Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Käyttöohjeet
> Herkkupallosta
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Herkkupallosta
Sivu:
1
2
3
4
...
19
20
21
22
>
annahoo
keskiviikkona, 17. tammikuuta 2007 klo 20:10
Heippa kaikille!
Toivoisin, että ohjelma sallisi yhden herkuttelupäivän. Tai voihan sellaisen pitää, mutta pallukka menee punaiseksi, vaikka olisi kaikkina muina päivinä pidättäytynyt herkuista.
Kaiken kaikkiaan olen kuitenkin Kiloklubin ohjelmaan tykästynyt ja toivon, että olen marraskuussa tavoitepainossani. Tsemppiä ja iloista tammikuuta kaikille toivottelee Annahoo
ibid
En muista, ei tapahtunut, ei tarvitse hävetä.
torstaina, 18. tammikuuta 2007 klo 11:24
Mielestäni on hyvä, etteivät pallurat tunne armoa :twisted:
Herkkupäivät ovat herkkupäiviä (jos sellaisia pitää) ja sen pitää näkyä ohjelman palautteessa. Jos ohjelma "sallii" yhden herkkupäivän vihreillä palloilla, voi ikäänkuin pitää vielä toisen, koska pallot ovat punaisella vain yhtenä päivänä viikossa... :roll:
Itse en merkkaa mitään yhtenä päivänä viikossa. Pyrin kuitenkin silloinkin syömään järkevästi ja l
isäämään siihen päälle
mitä sitten tuleekin syötyä. Eli pyrin siihen, etten pihistele oikeasta ruuasta. Ja nämä päivät pallurat huutaa kuolemaa lähinnä tuon alkon osalta.
Periaatteessa vihaan "herkkupäivä" -sanaa. Ikäänkuin herkkupäivä olisi joku yksi päivä jolloin voin sallia itselleni sitä mitä haluan. Ja loput päivät kituuttelen jollain kuurilla. Tavoitteenani on kokonaisvaltainen elämäntapojen muutos ja tuollainen "herkkupäiväajattelu" ei mielestäni sovi siihen.
Itse kun alkoa useimmiten nautin kerran viikossa, tiedän palluroiden olevan punaisella. Mielestäni tämä ei kuitenkaan rinnastu karkinsyöntiherkkupäiviin: Alkon juominen on huono tapa, mutta ei liitoksissa ruokailutottumuksiini. Pidän sitä rinnakkaisena tupakanpoltolleni: muutamia menee viikossa. Karkin syöminen puolestaan on liitoksissa ruokailutottumuksiin, ja silloin pitäisi päästä eroon "herkkupäiväajattelusta". Herkkujen syömisen pitäisi (poislukien juhlapäivät) olla sen verran kohtuudessa, ettei pallurat huuda kuolemaa. Hiukan keltaista ehkä.
Toki alkokin kerryttää kaloreita ja sitä myöten takapuoli leviää. Ja elämäntapamuutostahan minä saarnaan. Pyrin kuitenkin ottamaan asian kerrallaan: Liikunta on saatu haltuun, nyt pistetään ruokailu kuntoon. Sitten seuraa viimeistenkin tupakoiden karistus ja alkon vähentäminen. Tipattomaksi minusta ei liene
ops:
Eli mikä oli ibidin kanta? Sekosin jo itsekin.
Alko on parempi kuin karkki
? Ei.... Uuh.. Olen ihan pyörällä päästäni. :roll:
Patrik Borg
Asiantuntija
torstaina, 18. tammikuuta 2007 klo 11:51
ibid
Eli mikä oli ibidin kanta? Sekosin jo itsekin.
Oli mikä oli, niin olen pitkälti samaa mieltä. Herkkujen laatupallukka sallii joka päivä jonkin verran herkkuja - jos niitä haluaa sydä runsaasti niin punainen pallukka kertoo vain että nyt sitä tuli reilusti. Ja jos niitä punaisia alkaa olemaan enemmän niin se on ongelma - yksi kerta viikossa ei kuitenkaan ole ongelma eikä yleensä parikaan jos muut pallukat on enimmäkseen vihreällä.
http://patrikborg.fi
,
http://patrikborg.blogspot.com
Vesimittari
Kaikki on mahdollista. Ainakin melkein..
perjantaina, 16. tammikuuta 2009 klo 12:16
.. niin. Eikö ketään muuta ärsytä se, että asiantuntijatkin sanoo, että herkkuja saa syödä vaikka laihduttaakin, kunhan tarkkailee herkkupalluraa, mutta sitten se pallura kuitenkin menee todella pienestäkin herkkumäärästä punaiselle. Eihän tuohon voi lätkäistä edes 100g irtokarkkipussukkaa tai yhtä jäätelöä kun menee heti punaiseksi (suklaata inhoan ylitse kaiken). Nimim. Kyllästynyt jo yhdellä vaivaisella tikkarilla herkutteluun..
Muoks. En esim. tällä viikolla ole syönyt mitään herkkuja ja olisin tänään tahtonut juhlistaa viikonloppua, mutta into loppu täysin. Parista karkista (jolloin pallura ei mene keltaiseksi) kun ei tule kun kiukkuiseksi sanon minä! Tänään kaksi viikkoa laiharia takana muutes. Ärsytys maksimus.
« Muokattu viimeksi: perjantaina, 16. tammikuuta 2009 klo 12:18 muokkaaja: Vesimittari »
MiaMaria
perjantaina, 16. tammikuuta 2009 klo 12:18
Minä en ehdi edes karkkeihin asti, kun jos juon soijamaitoa kahvin kanssa ja sokeritonta karpalomehua aamiaiseksi, niin johan punastuu...
Johna
perjantaina, 16. tammikuuta 2009 klo 12:21
Ne pallukatkan kertovat vain, että tietty juttu ei ole erityisen suositeltavaa. Jo vihreä-keltainen rivi on hyvä - ei joka päivä tarvitsekaan päästä täydelliseen tulokseen.
Tietysti on tavallaan hyvä, että pallukoiden värin muuttuminen ohjaa syömistä, mutta eikös silloin oikean syömisen motiivi ole vähän väärä? Ideaalia olisi, että oppisi syömään ihan oman itsensä vuoksi - ei pallukoiden takia - ja ottaisi ne värit ennemminkin sellaisena ohjenuorana ja tietona siitä, kuinka syömisen kanssa menee.
Huonon kunnon paras puoli: se kohoaa tosi nopeasti.
Zartsa
perjantaina, 16. tammikuuta 2009 klo 12:23
eikös se herkkupallukan punastuminen oo ihan siitäkin kiinni mitä kaikkea muuta on syönyt sinä päivänä..? jos syö oikeaa ruokaa ja terveellisesti aamupalat + välipalat.. niin sillon herkkupallukka antaa enemmän periksi
tai näin mä olen huomannut..
*tupu56*
perjantaina, 16. tammikuuta 2009 klo 12:24
Siinähän se on sillä pyritään vähentämään herkkujen syöntiä suuria määriä!
onhan sellaisikin herkkuja mitkä ei ole korkea energisiä,joita voi huoletta syödä pikkusen enemmänkin!
Sokeri on se joka on pahasta!
Jäätelöistä valita ne hiukan kevyemmät! ja karkkia vaan sen verran kun pallukka antaa myöten kuitenkin tämä on rentoa painon hallintaa,sillä pyritään karsimaan huonoja ruoka tottumuksia ja parantamaan ruuan laatua ja terveellisyyttä!
Kyllähän se harmittaa tietysti,silti herkkuja hillitysti ja täyspainoista ruokaaa enemmän!
Henne
Klubiemäntä
perjantaina, 16. tammikuuta 2009 klo 12:27
Kyllä herkkupallura mielestäni ihan hyvin sietää vihreänäkin pysymisen: toissapäivänä söin 2 Alpen light myslipatukkaa eikä herjannut mitään...
Täältä löydät jumppablogini:
http://jumppaa.blogspot.com
ja ruokablogini:
http://jumppaaruokablogi.blogspot.com/
ibid
En muista, ei tapahtunut, ei tarvitse hävetä.
perjantaina, 16. tammikuuta 2009 klo 12:32
Onko sillä niin väliä, jos herkkupallo on joskus jopa punainen? Eihän se nyt ole mikään maailmanloppu sentään, sehän ainoastaan kertoo, ettei se päivä ollut ihan niin hyvä kuin olisi voinut olla. Sellaisia päiviä tulee kyllä.
Sivu:
1
2
3
4
...
19
20
21
22
>
Sivun alkuun