maanantaina, 24. tammikuuta 2011 klo 13:36 pipsapossu kirjoitti:Itse suosittelisin, että ruokien lopulliset määrät kannattaisi merkitä vasta ruokailujen jälkeen. Tällöin tulisi syötyä niin paljon, että nälkä lähtee ja tulee kylläiseksi eikä niin paljon kun on etukäteen päättänyt. Aamulla kun ei voi tietää kuinka kova nälkä esim. päivällisaikaan tulee olemaan. Itselläni ainakin etukäteen päättämiset lisäsivät mielitekoja iltaisin, kun halu uhmata (itse luomiani) sääntöjä nosti päätään.Meitä on moneksi. Jos syö vain sen verran, että nälkä lähtee, jäävät päivän kalorit helposti liian alas. Ennakkoon merkkaamalla varmistaa, että tulee syötyä riittävästi.
Itse suosittelisin, että ruokien lopulliset määrät kannattaisi merkitä vasta ruokailujen jälkeen. Tällöin tulisi syötyä niin paljon, että nälkä lähtee ja tulee kylläiseksi eikä niin paljon kun on etukäteen päättänyt. Aamulla kun ei voi tietää kuinka kova nälkä esim. päivällisaikaan tulee olemaan. Itselläni ainakin etukäteen päättämiset lisäsivät mielitekoja iltaisin, kun halu uhmata (itse luomiani) sääntöjä nosti päätään.