Ladataan...
Sähköpostiosoite
Salasana
kirjaudu
Tilaa uusi salasana
Täytä alla olevaan kenttään rekisteröitymisen yhteydessä antamasi sähköpostiosoite. Saat paluupostissa linkin, jota klikkaamalla saat uuden salasanan.
Sähköpostiosoite
ruoka
liikunta
edistyminen
foorumi
ARTIKKELIT
|
ASIANTUNTIJAT
|
reseptit
|
tutustu
|
REKISTERÖIDY
OMAT TIEDOT
Kiloklubin keskustelut
>
Arjen pulinat
> Tatuoinneista
Otsikko
Viesti
Lisää hymiöitä
Lihavoitu
Kursiivi
Alleviivaus
Yliviivaus
Lainaus
Kappale
linkki
Voit lisätä hymiön klikkaamalla sitä.
[b]
lihavoitu
[/b]
[i]
kursiivi
[/i]
[u]
alleviivattu
[/u]
[quote]lainattu teksti[/quote]
Merkitse suosikiksi
Poista suosikeista
Tatuoinneista
Sivu:
1
2
3
4
...
13
14
15
16
>
Nemi
"Jokainen uusi päivä on hyvä aloittaa alusta"
maanantaina, 31. elokuuta 2009 klo 11:21
Ajattelinpa aloittaa tällaisen viestiketjun, että minkälaisia tatuointeja teillä on, joilla niitä siis on ja minkälaisia olette ajatelleet ottaa, siis jos otatte lisää tai sitä ihka ensimmäistä olette ottamassa.
Aiemmista ketjuista on tullut esille, että monella on kyseinen asia harkinnassa jossain vaiheessa. Itselläkin sitten, kun olen kutistunut sopivaan mittaan. Itse olen ajatellut ottaa jotain perinteistä perhosta tai ruusua, mutta ei niin perinteisenä vaan vähän sovellettuna ja taiteellisempana. Värityksenä olen miettinyt mustaa ja siihen sitten jotain pientä väriläiskää, mutta en mitään moniväristä värien läiskettä.
Olisi kiva, jos voisitte laittaa kuvia tatuoinneistanne ja varsinkin sitä, että missä olette niitä otaneet ja paljonko ne on maksaneet.
sirppaj
Se parhainten nauraa kellä vahvin lääkitys!
maanantaina, 31. elokuuta 2009 klo 11:35
Moikkis
Nemi
Minulla on enkelipoika vasemmassa olkapäässä, otin sen kun pikkuveljeni kuoli
. Siinä se nyt taivaltaa minun mukanani.
Se on yksivärinen ja n.3cm pitkä, maksoin siitä kolmevuotta sitten 50€
Suunnitteilla on tatska nro kaksi,vasempaan nilkkaan ketju.Nyt mietin mitä "riipuksia" siihen laittaisin. Nyt suunnitteilla seuraavat: jalkapallo(yllätys,yllätys) matkalaukku, mökki ja ehkä nro 6.Pari kun vielä keksin,jotain joka on minun juttuni, menen varaamaan ajan.
Tosin hyvinkäällä, jossa edellisen otin on vuoden jono
eli voishan sen jon nytkin varata!!
Tiucu
Tavoitepainoon(65kg) joulukuussa! Aloituspäivänä 3.9.08 96kg. Nyt 4.12.10 66,8kg. Pituus 170cm.
maanantaina, 31. elokuuta 2009 klo 11:44
Mulla on unelmana ottaa eka tatuointi sitten kun olen tavoitepainossani ja kunhan vaan ensin keksin, millaisen haluisin
Todennäköisesti otan ensi vuonna jonkinlaisen kissan, koska oon ihan hulluna kissoihin. En voi ottaa näköiskuvaa kenestäkään elämäni tärkeästä kissasta, koska rakkaita kisuja on vuosien varrella ollut useampia. Sijainti olisi todennäköisesti niskassa tai lapaluun kohdalla.
Pitäsköhän alkaa varata aikaa, jos niihin on jopa vuoden jonot..!
sirppaj
Se parhainten nauraa kellä vahvin lääkitys!
maanantaina, 31. elokuuta 2009 klo 11:56
Tiucu
ei joka paikkaan ole jonoa ollenkaan,toi hyvinkäällä on vain suosittu ja
hyvä
joten sinne jonotan kun olen kuullut kaikenlaisista yrittäjistä...
MiaMaria
maanantaina, 31. elokuuta 2009 klo 12:03
Minulla on sanskriitiksi kirjoitusrengas vasemmassa käsivarressa jokaiselta maratonilta. Toivottavasti renkaita joskus ranteeseen saakka.
nasuliini
maanantaina, 31. elokuuta 2009 klo 12:14
Multa löytyy alaselästä ja olkapäästä tribaalit, alavatsasta pieni skorpioni, lapaluusta pikkulohikäärme, ja vasemmasta nimettömästä vihkisormustribaalisydänhässäkkä
Lisää otan, kunhan sopiva kuva löytyy.
Tiucu
Tavoitepainoon(65kg) joulukuussa! Aloituspäivänä 3.9.08 96kg. Nyt 4.12.10 66,8kg. Pituus 170cm.
maanantaina, 31. elokuuta 2009 klo 12:18
Ok, sirppaj, ehkä mä annan asian vielä hautua mielessä ja varailen vasta sitten aikaa
orchid
21.4. 71.2kg 4.12. 55.1kg
maanantaina, 31. elokuuta 2009 klo 12:22
Mulla on 3 tatuointia, kaikki otettu nuorempana, enää en missään nimessä ottaisi yhtään, joudun usein miettimään mitä vaatteita laitan, ettei tatuoinnit näy. Töissä ei myöskään saa näkyä ja usein on juhlia tms. joissa ei ole kivaa, että ne näkyvät. Muuten niillä ei ole mulle merkitystä, en edes "muista" niitä eli ei niistä enää mitään iloakaan ole.
Hunajatassu
29.6.2011 97.5 kg. Tilanne nyt 82.7 kg.
maanantaina, 31. elokuuta 2009 klo 12:30
Mulla on pieni ruusu vas solisluun alapuolella. Otettu viitisen vuotta sitten kolmenkympin kriisin mainingeissa. Ei kyllä kaduta tatskan ottaminen.
Karneoli
Elämäntapa-ajelehtija
maanantaina, 31. elokuuta 2009 klo 12:38
Tällä hetkellä musteläiskiä 33 kappaletta ja lisää olisi tarkoitus ottaa ja yhdistellä jo olemassa olevia. Olen siis täysin hurahtanut tähän taiteenalaan. Ja kaikki on otettu omaksi iloksi, ei siis mitään angstiuhovimmaa mitä katuisin nelikymppisenä vaan kaunistautumista, oman kehon muokkaamista itseäni miellyttäväksi.
Sivu:
1
2
3
4
...
13
14
15
16
>
Sivun alkuun