Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Arjen pulinat
> Uuden vuoden lupaukset 2012
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Uuden vuoden lupaukset 2012
Sivu:
1
2
>
-Hande-
kilo kilolta normaaliin painoon ;)
maanantaina, 2. tammikuuta 2012 klo 19:59
Tulikos tehtyä uuden vuoden lupauksia ja millaisia?
Mie oon suklaa lakossa tästä päivästä lukien. Voisin korvata kaiken ruuan suklaalla, joten nyt yritän päästä pahimmasta suklaahimosta eroon totaali kieltäytymisellä.
Ja kuten aina otan tavoitteeksi pudottaa painoa, mutta ei se aina ole mennyt suunnitelmien mukaan
No aina voi yrittää uudelleen
Hyvät uudet vuodet kaikille ja tsemppiä painon hallintaan
Pituus 186 cm
Flora's Secret
maanantaina, 2. tammikuuta 2012 klo 20:20
Lupasin jatkaa samalla tavalla kuin olen loppuvuodesta 2011. Aion satsata aikaa ja rahaa hyvinvointiini. Ostan edelleen laadukasta ja terveellistä ruokaa ja jatkan kuntoilua. Tavoite on terveempi, pirteämpi ja hoikempi minä.
Flikka30
Tulevaisuus on omissa käsissäsi.
maanantaina, 2. tammikuuta 2012 klo 21:21
Mulla on muutama lupaus uudelle vuodelle.
Painonpudotukseen pääasiassa keskittyen ja siihen liittyvä 1. lupauson se, että aion harrastaa liikuntaa säännöllisemmin kuin vuonna 2011, edes sen 30 min päivässä. On se sitten pilatesta tai kahvaa tai kävelyä tai aivan jotakin vastaavaa.
2. lupaus on pienentää annoskokoja. Rekkamiehen annokset on muille, kun mulle tästä lähtien.
3. Santsaaminen loppuu. Juhlissakin yksi yhtä lajia riittää, syödään vaan sen verta hitaasti ja nautiskellen, että jos oli hyvää, niin tuleepa varmasti nautittua kunnolla. Mutta maailmasta ei herkut lopu syömällä, eikä mun tarvi sitä ees yrittää!
"Älä lupaa suuria tekoja; tee niitä. Älä puhu viisaudesta, ole viisas." Claudius
sakkariini
Tänään parempi olo ja jäsenet keveämmät kuin eilen.
maanantaina, 2. tammikuuta 2012 klo 21:33
Lupaan viedä tämän heinäkuussa 2011 aloittamani projektin rennosti mutta sinnikkäästi tavoitteeseen asti ja sitten tasapainoilla saavutetuissa mitoissa.
tuittunaattori
maanantaina, 2. tammikuuta 2012 klo 21:38
Mun lupaukset on enemmänkin tavoitteita, mutta yhtä kovasti yritän niidenkin eteen ponnistella.
Eli
1. Voida hyvin henkisesti ja fyysisesti. Tähän liittyy paljon pienempiä tavoitteita, kuten etten murehtisi turhaan, etenkään jo tapahtuneita asioita. Mun pitäisi suhtautua vähän rennommin elämään.
2. Työt loppuu ja jatkan pelkkää opiskelua. Turhaa rahankulutusta pitäisi siis pyrkiä välttämään. Urheilusta en kuitenkaan tingi.
3. Ajotaitoa pitäis vähän herätellä julmetun pitkän tauon jälkeen.
BloodyEnd
maanantaina, 2. tammikuuta 2012 klo 21:42
Herkkulakko alkoi tänään. Ei karkkia, sipsiä, jäätelöä, keksejä yms turhaa mössöä. Virvoitusjuomat sallin kuitenkin, mutta tammikuu menee myös tipattomana.
Hoidan asiani kuntoon, enkä jätä niitä enää roikkumaan. Painun lääkäriin ja laitan pääkoppani järjestykseen, pikkuhiljaa, pala palalta.
Pyrin päästämään irti menneistä kipupisteistä, väkivaltaisesta ex avopuolisosta ja kaikesta, mitä siitä sitten seurasi.
Liikunnan aloittelu pikkuhiljaa lenkkeillen.
Tuossapa noita. Elämäntaparemontti noin lyhyesti sanottuna.
Johna
maanantaina, 2. tammikuuta 2012 klo 22:41
Minun tavoitteeni on jatkaa mahdollisimman sinnikkäästi ruokasuhteeni normalimista. Mikään herkkulakko ei auta eikä laihdutus ole pysyvää, jos ruokasuhde ei ole normaali.
Huonon kunnon paras puoli: se kohoaa tosi nopeasti.
OneOfTheFew
sunnuntaina, 15. tammikuuta 2012 klo 23:28
Me tehtiin oikeen urakalla lupauksia miehen kanssa. Suurimpana naista varmaan minun savuttomuus - vauvantekohommat alkaa olla ajankohtaisia piakkoin ja tupakka ei oikeen siihen yhtaloon sovi.
Mies puolestaan lupasi panostaa enemman suomen opiskeluun - aika sujuvasti se jo solkkaa mun kanssa, mutta sanavarasto on viela hieman liian suppea jotta pystyis rennosti jutskaamaan muiden suomalaisten kanssa.
Yhdessa luvattiin jattaa tissuttelut vahemmalle - taalla kun siideri on niin himputin halpaa et on tullut tavaksi ostaa parin litran pullo parikin kertaa viikossa.
*tupu56*
maanantaina, 16. tammikuuta 2012 klo 08:30
Ei lupauksia eikä pettymyksiä!
Sipsitär
maanantaina, 16. tammikuuta 2012 klo 15:15
maanantaina, 16. tammikuuta 2012 klo 08:30
hippistuu kirjoitti
:
Ei lupauksia eikä pettymyksiä!
Mitäs sitä lupailemaan turhia. Paitsi kesäkuussa kai täytyy luvata rakastaa....
Sivu:
1
2
>
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Vertaisryhmät
»
Verkkiksen laihdutusryhmä
tänään
kello 02:08