Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Arjen pulinat
> Vuodenaika jolloin laihdut parhaiten
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Vuodenaika jolloin laihdut parhaiten
Sivu:
1
2
3
>
kevättyttö
keskiviikkona, 9. helmikuuta 2011 klo 09:12
Olen notkunut täällä kiloklubissa jo useamman vuoden ja tehnyt tätä elämäntapamuutosta.Täällä on niin mukava meininki ja kiva ilmapiiri etten malta jättää tätä...ja eipä sillä,kilojakin löytyy vielä pudotettavaksi joten aihetta on olla mukana!
Olen huomannut tässä vuosien varrella että painolukemani,joka tahtoo pysyä varsin vakaasti samoissa lukemissa,on kuitenkin aina näin keväisin notkahtanut alaspäin elikä minun on helpompi laihtuá/kaventua keväisin.
Tykkään kovasti syksystä ja ajasta jolloin alkaa ihanasti hämärtyä ulkona,mutta painon pudotuksen kannalta kevät aurinko näyttää vaikuttavan minuun positiivisesti.Olen jopa miettinyt olisiko tällä ihan oikeasti tekemistä valon saannin kanssa;aivoni ehkä tarvitsevat pitkän talven jälkeen enemmän valoa.Kesä ja talvi aikaan painoni tahtoo,ikävä kyllä,junnata ja pysyä samoissa lukemissa mutta kun siis tuo kevät aurinko koittaa niin se näkyy vaa`an lukemissa.Onko muilla tälläisiä kokemuksia?
Chili-87
keskiviikkona, 9. helmikuuta 2011 klo 09:47
Syksy taas on sitten minulle energistä aikaa, saatan lenkkeillä tuntikausia ihanan kirpakassa syysilmassa, tekee mieli liikkua ja olla ulkona. ja liikunta tekee minulla sen ettei tee mieli syödä, tai siis mässätä mtään ylimääräistä joten paino tippuu helpommin. kevät kyllä piristää minulla mieltä mutta minusta tuntuu ettei yleensä painoon vaikuta mitenkään. mut minä oonki sellanen et inhoon märkää loskaa, mieluummin esim lenkkeilen kovilla pakkasilla kun sitten kun mittari alkaa olla nollassa, eli helposti jämähdän sisälle kun pienten lasten ja hankalien työaikojen vuoksi ei aina kerkeä/ raski jättää lapsia hoitoon et lähtis vielä uimaan tai salille jne.. ja loskassa rämpiminen pulkan/rattaiden kanssa... no thanks.
anue
keskiviikkona, 9. helmikuuta 2011 klo 10:12
Mielenkiintoinen aihe! Minulla on selkeitä vuodenaikavaihteluita painon kehittymisessä. Keväisin tulee yleensä oltua tiukalla dieetillä, mutta vaa'an lukemat eivät silloin juuri muutu. Kesällä turpoan kuin pullataikina vaikka syön maltillisesti ja harrastan liikuntaa useita tunteja joka päivä. Saan ilmeisesti energiaa auringosta
Syksyllä paino lähtee tiukkaan laskuun, vaikka en tekisi mitään asian eteen. Lämpötilan tippuessa pakkasen puolelle paino kuitenkin jämähtää paikoilleen.
Eri vuodenaikoihin ajoittuvat juhlat ja lomat selittävät osittain tuota rytmiä, mutta esim. tätä tyypillistä alkuvuoden painonjumitusta ei varmasti voi kokonaan selittää runebergintortulla ja laskaisipullilla, kun niitä kuluu yleensä se 1/ vuosi.
Marlis67
keskiviikkona, 9. helmikuuta 2011 klo 10:22
Mulla loppusyksy/alkutalvi on pahin.... hiilarihimo iskee pimeinä aikoina selvästi....
Kesä on helpointa aikaa, ihania kasviksia saatavana ja jos lämmintä, ei niin nälkäkään....
Chott
keskiviikkona, 9. helmikuuta 2011 klo 10:39
Jaahas, täälläkin jos jotain tapahtuu niin yleensä keväällä. Kesät ovat menneet rankalla työtahdilla johon kuuluu tietty sitten rankat huvit, vedetään 12h työpäiviä ja sitten otetaan päivän vajeet kiinni hyvällä ruualla ja juomalla. Kesän jälkeen on yleensä +/-0 tilanne, mutta kroppa on kiinteä kiitos fyysisen duunin. Syksyllä/alkutalvesta alkaa ilmestyä näitä illanistujaisia, loskakelejä ja muuta mukavaa josta seuraa se ainainen lörpsähtäminen
Uudenvuoden jälkeen kaikilla muillakin on motivaatio korkealla niin tapaamiset kavereidenkin kanssa vaihtuvat viini-illoista kuntosaleille ja lenkkipoluille. Loppukevään ja alkukesän piknik-kausi syö taasen sitten kevään kuntoilun tuloksia hieman.
anue
torstaina, 10. helmikuuta 2011 klo 14:02
Kylläpäs tämä asia jäi kiusaamaan. Olen tässä nyt melkein vuorokauden ympäri pähkäillyt ja googlettanut ja päätynyt siihen, että ainakin itselläni taitaa suurin vuodenaikavaihteluita aiheuttava tekijä olla kortisoli. Tai siis kortisolin eritys ei taida olla suoranaisesti vuodenajoista riippuvainen, mutta minun elintavoillani kortisolitaso taitaa olla laihtumisen kannalta riittävän alhaalla vain syksyllä.
arpoja
Vähän sellainen omien polkujen kulkija
perjantaina, 25. helmikuuta 2011 klo 00:58
No en ainakaan talvella!
Kun asiaa mietin, niin aina olen laihduttanut joko keväällä tai syksyllä, lyhyitä pätkiä.
Nyt taas tökkii pahemmin milloin mistäkin syystä, ja luulen että yksi taustalla vaikuttava tekijä on jo marraskuusta alkaneet pakkaset.
Kesällä en ole laihduttanut vielä koskaan, joten suurella mielenkiinnolla ensi kesää odottelen
beautiful
Walk my shoes, just to see What it’s like, to be me
perjantaina, 25. helmikuuta 2011 klo 07:37
kevään loppu (kun ei ole enää sitä loskaa) ja kesä, ehdottomasti! olen kyllä aina ollut ns syksyihminen, mutta näin ajateltuna keväällä aloitan teiden sulettua enemmän lenkkeilemään,pyöräilemään ja sitten rullaluistelemaan. liikun koko kesän paljon ja olen ulkona koko ajan lasten kanssa.
sama meno jatkuu koko kesän sinne asti kunnes tulee sitten pimeää,märkää ja alkaa pakastumaan,tiet liukastuu jne.
kesäisin myös syön automaattisesti kevyesti, tykkään salaateista ja tuoreista marjoista, syön herneitä,mansikoita ym, grillatessa maissia,kanaa ja kalaa, en siis syö makkaraa tai lihaa (vaikkei liha lihotakaan, en sitä sano). kesällä en myöskään juo niin paljoa kahvia, eli ei tule "pullahoukutuksiakaan"
Viltsu84
perjantaina, 25. helmikuuta 2011 klo 10:00
Mä en ole kylläkään laihduttanut kun vasta vuoden nyt juurikin mut viime keväänä mulla paino putos sen minkä putos ja sit on junnannu paikallaan. Voi olla tietysti muitakin syitä, mut toivotaan nyt että tänä keväänä lähtis vaikka sama kilomäärä tai vaikka puolet vähemmänki niin ois kyllä kiva.
Pullapallo
Karpaten kevyeksi
perjantaina, 25. helmikuuta 2011 klo 12:27
Ehdottomasti kesä. Silloin on niin paljon kaikkea muuta, ettei ehdi ruokapöydässä istua. Lisäksi kuuma ilma vie ruokahalut.
Ensi kesänä pitää kyllä tsempata sapuskojen kanssa, ettei syksyllä ole pelkät luut jäljellä...
-20kg/5kk www.karppaus.info
Sivu:
1
2
3
>
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Vertaisryhmät
»
Verkkiksen laihdutusryhmä