Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Käyttöohjeet
> Miksei päivän kalorimäärä tipu?
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Miksei päivän kalorimäärä tipu?
Jada79
maanantaina, 7. marraskuuta 2011 klo 20:17
Hei ! Ihmettelen missä vaiheessa tuo kalorimäärä rupee tippumaan,minkä verran päivässä saa syödä? Olen nyt tiputtanut 3 viikossa 7 kiloa ja kalorimäärä pysyy suunnilleen siinä yli 2400 kcal/päivä.Niinkuin tässä ihan alussa kun tänne tulin. Mielestäni se on aika paljon! Teen toki raskasta työtä mutta kuitenkin tuo kalorimäärä on aika suuri. Mietin että rupeaisinko syömään sen alle 2000kcal/päivä? Kumminkin painonvartijoissa aikoinani sain syödä vain sen 1400 kcal. Ja saman verran kuulemma olis kalorit päivässä jos olisin xtravaganzassa.
Euroopan Keuhko
Klubiemäntä
tiistaina, 8. marraskuuta 2011 klo 20:45
Jos teet raskasta työtä etkä ole ihan pikkuinen kooltasi, niin 2400 kcal/pv kuulostaa erittäin passelilta kalorimäärältä. Ja jos olet 3 viikossa saanut 7 kg pois, niin painonpudotusvauhtisi näyttää olevan kerrassaan ihanteellinen, joten miksi ihmeessä pitäisi kalorimäärää pudottaa?
Kiloklubin painonhallintafilosofia on erilainen kuin Painonvartijoissa ja monissa muissa laihdutusohjelmissa: täällä pyritään rauhallista tahtia kestävään painonpudotukseen, koska nopeasti pudotetut kilot yleensä tulevat myös nopeasti takaisin ja korkojen kanssa. Lisätietoja esim.
tähän UKK-vastaukseen
linkitetyissä asiantuntijakommenteissa sekä artikkelissa
Kiloklubin toiminta-ajatus
.
Jada79
sunnuntaina, 15. tammikuuta 2012 klo 21:01
Hei! Kiitos vastauksesta! Joo olen isokokoinen ,tällä hetkellä 174cm ja painoa nyt 121 kiloa. Lähtöpaino 135-136 kiloa.Eli olen saanut pois nyt 15 kiloa
Liikuntani viikossa on 5 pv ja 1500 kaloria. Olen liikkunut tällä viikolla n.2500 kalorin verran. Sykemittaria ei vielä ole (hankinnassa) joten menen tämän kiloklubin kaloreiden mukaan. Sitä vain mietin että sitä mukaa kun kirjaan liikuntaani ,voiko tuo kalorimäärä mikä pitää syödä nousta sen mukaan jos liikun noinkin paljon? Onko tuo hyvä jos liikun enemmänkin? Rupeaako kroppani kasvattamaan lihasta vai tippuuko paino? Paino putosi aluksi mielestäni nopeasti ja joulukilotkin olen jo saanut pois( 1,5 kg) Nyt ehkä olen vain malttamaton kun ei paino tipukkaan enää yhtä nopeasti vaikka olen lisännyt liikuntaa. kalorit näyttää tällä hetkellä 2530 muistaakseni. En halua lihasmassaa enempää, vain että paino putoaisi
Euroopan Keuhko
Klubiemäntä
sunnuntaina, 15. tammikuuta 2012 klo 21:19
Hienostihan sulla menee! Älä hätäile, painonpudotuksessa tulee välillä hidastumia ja tasanteita. Mutta jos merkkaat liikuntasi liikuntapäiväkirjaan ja syöt ohjeiden mukaisesti, niin miinuskaloreilla menet koko ajan, eli ei kroppaasi oikein voi tulla mitään lisää, ei läskiä eikä kovin ihmeesti lihastakaan. (Lihasmassan kertyminen on aika yksilöllinen asia, mutta naisihmisillä harvemmin kasvaa mitään megamuskeleita ilman tosirankkoja treeniohjelmia ja kehonrakentajien erikoiskotkotuksia.)
Minkälaista liikuntaa harrastat? Kannattaa muistaa, että kun painoa on tuonkin verran, niin nivelet ovat juoksuissa ja hypyissä herkästi aikamoisella rasituksella – senkään takia ei kannata alussa hirveästi ahnehtia liikunnan kanssa, ettei riko paikkojaan. Liiku sen mukaan kuin hyvältä tuntuu ja pitkällä tähtäimellä. Liikuntaan niin kuin ruokailuunkin pätee se ajatus, että täällä ollaan opettelemassa sellaisia elämäntapoja, joita voi luontevasti noudattaa loppuikänsä.
Muistathan, että
liikunnat kannattaa merkata koko viikoksi kerrallaan
.
Jada79
sunnuntaina, 15. tammikuuta 2012 klo 23:57
Hei! Jumpassa käyn kerran viikossa,joka on mielestäni aika rankka.Lihakset tuon jumpan jälkeen kipeät muutaman päivän. Pitäisi varmaan venytellä paremmin. Hypyistä en yhtään tykkääkään, ja ohjaaja opastaakin olemaan hyppimättä jos siltä tuntuu. Sitten teen 2-3 kertaa viikossa koiran kanssa tunnin mittaisen lenkin joka on mielestäni keskiraskasta. Iso koira ja vetää välillä
Uimassa käyn kerran viikossa 40 min.vesijuoksua ,ja 30 min. uin rintaa. Tuon verran liikun viikossa + välillä voin käydä jossain ohjatussa zumba,bodycombat j.ne. Juu syön kaloreiden mukaisesti mutta harvemmin saan pallukoita vihreiksi
Mutta kalorimääristä pidän kiinni. Lipsahduksia (pizzaa) tulee syötyä silloin tällöin n. kerran viikossa. Mutta suon sen itselleni! Tämä kiloklubi on kyllä auttanut minua tässä laihduttamisessa valtavasti! Kiitos siitä varmastikkin kuuluu teille vetäjille
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Ulkonäkö
»
Vatsan muoto
tänään
kello 03:42
Vertaisryhmät
»
Verkkiksen laihdutusryhmä
tänään