Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Arjen pulinat
> UFFilla tasarahapäivät
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
UFFilla tasarahapäivät
gainuu
sunnuntaina, 8. tammikuuta 2012 klo 15:01
Tervehdys kaikille,
huomasin sattumalta, että UFFllä on taas tasarahapäivät. Tänään kaikki vaatteet olivat 4e (6kpl 20e), ensi viikolla halpenee vielä.
Jos on omassa urakassa sellainen vaihe, että uutta vaatetta tarvitsisi, koska vanhat roikkuu ja tavoitevaatteet kiristää, niin suosittelen uffia!
Itse sijoitin 20e ulkovaatteisiin, jotta hyvin alkanut lenkkeilyvaihe ei ainakaan talvivaatteidenpuutteeseen lopu!
Flora's Secret
sunnuntaina, 8. tammikuuta 2012 klo 16:03
Minusta UFFin hinnat ovat kalliit. Alennuksesta saa "tavallisista kaupoista" melkein samanhintaista uutta tavaraa.
Second hand on ideana tosi hyvä, mutta olen huomannut että vaatteiden kunto on usein huono ja hinnat korkeat. Pitäisi perustaa second hand liike johon huolitaan vain hyväkuntoista tavaraa.
Olen itse vienyt tavaraa UFFin laatikoihin, mutta vain sellaista mitä itse voisin käyttää eikä mitään kuluneita ja haalistuneita loppuun kulutettuja vaatteita.
« Muokattu viimeksi: maanantaina, 9. tammikuuta 2012 klo 10:36 muokkaaja: Flora's Secret »
kevyeksi
maanantaina, 9. tammikuuta 2012 klo 10:14
Helsingin keskustassa Autotalon vieressä on Uffarin "merkkivaatteiden" liike. Siellä on myös muita (itsetehtyjä), mutta hyväkuntoisia ja ns. retrovaatteita. Sieltä olen vuosien mittaan ostanut jopa uusia vaatteita ja kenkiä. (Viimeksi pari vuotta sitten, joten toivon sen edelleen siellä olevan.)
minttusuklaa2010
tiistaina, 17. tammikuuta 2012 klo 10:28
Mä olin joskus fiiliksissä kun löysin noi tasarahapäivät josta teki löytöjä kolmella tai kahella eurolla. Viime vkolla sitten kävin siellä niin en tehnyt mitään löytöjä. Voi olla että oon nykyisin krantumpi niin en osta ihan mitä vaan, vaan oikeasti sellaista mitä tarviin (vaikken kyllä vaatemäärästä päätellen tarvis mitään).
Sivun alkuun
Hae keskusteluista
Uusimmat ketjut
Vertaisryhmät
»
Verkkiksen laihdutusryhmä
tänään
kello 02:08
Terveys
»
Kilpirauhasen vajaatoiminta ja perusaineenvaihdunta
tänään