Totta! Katselin juhannuksena mökillä kun kaverit etsivät tupakka-askeja jotka olivat kadonneet johonkin ja kun mietittiin missä välissä pääsisi lähtemään hakemaan tupakkaa ja kuinka kauas sen perässä pitäisi mennä... Mä nautin raikkaasta meri-ilmasta Myös baari-illoista on tullut mukavia kun ei tarvitse aina välillä keskeyttää juttua siirtyäkseen ulos/tupakkakoppiin eikä huolehtia että tupakkaa on mukana tarpeeksi tai ärsyyntyä kun baarista saa vain "väärää merkkiä". Juna-, lento- ja automatkat on myös ongelmattomia, mitäs sitten vaikkei tupakkavaunua olisikaan Hieno saavutus tuo puoli vuotta karkkinarkki, ja siitä vielä vaan paranee tuo fiilis, ainakin mulla parani Nyt kun kaksi vuotta takana en enää keksi yhtään syytä miksi ikinä enää polttaisin. Ja poltin kuitenkin 13 vuotta
Mulla on ensimmäinen tupakaton päivä menossa, tai siis viimeks oon polttanu eilen illalla klo 18. Oon polttanut nyt kolmisen vuotta päivittäin, sitä ennen pari vuotta silloin tällöin. Juhannuksena tuli istuttua paljon ulkona ja poltettua, siitä seurauksena ihan järkyttävä tupakkayskä... Niinpä se päätös (taas) syntyi, on elettävä ilman tupakkaa. Oon yrittänyt muutamaan kertaan tässä puolen vuoden aikana vähentää/lopettaa, paras tauko tähän asti kesti varmaan viikon.Noista aiemmista yrityksistä jäljellä on vielä purkkaa ja imeskelytabletteja, mutta niihin en ole vielä koskenut. Jotenkin tuntuu, että mulla ne vaan enemmän pitää tupakan himoa yllä. Mut pahimmasta on taas selvitty, kun aamu on takana . Mun aamuihin kun on kuulunu vähintään 3 tupakkaa. Kauppaan meno vähän pelottaa, ettei sitten tuu sorruttua.
Hieno saavutus tuo puoli vuotta karkkinarkki, ja siitä vielä vaan paranee tuo fiilis, ainakin mulla parani Nyt kun kaksi vuotta takana en enää keksi yhtään syytä miksi ikinä enää polttaisin. Ja poltin kuitenkin 13 vuotta
Milla-Riikka: paljon stemppiä! Varmasti onnnistut!!! Hyvä hyvä!!!