Moi! Mitä ihmeen rasvoja minun pitäisi syödä? Tänään olen syönyt esim. kinkkuviipale, 2kpl juustoviipaletta, jogurtti rasvaton 2dl, raejuusto 2% 2 dl, maito 2dl rasvaton, oliivi 6 kpl, rypsiöljy 1tl ja tonnikalaa öljyssä 2 rkl. On kuulema liian vähän rasvaa ja toisaalta ylittää sen huonon rasvamäärän.... Antakaa hyvät ihmiset vinkkejä mitä saa syödä ja mitä ei. Kiitos!
Hei,olen uusi klubilainen ja siksi vielä amatööri ruuan kirjaamisen suhteen.Vaikka syön mielestäni kunnolla ja vielä täyteenkin, niin silti tuo energiapallo pysyy punaisena, sillä "Tämän päivän ruokavaliosi kokonaisenergiasta liian pieni osuus tulee rasvasta."Onko teillä antaa ehdotuksia hyvistä ruuista, joilla voisin saada tuon energiapallon täyteen? Kaikki muu on kohdillaan (kalorimäärät, muut pallot), mutta tuo vähäinen rasva hieman häiritsee.Kiitoksia jo etukäteen!-- Sarmarella --
Heissan,Mitä suosittelisitte salaatinkastikkeeksi kaupan hyllystä, jos ei aina itse viitsi tehdä? Töihin yleensä tuon jääkaappiin oman salaatinkastikkeen. Lähinnä suositusta siitä, mistä löytyy parhaiten hyviä ja laadukkaita rasvoja?Tähän osti alan käyttänyt Saarioisten kevytkastikkeita, Thousand Island & Sinappinen.