Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Käyttöohjeet
> Sallitut herkut
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Sallitut herkut
Sivu:
<
1
2
3
4
5
...
19
20
21
22
>
ullu
lauantaina, 19. huhtikuuta 2008 klo 11:19
Minulla sellainen arkiherkku on pari - kolme ruokalusikallista maapähkinöitä ja pari teelusikallista rusinoita niiden kera.
Kevyttä syötävää tuo maapähkinä ei sinänsä ole, mutta kohtuudella syötynä auttaa rasvapalloa vihertämään ja ovat minulle herkku. Rusinat siinä vie sitten sitä makeannälkää. Ovat kuitenkin nini äkkimakeita, että ei tule himoa syödä niitä ylenmäärin.
martti76
lauantaina, 19. huhtikuuta 2008 klo 12:29
solero mehujää/jäätelö n. 95 kaloria, muistaakseni.
vatkaan munanvalkuaiset sokerin kanssa vaahdoksi syön heti kohmeisten marjojen päällä.
pistaasipähkinät
pannari, (ei ole kk:ssa herkku) mansikoiden kanssa
tummasta kaakaojauheesta tehty suklaakiisseli ananaksen, vadelmahillon tai persikanpalojen kanssa.
mulla näitä riittää, olen keksinyt/löytänyt paljon kevyitä herkkuja koska haluan nauttia jotain hyvää pari kertaa päivässä ja nämä ovat sellaisia joista muukin perhe tykkää.
Siiri-Ilona
makeaa nautinnollisesti, ei ylenmäärin
lauantaina, 19. huhtikuuta 2008 klo 12:37
Mun on pakko saada melkein joka päivä jotain makeaa, yleensä kunnon ruuan jälkiruuaksi. Rasvattomaan maitoon itse sekoitettu kaakao, laitan paljon kaakaojauhetta, niin tarvii vähemmän sokeria ja maistuu ihanan suklaiselta. Tavallisen sokerin tilalla hedelmäsokeri, niin tarvitsee vielä vähemmän sokeria. Lisäksi tiraus vaniljasokeria.
Viikon ajan on ollut "pakko saada" -herkkuna itse tehty vaniljakiisseli, johon olen ihan hulluna. Resepti on Maizena-maissijauhopaketin kyljestä ja olen tehnyt kevytmaitoon, niin on minulle sopivan täyteläinen. Liian suuri lautasellinen tosin uhkaa rasvapallukkaa kääntymästä oranssiin/punaiseen päin, mutta tämä on ollut hyvä kompromissi makeannälkään.
tuntematon
Voisinko minäkin täällä onnistua?
lauantaina, 19. huhtikuuta 2008 klo 13:02
Hei Siiri-Ilona !
Tiedätkös minäkin kaipaan joka päivä jotakin makeaa.
Otan jälkiruokaa lounaalla ja päiväkahvin tai teen kanssa tavallisen pullan jonka olen itse leiponut.
Leivoin pullan muuten rypsiölyyn tämä oli ensimmäinen kerta elämässäni ja pidin kovasti. nam !!!
Siiri-Ilona
makeaa nautinnollisesti, ei ylenmäärin
lauantaina, 19. huhtikuuta 2008 klo 15:19
Hei Tuntematon!
Mukavaa kuulla muistakin makeaa tarvitsevista. Olen kuullut muualtakin, että pullataikinaan voi laittaa rypsiöljyä voin sijaan ja se on hyvä juttu. Olen laittanut joihinkin leivonnaisiin hiivaleipävehnäjauhoja tai grahamjauhoja tavallisen vehnäjauhon sijaan, ja sillä saa kuitupitoisuuttakin nousemaan.
Etusivulle on näköjään tullut uusi juttu napostelusta. Onpa lohdullista lukea, ettei tarvitse olla herkkujen suhteen niin ankara..
t:Siiri-Ilona
SambAde
Ex Rasmus: Läpi lumen, jään ja pakkasen...
sunnuntaina, 20. huhtikuuta 2008 klo 14:44
Vahva salmiakki! Sitä ei tarvii kun muutaman niin mieliteko lähtee..
Totuus on se että aina se ei lähde silti...
http://sambaaja.blogspot.com/
MatildaS
Kohtuus kohottaa nautintojen arvoa!
maanantaina, 21. huhtikuuta 2008 klo 15:26
Naposteluporkkanat ja kirsikkatomaatit on hyviä, kun tekee mieli napostella jotain. Pikkuporkkanat on kyllä kalliimpia, mutta kun ne on niin helppoja...
(himon iskiessä ei kyllä yleensä jaksa ottaa porkkanaa, kuoria ja paloitella sitä...)
Jäiset marjat ja hedelmäpalat on myös hyviä, niitä kun joutuu imeskelemään karkkien tapaan.
Mulla ei noita makeita niin tee mieli, ne ei ole mikään "pakko saada". Saatan syödä palan tai kaksi suklaata ja siinä se. Levy voi asua kaapissa ihan rauhassa
Mutta aina ei ole ollut näin. Pikkuhiljaa olen opetellut pois herkuista. En tehnyt totaalilakkoa, vaan ajattelin että TÄNÄÄN en ota mitään. Joka päivä päätin uudelleen että en ota makeaa, ja pikkuhiljaa huomasin että selviän ilmankin. Mutta jos olisin tehnyt esim kuukauden lakon niin huhhei, parin päivän kuluttua olisin taas kironnut itseäni ja huonoa itsekuria. Hassu tuo ihmisen mieli
"Sitä näkee kumman paljon, kun ei aina juokse." -Pikku Myy
tipilä
keskiviikkona, 23. huhtikuuta 2008 klo 12:19
mantelit ja banaanilastut.
Makeanhimossa usein tekee mieleni jotain rapsakkaa ja rouskuvaa, olin pitkään koukussa ranskanpastilleihin.
Korvasin ne pari vuotta sitten manteleilla ja banaanilastuilla. Iltaisin telkkarin edessä rouskuttelen menemään kourallisen näitä herkkusia: puolet banaanilastuja, puolet manteleita.
Rapsuvat juuri oikealla tavalla.
Marlii52
onko läski ikuista?
maanantaina, 28. huhtikuuta 2008 klo 21:38
vesimeloni on hyvää ja makeaa
martti76
maanantaina, 28. huhtikuuta 2008 klo 23:54
Tuli viä yks hyvä mieleen, tehosekottimeen ½litraa jäisiä marjoja ja ½litraa rasvatonta jugurttia ja vähän sokeria, sitten tasaiseksi paksuksi, olisiko maku lähellä sorbettia. Ihanaa, meillä syö lapsetkin marjoja kun ne soseuttaa sileeksi.
Sivu:
<
1
2
3
4
5
...
19
20
21
22