Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Arjen pulinat
> Uskaltaisitko mennä
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Uskaltaisitko mennä
Sivu:
<
1
2
SambAde
Ex Rasmus: Läpi lumen, jään ja pakkasen...
lauantaina, 12. marraskuuta 2011 klo 18:02
En menisi. En halua julkisuutta lihavana enkä laihana.
http://sambaaja.blogspot.com/
fixme
tiistaina, 15. marraskuuta 2011 klo 20:38
Pitää myöntää että kyllä lähtisin mukaan. Omalla kohalla tapahtuu turhankin usein repsahduksia kun kaupasta tulee muiden mukana ylimääräisiä herkkuja jne kotiin. Harvemmin menee paria päivää pidempään että en jotain turhaa söisi, tuoaika minkä ohjelmassa olisi mukana auttais todennäköisesti sisäistämään sen, että kyllä sitä selviää ilmankin herkkuja.
Julkisuuden halusta en kyllä sinne lähtisi, enemmänkin itsensä haastaminen. Todennäköisesti mun treenit olisi kyllä niin tympeetä katsottavaa että koko sarjaa ei loppujen lopuksi edes näytettäisi
pikkupiru
se mikä ei tapa vahvistaa
keskiviikkona, 16. marraskuuta 2011 klo 08:50
Entä, jos kyseessä olisi vain tälläinen mahdollisuus laihtua ilman tv. kameroita. Eli tavallaan eräänlainen laihdutusleiri. Lähtisitkö silloin mukaan?
En minäkään menisi tv.kameroiden eteen, mutta leirille voisin kyllä lähteä.
Pullapallo
Karpaten kevyeksi
keskiviikkona, 16. marraskuuta 2011 klo 08:54
En menisi leirillekään. Ei mun syömisiä tarvitse kenenkään ulkopuolisen vahtia.
Klubilaisten kanssa voisin kyllä lähteä ihanmuutenvaankivanpitoleirille.
-20kg/5kk www.karppaus.info
Milliriina
keskiviikkona, 16. marraskuuta 2011 klo 11:55
Tavalliselle leirille voisin lähteäkin. Yksi entinen suuri pudottajahan sellaisia on mainostanut, mutta hinta kohoaa niin suolaiseksi. Mutta onneksi lyhyempiä sporttilomia on ja sellaiselle vielä tulen osallistumaan
Bullakas
kyllä humppa huolet karkoittaa
keskiviikkona, 16. marraskuuta 2011 klo 12:07
En lähtisi. Mulla on vieraitten ihmisten seurassa sen verran paljon ahdistus-paniikki-masennusoireilua, että mun huomioni kääntyisi siitä pääasiasta (laihduttaminen) siihen, etten osaa olla isommassa ryhmässä. En tunne oloani yli 5 hengen porukassa luontevaksi
Tytsytti
Neiti Tiukkakilo
keskiviikkona, 16. marraskuuta 2011 klo 12:28
Minä lähtisin. Telkkariin tai leirille, pitäisin molempia erittäin motivoivina.
Käyn kuntosalilla, jossa on isot ikkunat kauppakeskuksen pihaan ja suora näköyhteys itse kauppakeskukseen. Lisäksi silloin tällöin päivitän ihan rehellisiä painoasioita facebookiin, joten minulle kai se muiden tuoma paine on iso tekijä. Tahdon näyttää kaikille, että minä pystyn tähän
Bullakas
kyllä humppa huolet karkoittaa
keskiviikkona, 16. marraskuuta 2011 klo 13:01
Lisähuomio: mistäköhän mun ajatuksiin tuli tuo laihduttaminen
Kun en mä laihduttaa halua, vaan saada syömiseni balanssiin ja ehkä kenties röllykkämahan pienemmäksi...
Tää on muuten varmaan ihmistyyppiero, mutta musta esim. koulussa joukkopunnitukset olivat aivan hirveitä. Eivät tosiaankaan kannustaneet painonhallintaan tms. vaan ruokkivat huonommuudentunteita ja sellaista "oon ikuisesti läski" -olotilaa.
Flora's Secret
keskiviikkona, 16. marraskuuta 2011 klo 17:44
Laihdutusleiri ilman tv-kaeroita olisi ihan superhyvä ajatus! Minulla on kyllä ruokailu aika hyvin hanskassa, joten leirin saisi panoittua enemmän liikuntaan. Treeniä oman personal trainerin kanssa joka päivä, selkeä ohjelma seurattavaksi ja joku joka kannustaa/pakottaa. Olisi kiva nähdä millainen kroppa voisi tulla, vaikkapa kuudessa viikossa.
Chott
keskiviikkona, 16. marraskuuta 2011 klo 18:00
^ Mietin kanssa että tuollainen liikuntaan ja liikunnalla kropan muokkaamiseen painottuva "leiri" voisi olla mielenkiintoinen.
Sivu:
<
1
2
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Vertaisryhmät
»
Verkkiksen laihdutusryhmä
tänään
kello 02:08