Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Arjen pulinat
> Vauvakuume
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Vauvakuume
Sivu:
<
1
2
3
4
5
6
7
8
>
nainen_89
keskiviikkona, 28. heinäkuuta 2010 klo 22:37
keskiviikkona, 28. heinäkuuta 2010 klo 22:09
Marru09 kirjoitti
:
Täällä kuume muttui raskaudeksi. Leveä hymynaamalla ollut koko illan kun plussasin.
Onneksi olkoon tosi paljon, olen iloinen puolestasi
.
3+ -kymppinen
aloitus 13.6.2011: 119,8kg -> uusi aloitus 1.1.2012: 118,1kg *huokaus*
torstaina, 29. heinäkuuta 2010 klo 08:03
keskiviikkona, 28. heinäkuuta 2010 klo 22:09
Marru09 kirjoitti
:
Täällä kuume muttui raskaudeksi. Leveä hymynaamalla ollut koko illan kun plussasin.
Onnea raskautumisesta!
ensin lähtöpainosta -10%..sitten saavutetusta -10%..sitten...
kahden rakkaan äiti ihminen
torstaina, 29. heinäkuuta 2010 klo 08:29
Hei
Täällä yksi kuumeilija lisää
Ylipainoa löytyy täältäkin
nyt tänään yritän taas aloittaa merkkailun. 3. lasta toivotaan mulla on endo joten saa nähdä kuis käy
Raskausaikana täytyisi kiinnittää kovasti huomiota ruokailuun ettei paino kovin nousisi.
( mitat 162 ja 74) tuntuupa pahalta kirjottaa ne
Onnea Marru09
nannatus
torstaina, 29. heinäkuuta 2010 klo 08:45
Tääl yksi vauvakuumeilija lisää. Mulla on vauvakuume, mutta miehelläni ei. Häät on 3 viikon päästä, ja mies on sanonut että voi aikaisintaan häitten jälkeen miettiä vauvoja. Ollaan sovittu, että ootetaan eka että olen normaalipainoinen ja pysynyt siinä sen puolisen vuotta ja oppinut syömään terveellisesti. Pituuteni on 155 cm ja paino on päälle 66 kg. vajaa kymmenen kiloa pois niin sitten alkaa näyttää hyvältä
Mies on jo sen verran jo sulatellu vauva-asiaa, että saan hankkia vauvakirjan kun olen 64 kiloinen, ja siitä 2 kilon välein lisää
Jospa se mieskin pikkuhiljaa heltyis ihan vakavissaan siihen, että vois jättää pillerit pois
26.11.09: paino 71,0 kg, vyötärö 103,0 cm; tavoitepaino 58,0 kg, vyötärö alle 80 cm
Siirisikuriina
Hitaasti muttei varmasti...
torstaina, 29. heinäkuuta 2010 klo 08:50
hei nannatus... itse aloin odottaa toista lastani aikalailla sinun kokoisenasi, pituutta on pari senttiä vähemmän ja tuolloin painoa oli pari kiloa vähemmän. Raskaus sujui ihan hyvin vaikka siis ylipainon puolella oltiin. Melkein paremmin voin raskauden aikana kuin esikoista odottaessani, jolloin raskauden alussa painoin n. 55 kg.
Tietenkin raskauden aikana on hyvä että on jo oppinut terveellsiet ruokailutavat etkä ajattele että "kahden edestä " tässä saa syödä
kahden rakkaan äiti ihminen
perjantaina, 30. heinäkuuta 2010 klo 07:50
Nannatus
Onnea häihin, laihdutukseen ja vauvan saamiseen
Meillä oli tarkoitus jättää lapsiluku 2 mutta mutta nyt kuiteskin minun aloitteesta ollaan 3. yrittämiseen päädytty. vauvakuume iski ja lujaa ja onneksi mieskin pienen suostuttelun jälkeen suostui
Toivottavasti paino hieman tässä plussaa odotellessa kerkeäisi tippua. Miten olette meinanneet raskausajan painonnousua hillitä ja hallita?? Pystyykö raskausaiana esim syömään vain tuon 1700kcal jos syö terveellisesti??vai täytyykö syödä se n.2000?
peikkopentu
torstaina, 5. elokuuta 2010 klo 09:52
Marru09: lämpimät onnittelut!
Täällä on vaaka näyttänyt useana aamuna jo alle 100kg:n maagisen rajan!!! Antaa taas itselle uutta uskoa ponnistuksille. Laskeskeilin tuossa BMIn kehitystä ja aika mukavasti on tippunut alku 46,7 -> 39,1. Kyllä se siitä ja tää kiloklubi on auttanut ruokavalion ajatteluun,kun yrittää saada vihreäksi kaikki pallukat
paha
Ei mitään niin pahaa,ettei jotain hyvääkin.
torstaina, 5. elokuuta 2010 klo 10:09
Nannatus
:miehen päähän mahtuu vain yksi asia kerrallaan elikä nyt ne häät!
Kokemusta on,että raskaaksi "tulee" kun paino putoaa lähemmäs normia.Oltiin naapurin rouvan kanssa liitytty aikoinaan Painonvartijoihin samoihin aikoihin ja painoa tiputettu n.10kg.Varmaan sitten oli syksy,koska seuraavana syksynä syyskuussa naapuri sai tytön(ei aiempia lapsia) ja lokakuussa meille tuli poika(tyttö 2v).
Lapsia tuli meille vielä pari lisää.Ikää on sen verran,ettei (onneksi) enää laihdutuksen jälkeen tuon takia "paisu".
Tsemppiä kaikille yrittelijöille ja onnea jo "raskautuneille"!
Sipsitär
perjantaina, 6. elokuuta 2010 klo 12:03
Voi teitä onnellisia! Jos mä olisin kymmenen vuotta sitten uskonut, että laihduttaminen olisi oikeesti auttanut raskaaksi tulemisessa, en olisi nyt lapseton.
Simone
If anyone lost weight recently, don't worry...I think I found it!
perjantaina, 6. elokuuta 2010 klo 13:05
Onnea Marru09 raskautumisesta! Ilmoittaudun myös tähän ketjuun, vauvakuume vaivaa.
Mulla aika samanlainen stoori, esikoinen on nyt 1,5-vuotias ja vuodenvaihteen jälkeen jätettiin ehkäisy pois. Esikon kanssa tärppäsi eka kierrosta, nyt takana ehkä 3 kunnollista yrityskuukautta (mies ollut paljon matkoilla). Aloin taas kuun alussa seurata syömisiä kiloklubissa ja tavoitteena saada painoa pois, jospa se vauva saataisiin helpommin alulle. Eka raskaus meni mulla hyvin isosta ylipainosta huolimatta, tosin ihan lopussa sain raskausdiabeteksen. Vauva tosin oli ihan normaalikokoinen, ei ns. sokerivauva. Ekassa mulla nousi paino 8kg, jos nyt raskaudun niin paino ei saa nousta lainkaan. Kiloklubi varmaan hyvä väline ruokavalion tarkkailuun. Mutta ensin pitää raskautua ja sitä odotellessa tiputella näitä kiloja!
Tsemppiä kaikille kuumeilijoille!!
Sivu:
<
1
2
3
4
5
6
7
8
>