Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Arjen pulinat
> Yllättäviä seurauksia painonpudotuksesta
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Yllättäviä seurauksia painonpudotuksesta
Sivu:
1
2
3
>
Zami
Vähemmän on enemmän.
tiistaina, 19. heinäkuuta 2011 klo 09:01
Kun paino alkoi laskea, niin ensimmäiset selvät merkit oli esimerkiksi se että vyötä käyttäessä sai siirtyä seuraavaan reikkään ja kohta koko vyö piti vaihtaa vuosia sitten lyhyksi jääneeseen. Pikkuhiljaa vaatteet jäi suuriksi ja joutuin hankkimaan uusia jne.
Mutta minut kyllä yllätti se että jalatkin laihtuu
Kengän koko on pienentynyt varmaan yli numerolla. Vedin tuossa hiljattain jalkaani viime kesänä ostetut juhlakengät ja nehän oli aivan järkyttävän suuret.
Keväällä ostin uudet juoksulenkkari ja ne oli ehkä aavistuksen jopa tiukat, mutta nyt olen huomannut että nekin alkaa olla vähän väljät. Ehkä siitä syystä ovat alkaneet pitkillä lenkeillä hieman hiertämään. Kohta alkaa kelit viilenemään ja saa vetää paksumpaa sukkaa jalkaan
Veea
Taistelu kiusausta vastaan on ainoa tilanne, jossa häviäminen on hauskempaa kuin voittaminen.
tiistaina, 19. heinäkuuta 2011 klo 09:35
Hienoa!
Mulle tuli samantien mieleen Pulmuset-sarjan Al Bundyn ura kenkäkauppiaana, kun lihavat naiset tulivat ostamaan liian pieniä kenkiä!
OmppuMassu
tiistaina, 19. heinäkuuta 2011 klo 10:18
Mukava kuulla, että jollekin muulle on käynyt samalla tavalla! Mä jo luulin, että kuvittelen, että jalat on laihtuneet. Mulla kun on vielä tilanne se, että painoa ei ole lähtenyt, mutta senttejä kylläkin. Talvella ihmettelin, miten edellisenä talvena ostetut monot on yllättäen ruenneet hankaamaan. Kesän tultua taas ihmettelin, että miten mun kaikki korkokengät tippuu jalasta. Ja sit kokeilin kaupassa kenkiä, niin älysin, että mullehan menee kokoa pienemmät kengät!
Siinä oli ihmettelemistä kerrakseen. Toisaalta myös harmittaa, kun vanhoilla korkkareilla ei enää pysty kävelemään, ne lonksuu ja hankaa niin pahasti vaikka laittais pohjalliset.
Naamis
Oon kaunis ja iso ja pystyn sen myöntämään: mää syön tänään!
keskiviikkona, 20. heinäkuuta 2011 klo 09:58
Minullakin jalat ovat mystisesti kutistuneet ainakin puoli kokoa. Vanhat luottokorkkarit meinaavat nyt hangata, kun eivät enää istukaan samalla tavalla :|
Omppuli, kokeile korkkareihin semmoisia nahkaisia/mokkaisia läpysköjä, ne siis tungetaan sinne "kuppiin" ja estävät jalkaa nousemasta. Minulla on monissa korkkareissa tuommoiset, koska toinen jalka on muutenkin pienempi kuin toinen ja toinen kenkä on melkein aina vähän liian iso
OmppuMassu
keskiviikkona, 20. heinäkuuta 2011 klo 10:02
Ai siis sinne kantakuppiin? Pitääpä kokeilla! Mulla on nimittäin tällä hetkellä yksissä korkkareissa kahdet pohjalliset ja vielä pitäis olla kolmannet, että olisivat sopivat!
Radamsa
Dance like nobody's watching!
keskiviikkona, 20. heinäkuuta 2011 klo 10:04
Tuttua tuo jalkojen koon muutos lihomisen ja laihtumisen myötä täälläkin. Kumma juttu, ja samalla ärsyttävä, kun pelkään kaikkien ihanien korkkareiden jäävän isoksi :/
Muita melko yllättäviä seurauksia painonpudotuksesta:
- Pyöräilykypärän remmiä piti kiristää useampi sentti (ai mikä kaksoisleuka??
)
- Aiemmalla laihdutuskerralla etukäteen ostettu ylioppilaslakki oli varsinaisena juhlapäivänä vähän liian iso. Siis LAKKI!
Kevyempänä keskikesään! Välitavoite 75 kg ennen juhannusta. (BMI 37.7 8/2010)
Zami
Vähemmän on enemmän.
keskiviikkona, 20. heinäkuuta 2011 klo 10:16
Radamsan viestistä tulikin mieleeni että lapsen mopokypärä oli talven aikana muuttunut melkein minulle sopivaksi, vaikka oli viimekesänä ihan liian pieni
Ei uskoisi että päästäkin lähtee niin paljon läskiä
Bostonpulla
keskiviikkona, 20. heinäkuuta 2011 klo 10:23
Miten teillä on käynyt sormuksille? Vihkisormukset eivät nimittäin mahdu ja toiveissa olisi sormienkin kutistuminen.
Zami
Vähemmän on enemmän.
keskiviikkona, 20. heinäkuuta 2011 klo 10:30
Mulla oli sormukset puolisen vuotta pois käytöstä, kun eivät enään mahtuneet, mutta nyt ne on taas mahtuneet pitkään, eikä ole enää kiristänyt edes silloin kun on kädet turvoksissa.
Onneksi ei tullu suurennettua niitä, vaikka se oli jo tehtävälistalla ennen kiloklubiin liittymistä.
Naamis
Oon kaunis ja iso ja pystyn sen myöntämään: mää syön tänään!
keskiviikkona, 20. heinäkuuta 2011 klo 10:32
Omppuli, juu sinne kantakuppiin
Sormuksille on käynyt huonosti, olen nyt ainakin 15kg kevyempi kuin 3 vuotta sitten hääpäivänäni, joten sormukset tippuvat nyt :|
Sivu:
1
2
3
>
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Vertaisryhmät
»
Verkkiksen laihdutusryhmä
tänään