Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Käyttöohjeet
> Miten PROTEIINI vihreiksi?
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Miten PROTEIINI vihreiksi?
Sivu:
1
2
3
4
...
25
26
27
28
>
Kilohai
maanantaina, 12. kesäkuuta 2006 klo 06:48
Huomaan, että ruokalistassani on monena päivänä munaruokia ja vielä samoina päivänä saattaa olla katkarapuruokia.
Olen suurella vaivalla saanut pidetyksi kolesterolini siedettävissä lukemissa, mutta näillä ruuilla se räjähtää taivaisiin.
Jätän sovinnolla munat ja katkat muille ja yritän keksiä jotain niiden tilalle. Katkat korvaa hyvin kala, mutta mikä korvaisi kananmunat? Miksi niitä on ruokavalioon niin paljon laitettu? Rasvoista tuo ohjelma kanssa urputtaa. Kun vaihdoin Maissilihakeiton kalaruokaan niin ohjelma rupesi sanomaan, että rasvojen laatua pitää tarkkailla. Niinhän minä juuri tein! :?
Macce
Ei kaikkea kannata ottaa aina niin vakavasti
maanantaina, 12. kesäkuuta 2006 klo 06:57
Hei!
Kolesterolista onkin jo keskusteltu täällä.
Tässä yksi ketju,jossa Patrik Borg vastannut asiasta :arrow: http://www.kiloklubi.fi/kiloklubi/keskustelut/viewtopic.php?t=699
Kilohai
maanantaina, 12. kesäkuuta 2006 klo 08:20
Kiitos vastauksesta
Oli hyviä neuvoja tuossa ketjussa. Hyvän yleisruokavalion alentavan vaikutuksen kyllä tiesin, mutta sen vaikuttamiseen menee kohdallani aikaa. Becel Pro activ kuuluu minunkin ruokavaliooni ja kanamunan valkuainen on oiken hyvää joissakin ruuissa.
Maija Silvennoinen
Asiantuntija 2006
lauantaina, 17. kesäkuuta 2006 klo 18:14
Hyvä vaihtoehto on idut, pavut, linssit ja soijarouhe.
mehukatti
tiistaina, 13. marraskuuta 2007 klo 20:22
Olen aina kuvitellut, että kun syön naudan filettä 100 g, saan siitä proteiinia ainakin 80 g. Mutta laskurin mukaan se ei olekaan niin. Mitä se loppu siitä lihasta on? Rasvaa ainakin. Mutta mitä muuta?
Patrik Borg
Asiantuntija
tiistaina, 13. marraskuuta 2007 klo 21:31
Vettä. Vähärasvaisesta lihasta esimerkiksi noin 80 % on vettä.
http://patrikborg.fi
,
http://patrikborg.blogspot.com
mehukatti
tiistaina, 13. marraskuuta 2007 klo 22:23
no niin tietenkin!
eipä käynyt mielessäkään
Johna
keskiviikkona, 14. marraskuuta 2007 klo 10:40
Kyllä Finelin lista on avannut minunkin silmiäni! Kypsytetyssä lihassa on parhaimmillaan 36 % proteiinia (Kalkkunan rintafilee uunissa paistettu) - ja siitä alaspäin.
Jos joku ei ole vielä tähän listaan törmännyt, kannattaa kurkata
Fineli, lista eniten proteiinia sisältävistä elintarvikkeista
Huonon kunnon paras puoli: se kohoaa tosi nopeasti.
nuttis
maanantaina, 25. helmikuuta 2008 klo 11:54
Haluaisin tietää vähän muiden kokemuksia tuosta proteiinien lisäämisestä. Pyrin siis itse siihen 40-30-30 jakaumaan, jossa proteiinit meinaavat tuottaa päänvaivaa. Oon syönyt kohta 2 viikkoa raejuustoa ja rahkaa. Kumpikaan ei vielä kyllästytä, ainakaan pahemmin, mutta olishan se nyt kiva jotain muutakin syödä välillä.
Mä oon siis ite kasvissyöjä, käytän kuitenkin maitotuotteita ja kananmunaa. Vastailkaa toki sekasyöjätkin. Eli kysymys lyhykäisyydessään kuuluu näin: Mitä proteiinipitoista lisäätte mielellänne ruokavalioon? Mitä ruoka-ainetta käytätte hätäapuna, jos proteiinit eivät meinaa täyttyä? Missä ruoissa olette huomanneet olevan hyvä ravintoainejakauma?
Myrrysmies
www. leikkurilemans .com
maanantaina, 25. helmikuuta 2008 klo 12:06
Papuja, soijarouhetta, pähkinöitä, siemeniä, tofua. Nämä nyt äkkiseltään tulee mieleen.
Sivu:
1
2
3
4
...
25
26
27
28
>
Sivun alkuun