Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Käyttöohjeet
> - 1kg/vk, miten mahdollista?
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
- 1kg/vk, miten mahdollista?
Sivu:
1
2
3
4
>
karkkie
torstaina, 3. helmikuuta 2011 klo 14:33
Tuntuu etten millään laihdu, vaikka olen lisännyt liikuntaa ja vähentänyt kalorimäärää vähän 1000 kcal:n alapuolelle.
Olen kohta 20 vuotias 173,5 cm pitkä tyttö ja painan 76kg eli painoindeksini on hiukan yläpainon puolella (BMI 25.4). Haluaisin mahtua taas vanhoihin housuihini ja näyttää hyvältä rannalla (miten päästinkään itseni lihomaan vuodessa yli 10kg.....), mutta tuloksia ei vain tule! Mistä voisi johtua? Ja miten olisi mahdollista laihtua 1 kilo viikossa niin, että olisin taas tavoite painossani kesäkuussa
) Ja mielellään tuo 1 kilo olisi rasvaa eikä lihasta...
Kauan suunnilleen menee, että tuloksia alkaisi näkymään? Nimittäin ei vieläkään tuloksia ja kuukauden verran jo urheillut enemmän ja syönyt vähemmän.. Alkaa masentaa tämä ettei mitään tuloksia näy..
Lady Deytheur
torstaina, 3. helmikuuta 2011 klo 14:37
Ihan ensimmäinen kysymys: jos olet Kiloklubissa, miksi olet vähentänyt kalorimääräsi alle 1000 kcal:n per päivä? Miksi et noudata Kiloklubin suosittelemaa kalorimäärää?
Nöppöskä
Sanoitko sika?!? Sulle se on HERRA Sika!
torstaina, 3. helmikuuta 2011 klo 14:39
Jos yrität 1000 kalorilla per päivä elää, niin valitettavasti se ei ole läskiä jota häviää, vaan tuhoat kyllä lihastakin. Mitä suositus sanoo?
Valitettavasti kroppa ei useinkaan toimi niin matemaattisesti kuin sen haluaisi toimivan.
*tupu56*
torstaina, 3. helmikuuta 2011 klo 14:59
Komppaan edellisiä vastaajia,ja lisään vielä että ei nykyään koiteta edes kitukuureilla laihtua koska siinä todellisuudessa keräät nestettä kehoosi ja tosiaan ne lihakset kyllä häipyy,kiloklubi on foorumi missä opetellaan syömään oikein ja terveellisesti,suositusten mukaan,mitään ei voikkaan tapahtua kun syöt liian vähän ja puutteellisesti,kyllä kk,ssa on mahdollista kilon viikossa laihtua mutta ei noilla sapuskamäärillä,täällä alin suositeltu kaloritaso on 1500kcal ja se on sellaisele joka ei ees liiku minnekkään siis pyörätuolissa istuva,mikä onkaan suosituksesi ja arkiaktiivisuustasosi,jos urheilet ja liikut paljon arkiaktiivisuustasosi kasvaa sitä myöten myös suosituskalorit,ei pelkkä liikunta laihduta,vaan laadukas syöminen ja tarpeeksi!
Kehon liikkeistä ei tiedä ei voi ennustaa paljonko laihdun ja mikä on se päivä kun olen juuri sen painoinen!
Lueppa kiloklubin ABC ja artikkeleita syömisestä kalorimääristä!
Liikkuvalle tuon pituselle naiselle tulee väkisin 1800kcal per päivä ja arkiaktiviisuudeksi 2 sitten ollaan aika lähellä totuutta!
SIT laatupallot vihreiksi,suuosituskalorit täyteen ja vajeet tasan että se on suositusvajeen kanssa samalla linjalla alle 1000kcal per päivä,sit voit odottaa että vaaka liikahtaa alakanttiin,ensin putoo nesteet ja sit alkaa sulann läski
proteiinipitoisuuden pitämisinen on täällä helppoa sillä laatupallot valvoo proteiinesi saantia!
Suositus pudotus on noin -500-800g viikko,sekin on ihan hyvä mitä hitaammin se paino putoo niin herkemmin se tulee takaisin kun syö terveellisesti!
jäävi
torstaina, 3. helmikuuta 2011 klo 15:06
''ja se on sellaisele joka ei ees liiku minnekkään siis pyörätuolissa istuva''
Et varmaankaan tarkoittanut tätä vähättelynä, mutta korjaanpa kumminkin, että kyllä moni pyörätuolissakin istuva liikkuu ja kuntoilee. Esim. itselläni on aktiivisuustaso 1, jolla suositus on 1500kcal. Lisään viikon kuntoilut mukaan ja suositus pompsahtaa 1741kaloriin. Liikuntaa tulee viikossa 2756kalorin edestä.
Teen siis sitten kaikkea sitä mihin pystyn, koska haluan olla aktiivinen.
Noin muuten olen kyllä muiden kanssa samaa mieltä. Tarkoituksellisesti alle 1000 kalorin syöminen ei todellakaan ole kiloklubin tarkoitus, eikä niin pitäisi kenenkään toimia. Säästöliekielle siinä keho menee, paino ei laske - tai jos laskee, se on lihasta mikä lähtee.
karkkie
torstaina, 3. helmikuuta 2011 klo 17:30
Tiedän olen vielä tyhmä tässä laihdutuksessa ja tiedän ettenen vielä ole oikein perehtynyt tähän kiloklubin tarkoitukseen.. olen vain katsellut tuota kalorimäärää sokeasti ja toivonut laihtumista..
Teidän neuvoista tiedän, että minun täytyy syödä yli 1000 kcal, joten täytyy ruveta syömään isompia annoksia vaikkei maha niitä vetäisikään alas..
Oon miettinyt tuota karppaamista.. onko kukaan kokeillut? Siinä tarkoituksena on vähä hiilihydraattinen syöminen muttei nälissään eläminen.. Onko toiminut ja miten helppoa on luopua esim pastasta, riisista tai leivästä?
Tajusin että enemmän urheilua eikä vähemmän syömistä.. Toivotaan että keho poistuisi säästöliekiltä pian ja laihtuminen alkaisi!
Olen vain niin malttamaton noissa tuloksissa ja luultavasti se ajoi minut tähän alle 1000 kcal ruokailuun..
Dusha
Läpi vaikka harmaan kiven!
torstaina, 3. helmikuuta 2011 klo 17:34
Mie oon nyt pitkän kaavan kautta oppinut, ettei kannata olla malttamaton tuloksissa. Tällä hetkellä karppaan, ei ole kiire mihinkään, eikä tee niin yhtään mieli leipää, pastaa yms roskaa, tosin johtunee siitä että pastat, perunat ja riisit olen jo yli vuosi sitten jättänyt ruokavaliosta kokonaan pois
Mutta kannattaa siunkin nyt alkaa syödä terveellisesti, tarpeeksi kaloreita, joko kiloklubin ohjeilla tai jos haluat karpata niin perehtyä aiheeseen ensin, ja sitten sopivasti liikuntaa, ja kyllä se siitä
http://happyhoglet.blogspot.com/
karkkie
torstaina, 3. helmikuuta 2011 klo 17:38
Kiitos tiedosta!
Nyt vaan kalorimäärät kasvuun ja toivomaan että keho tottuisi siihen nopeasti ja laihtuminen alkaisi
Täytyy kyllä miettiä vielä tuota karppaamista, mutta aluks taidan ensin perehtyä kiloklubin ohjeisiin ja katson sitten myöhemmin kokeilenko vai en.. Karppaamisestahan on monelle tullut ihan elämän tapa ja mä en tiedä pystyisinkö luopumaan pastasta.. En ainakaan vielä kun olen opiskelija ja rahat eivät oiken muuhun riitä
Jouir
Burn, baby burn
torstaina, 3. helmikuuta 2011 klo 17:43
"Teidän neuvoista tiedän, että minun täytyy syödä yli 1000 kcal, joten täytyy ruveta syömään isompia annoksia vaikkei maha niitä vetäisikään alas.."
Jep jep jep kenties isompia annoksia, mutta samalla pitäen huolta ruuan terveellisyydestä.
Ensimmäisenä kuukautena tarkkailin itse syömisiäni kiloklubi-pallojen avulla. Nyt en enää vaivaudu kirjaamaan ylös jokaista suupalaa, sillä tiedän omat rajat ja suositukset ilman palluroita
EHKÄ.
Mutta siis, pointtina se että kannattaa tsekkailla niitä palloja.
Keep goin´...
karkkie
torstaina, 3. helmikuuta 2011 klo 17:45
Jäävi muuten mitä teet kun urheilet? Itselläni viime viikon saldoksi tuli 2640 liikunnalla kulutettua kaloria.. Ja kävin 5 kertaa sillä viikolla jumpassa plus kävelin matkat jumppa paikalle ja takaisin kotiin. Tällä viikolla ei yhtään kun olen ollut kuumeessa ( en halua mitään sydänlihas tulehdusta menemällä kipeenä urheilemaan).
Olen ajatellut että vähentäisin jumpassa käyntiä 3 kertaan viikossa, mutta lisäisin salikertoja 2 ja lenkkikertoja 2 yhteen viikkoon
Saisin vähän monipuolisempaa urheilua ja lihakset pääsisivät kasvamaan
Sivu:
1
2
3
4
>
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Vertaisryhmät
»