Miten pääsen eroon koko Kiloklubitilistäni? Liityin tänne noin puoli tuntia sitten ja tajusin saman tien, että täällä on aika surkea tuo ruoka-ainelista ja samoin liikuntasivu. Haluan nyt siis eroon koko käyttäjätunnuksestani. Tietääkö joku, miten se onnistuu? Pitääkö ottaa yhteyttä ylläpitäjiin vai onnistuuko se itse?
Siis tarkoitin, että ruoka-ainevalikoima on täällä todella suppea verrattuna esim. Kalorilaskuriin, jonne voi itse lisätä ruokia. Olen itse tarkka kalorimäärien kanssa, eikä minulle riitä, että on jonkinlainen keskiarvo esim. edam-juustosta. Eri valmistajien juustoissa on eri kalori- ja rasvamääriä. Ja liikuntasivulla en nähnyt mitään paikka, jonne olisi voinut lisätä lukeman sykemittarista. Tässä se ero ehkä näkyy niihin maksullisiin palveluihin. Mutta kiitos vastauksesta, laitan siis postia ylläpitäjille, ettei jää tämä käyttäjätunnus turhaan roikkumaan. Hyvää kesää!
Et vain enään ikinä kirjaudu palveluun, niin siillähän täältä pääsee pois. Eiköhän ylläpito aika ajoin siivoa käyttämättömät tunnukset pois.