Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Käyttöohjeet
> Kuinka saan oman henkilökohtaisen ruokaohjelman?
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Kuinka saan oman henkilökohtaisen ruokaohjelman?
öhtu
torstaina, 10. marraskuuta 2011 klo 11:15
Olisiko joku niin ystävällinen, että auttaisi minua? Olen ollut kiloklubissa jo kuukauden ajan ja paino ei ole tippunut oikeastaan yhtään. Aloituspainoni oli 73 kiloa ja nyt se on 70,7, olen 166 cm pitkä ja 52-vuotias. Olen syönyt päivässä 1500-1600 kcal , mutta paino ei ole tippunut paljoa, vaikka käyn sauvakävelyllä joka päivä ja viikossa 3 kertaa jumpassa( kahvakuula ja zumba). Voisiko joku asiantuntija auttaa minua? Minulla on kylläkin kilpirauhasen vajaatoiminta, mutta lääkityksellä pysyy kurissa. Auttakaa minua!
motivo
En enää koskaa, ikinä, milloinkaan laihduta!
torstaina, 10. marraskuuta 2011 klo 11:33
Hei
En osaa vastata otsikkosi kysymykseen, mutta painosihan tippunut juuri ihanteellista vauhtia.
zarlotta
torstaina, 10. marraskuuta 2011 klo 11:40
kans ihan samaa mieltä että paino on tippunut tosi hienosti
Pape
Klubiemäntä
torstaina, 10. marraskuuta 2011 klo 12:04
Mene ruokaosiossa kohtaan
selaa menuja
. Sieltä löydät useampia vaihtoehtoja joka päivä, koko päiväksi aamupalasta iltapalaan. Menut on laskettu valmiiksi sinun suosituskalorimäärällesi (joka voi olla suurempi kuin muualla olet ehkä tottunut).
Näitä menuja seuraamalla saat myös laatupallot riittävän suuren osan aikaa vihreiksi. Mukana menuissakin voi olla muutama keltainen tai jopa punainen pallo, koska onnistuneeseen viikkoon mahtuu 5-10 muuta kuin vihreää laatupalloa.
Lisäksi huomioi, että painosi on pudonnut kuukaudessa 2,3 kg eli erittäin hyvin. Tuosta tulee lähes 600 grammaa viikossa. Kiloklubissa opetellaan alusta asti sellaista syömistä jota voi jatkaa painonpudotusajan jälkeenkin, ja siksi alun pikapudotus (esim. kilo viikossa) jää useimmilla pois. Sen sijaan paino alkaa monilla pudota hiukan hitaampaa ja tasaisempaa vauhtia alusta alkaen, kuten sinullekin on käynyt.
Yksi syy vain "normaalivauhtiin" alusta alkaen on se, että olet jo lähes normaalipainoinen (painoindeksisi on 25,3). Kun pudotettavaa ei ole paljoa, vauhtikaan ei ole sama kuin suuria kilomääriä pudotettaessa. Eikä sen ole tarkoituskaan olla. Ohjelma laskee automaattisesti jokaiselle tavoitepudotuksen viikolle nykyisen painon perusteella.
Mitä vähemmän painaa, sitä pienempi on myös tavoitepudotus. Se on kiinteä, kaikille sama prosenttimäärä nykyisestä painosta. Normaalipainon lähellä tuo laskettu tavoitepudotus voi olla hyvinkin pieni.
Jatka suosituskalorimäärän mukaista syömistä ja tavoittele vihreitä laatupalloja. Sinulla ei ole mitään syytä huoleen vaan kannattaa jatkaa samaan malliin.
Sinun kannattaa tutustua myös ketjuun
Normaalipainoisen laihdutus
, koska olet jo hyvin lähellä sitä. Sieltä löytyy paljon keskustelua ja vinkkejä samasta aiheesta.
« Muokattu viimeksi: torstaina, 10. marraskuuta 2011 klo 12:15 muokkaaja: Pape »
pulloharja
Pysyvästi terveemmäksi, itsevarmemmaksi ja itseään rakastavaksi
torstaina, 10. marraskuuta 2011 klo 12:14
Noin lähellä normaalipainoa pudottaneena tuon verran painosta pois kuukaudessa on tosi paljon! Eli olet varmasti oivaltanut niitä sinulle sopivia juttuja joiden avulla se putoaa jatkossakin
Kun se minulla bmi 30 vaiheessa putosi noin -700g/vko maksimissaan, ja nyt bmi27 kohdalla ehkä n. -0,5kg viikko jos on oikein onnistunut syömisissään ja liikkumisissaan. Poikkeuksia toki aina. Hätäilemällä ei tuu ku... mites se sanonta meni
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Ulkonäkö
»
Vatsan muoto
tänään
kello 03:42
Vertaisryhmät
»
Verkkiksen laihdutusryhmä
tänään