Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Käyttöohjeet
> Helpot ja haastavat pallot
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Helpot ja haastavat pallot
Sivu:
<
1
2
3
4
5
Zami
Vähemmän on enemmän.
torstaina, 31. maaliskuuta 2011 klo 12:15
Herkkupallo on tietysti helpoin vihreä, sehän on vihreä jo lähtötilanteessa ja pysyy sellaisena kun ei syö herkkuja eikä juo makeita tai alkoholia. Se on minulla aina vihreä, mitä nyt joskus perjantiasin tai lauantaisin voi vaihtaa väriä.
Kasvispallon saa myös helposti vihreäksi, syö vain riittävästi kasviksia tai hedelmiä, se on minnulla vihreänä lähes joka päivä, myös viikonloppuisin.
Kuitupallonkin saa kohtuudella vihreäksi. Joskus kalorit ei kestä enään illalla viljatuotteita, eikä jaksa syödä määrättömästi hedelmiä, niin silloin voi jäädä keltaiseksi. Aika harvoin on nykyisin ollu muuta kuin vihreä.
Minulle energiapallo on ylivoimaisesti vaikein vihreä. Aika usein on liian vähän rasvaa, joskus mutta todella harvoin liian paljon rasvaa, joskus on väärää rasvaa ja joskus liian vähän proteinia.
Viimeviikkoina olen saanut yleensä pelkkiä vihreitä maanataista torsataihin ja sitten perjantaille, lauantaille ja sunnuntaille tulee muutama muun värinen pallo.
Jonkinverran kyllä kritisoisin pallojen väritoimintaa. Ei kai huonoa rasvaa syödä hyväksi lisäämällä hyvää rasvaa? Onko kaksi pientä kevytsiideriä pahempi herkkujuoma, kuin kuin puolen litran pullo kirkasta?
Kaipaisin viidenneksi palloksi kaloripalloa, joka olisi vihreä kaloreiden ollessa tavoitteen tutumassa ja muuttuisi punaiseksi jos mennään selvästi alle tai selvästi yli.
Johna
torstaina, 31. maaliskuuta 2011 klo 20:27
torstaina, 31. maaliskuuta 2011 klo 12:15
Zami kirjoitti
:
Ei kai huonoa rasvaa syödä hyväksi lisäämällä hyvää rasvaa?
Tavallaan kyllä, sillä ei ole hyvää ja huonoa rasvaa: on tyydyttymättömiä ja tyydyttyneitä rasvahappoja, joita kumpiakin keho tarvitsee. Niiden määrän keskinäinen suhde on olennaista terveyden kannalta.
Huonon kunnon paras puoli: se kohoaa tosi nopeasti.
Tiitulis
torstaina, 31. maaliskuuta 2011 klo 21:14
Minulla vaikein pallo on kai kuitupallo ja toinen se kasvispallo kai.Kuoituna en oikeestaan muuta syo kun leipaa ja sita pitaa syoda aika lailla saadakseen pallon vihertamaan.
Toiseksi vaikein on nyt se kasvipallo .Syon yleensa ruuan kanssa salaattia ja valipaloiksi hedelmia ,mutta niittenkin syominen vaatii viela harjotusta enemman.
Tossa kuitupallossa tosiaan on se etta ,pahkinoista tai puuroista en erityisemmin valita ja niita tulee harvoin syotya.Just noissa missa on kuitua enimmakseen.
Milla-Riikka
" Viimeinen kortti ei ole vielä pelattu "
torstaina, 31. maaliskuuta 2011 klo 22:20
helpoin on herkkupallo noin yleensä, mutta heikkoja hetkiä tulee senkin kohdalla, jolloin se muuttuu vaikeaksi. Helpoimpia ovat kasvis ja kuitu, mutta sitten energiapallero on aina tuottanut minulle ongelmia, mutta tänäänkin se keltainen ja olen siihen tyytyväinen.
arpoja
Vähän sellainen omien polkujen kulkija
torstaina, 31. maaliskuuta 2011 klo 23:28
Mun vakirivi on tällä hetkellä tämmöinen:
Vaikea sanoa kumpi on haastavampi...
Kuidun saisin helposti vihreäksi kikkailemalla (johon en nyt suostu alentumaan
), samoin rasvapallon viherryttämiseen kyllä tietoa löytyy.. Mutta kun tuo kreikkalainen, kunnon kermajuusto, ja kahvi aidolla kermalla vaan on niin hyvää...
... asiaa tarkoin harkittuani luulen, että haasteellisin rehellisin keinoin (= ei lesekikkailuja
) on kuitupallo.
Helpoin taas on alusta asti ollut herkkupallo
Sivu:
<
1
2
3
4
5
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut