Pitääkö minun jättää se syömättä, kun olen kaloreiden takia jo 500kaloria yli suositusvajeiden? Nälkä kumminkin on
maanantaina, 28. helmikuuta 2011 klo 19:02 sisk0 kirjoitti:Pitääkö minun jättää se syömättä, kun olen kaloreiden takia jo 500kaloria yli suositusvajeiden? Nälkä kumminkin on Ei pidä - nälästä ei seuraa kuin ahmimista. Salli itsellesi uusien asioiden opettelu ihan rauhassa!
Aloitin vasta tänään tämän kiloklubin, joten ongelmani on varsin uusi. Merkitsin siis tämän päivän syömiset ruokapäiväkirjaan ja sen mukaan olen jo nyt yli 500kaloria suositusvajeiden yli. Ja vielä olisi iltapala syömättä. Pitääkö minun jättää se syömättä, kun olen kaloreiden takia jo 500kaloria yli suositusvajeiden? Nälkä kumminkin on. Syön kuin porsas nähtävästi.
maanantaina, 28. helmikuuta 2011 klo 19:02 sisk0 kirjoitti:Aloitin vasta tänään tämän kiloklubin, joten ongelmani on varsin uusi. Merkitsin siis tämän päivän syömiset ruokapäiväkirjaan ja sen mukaan olen jo nyt yli 500kaloria suositusvajeiden yli. Ja vielä olisi iltapala syömättä. Pitääkö minun jättää se syömättä, kun olen kaloreiden takia jo 500kaloria yli suositusvajeiden? Nälkä kumminkin on. Syön kuin porsas nähtävästi. Nyt on varmaan hyvä tarkastella mistä kalorit tulee ja mistä voisi vähentää joko määrää tai jättää kokonaan jonkun pois tai vaihtaa se johonkin vähäkalorisempaan. Moni tekeekin niin, että merkkaa alussa iihan sen minkä syö ja tarkkailee, mistä ne kalorit oikein tulee niin on helpompi lähteä korjaamaan ruokavaliota, ku´n on faktat käsissä.