!
www.beadsandpearls.vuodatus.net
Sivu:
<
1
2
3
4
...
19
20
21
22