Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Arjen pulinat
> Urheiluasut
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Urheiluasut
Sivu:
<
1
2
3+ -kymppinen
aloitus 13.6.2011: 119,8kg -> uusi aloitus 1.1.2012: 118,1kg *huokaus*
sunnuntaina, 7. elokuuta 2011 klo 17:21
http://www.timarco.fi/
<- Tuolla näyttää olevan urheiluun soveltuvia asuja isojakin kokoja.
ensin lähtöpainosta -10%..sitten saavutetusta -10%..sitten...
mjhippu
tiistaina, 9. elokuuta 2011 klo 17:32
joo tuo urheilupaita trendi on aika tiukkaa..pitää jostain Cittarista ostaa väljöjä t-paitoja tohon tarkotukseen..Mielestäni muutenkin
taloudellisempaa
hankkia sieltä urheiluun vaatteita!
positi
positiivinen ajattelu auttaa kaikessa =))
tiistaina, 9. elokuuta 2011 klo 18:01
Minä olen painellut lenkillä ihan peruspuuvillainen t-paita päällä, joka tietty on ihan likomärkä lenkin jälkeen, mutta sitten vaan koneeseen. Jalassa nyt kesällä on ollut löysät puuvilla caprit ja yhdet meni jo reisistä puhki, mutta eivätpä maksa edes kymppiä tarjoustalossa/tokmannilla/robinhoodissa. Kengät ainakin kävelylenkillä on ne tärkeimmät. Rintaliivit on mullakin nuo elloksen ja hyvät ovat olleet jo pari vuotta.
Kotona kuntopyörällä pitkä paituli päällä, joka suojaa ettei persaus hierrä satulaan
karvalaukku
tiistaina, 9. elokuuta 2011 klo 22:13
Piintyneenä sohvaperunana tunnustan, etten ole ikinä omistanut mitään erillisiä urheiluvaatteita. No, uimapuvun, mutta senkin enemmän rannalla makailuun.
Tänään sitten uuden elämäni kunniaksi ostin alennnusmyynnistä ulkoiluhousut. Merkki on Raiski, ja kokoja löytyi isommallekin ahterille. D-mitoitusta oli kokoon D54. On niin hienot, että oli pakko heti lähteä kävelylle. Stretsaa joka suuntaan.
Harmitti vain se, että kaikki isommat D-mioitetut takit oli jo myyty. Normaalikokoinen 46 oli sopiva muuten, mutta minun olisi pitänyt olla 20 cm pidempi.
Avazzano
keskiviikkona, 19. lokakuuta 2011 klo 16:07
Niin, olen tässä katsellut näitä ko. vaatteita ja ostinpa (sovittamatta tietenkin
) koon 44/46 urheilupaidan jonka satuin vahingossa löytämään ja silmämääräisesti se näytti olevan sellainen joka menee päälle.. Piukkaakin piukempi se silti oli (b-kupin rinnat, leveä lantio) joka puolelta, varsinkin lantiosta mutta ei voi sanoin kuvailla sitä tunnetta urheillessa kun paita ei ole ihossa kiinni ja tuntuu kuivalta ihoa vasten vaikka itse on ihan hiestä märkänä!! Tosin, nauttisin vielä enemmän kun paita ei puristais niin paljon
Kyllä minä sanoisin, että minulle itselle ainakin liikunta on mukavempaa oikeilla varusteilla varustettuna
Sivu:
<
1
2
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Vertaisryhmät
»
Verkkiksen laihdutusryhmä
tänään
kello 02:08